Is voor je reserve tank. Daar moet je je reserve benzine in tanken voor het geval je eerste tank leeg raakt tijdens het rijden. Is de eerste keer even lastig maar wel aan te raden als je niet zonder benzine wil komen te staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef pindaplukker het volgende:
Motor gewassen en in de wax gezet![]()
[ afbeelding ]
Nu kwam ik tijdens het schoonmaken een rubber slangetje tegen wat onder mijn zadel vandaan kwam.
Onder mijn zadel aan de zijkant zit wel een vloeistofreservoir waar het slangetje aangesloten is.
Maar het zit nergens op.. en ik heb geen idee waarvan dat slangetje op hoort..
Iemand?
Dit slangetje:
[ afbeelding ]
je kunt een grote vloeistofspuit bij de apotheek halen, moet je wel opletten dat het tuutje in de slang pastquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef pindaplukker het volgende:
Dat wordt een leuk karweitje dan, zit echt op een moeilijk bereikbare plek
Goede tip inderdaad. Heb echt lang lopen pielen voordat ik een handig tuutje vond.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
je kunt een grote vloeistofspuit bij de apotheek halen, moet je wel opletten dat het tuutje in de slang past
Je hebt een naamtopicquote:
Omslachtig systeem?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
Bij de betere motorzaken kun je verloopjes krijgen kopen zodat je bij de pomp direkt het slangetje op het tankpistool kunt aansluiten. Even vragen bij de verkoopbalie, is per motormerk verschillend.
Gaat meestal ongeveer 2 tot 2½ liter in; is niet veel, maar precies genoeg om de volgende pomp te halen
Als je het nodig hebt ben je blij dat je het hebtquote:
Reservekraantje werkt primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt ben je blij dat je het hebt
Die kan best aardig rijdenquote:
Achteruit inparkeren is best nuttigquote:
pff, dat moesten ze me juist afleren voor t avb..quote:
Goed van je knul. Hier willen ze er vast alles over horen:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
[..]
pff, dat moesten ze me juist afleren voor t avb..
(vandaag geslaagd voor AVD btw)
SD haalt ze hierheen. Je mag op hem mekkerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed van je knul. Hier willen ze er vast alles over horen:
Motorrijles #52 - Waar ik jullie warme dagen toewens!
Muurparkeren ja, blijft toch van belang. Net als hier:quote:
Als ik dan geen ruzie met jou krijgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
SD haalt ze hierheen. Je mag op hem mekkeren.
Fap fap fapquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Muurparkeren ja, blijft toch van belang. Net als hier:
quote:Dan blijftt BazK weer even rustig
Ik maak nooit ruziequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik dan geen ruzie met jou krijg
Maarja, geeft me wat te doen joh, toch nog de vroeg om de stad in te gaan
Als je slaapt, wat je nu hoort te doen bovenquote:
Ja baas. Het is koud hier en ik mis een arm om me heen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je slaapt, wat je nu hoort te doen boven
Waarom loopt die kerel zo ineens er tussendoor salto's te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Muurparkeren ja, blijft toch van belang. Net als hier:
Dan blijftt BazK weer even rustig
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja baas. Het is koud hier en ik mis een arm om me heen.
Tot straks.
Anders was het filmpje te saai; alleen een brommer met klimrekken eromheen is niet spannendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom loopt die kerel zo ineens er tussendoor salto's te maken?
we hebben net een nieuw appartementquote:
Laat je daar de deur net zo open staan als hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we hebben net een nieuw appartement
Af en toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Laat je daar de deur net zo open staan als hier
quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:
Motorrijden was koud vandaag
Ben wel wat gewend, maar de wind erbij maakte het goed fris. Ook niet echt een bijster interessante route gereden. Op naar de volgende rit.
Ik heb ook winters doorgereden inclusief -10. Betekent niet dat ik het niet fris mag vindenquote:
hehe ik had mij ook redelijk vergist in vandaag! dacht ff zomer pakje aan.. brrr had het behoorlijk fris.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:
Motorrijden was koud vandaag
Ben wel wat gewend, maar de wind erbij maakte het goed fris. Ook niet echt een bijster interessante route gereden. Op naar de volgende rit.
Wel newbe's om af te zeiken. Bijna net zo leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen nieuwe motoren van WB om af te zeiken
Succesquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wel newbe's om af te zeiken. Bijna net zo leuk
Als ik het ergens anders goed las, heeft 'ie een Trabant gekochtquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen nieuwe motoren van WB om af te zeiken
Dat dus. 1:27 en je kan een intergraalhelm kwijt in de tank. Het idee is top, maar de uitwerking niet zo.quote:
Das de kleur van het waterquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef bwt het volgende:
Best netjes
Alleen jammer van die groene waas
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd overquote:
Dat is net zoals postzegels verzamelen. Het weer zal er nooit te slecht voor zijn maar het wordt ook nooit echt leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd over
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is net zoals postzegels verzamelen. Het weer zal er nooit te slecht voor zijn maar het wordt ook nooit echt leuk.
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......quote:
Mijn twee motoren die het het minst lang hebben volgehouden: Honda'squote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd over
Met de wheelies die hij maakt is dat slot natuurlijk vrij snel stukquote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......
Hij is ook niet zo heel erg aan het raggen met dat dingquote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......
Gewoon M6 boutje past ook toch ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn twee motoren die het het minst lang hebben volgehouden: Honda's
Overigens deed de accu het daar wel altijd van, iets wat ik van mijn Suzuki's niet kan zeggen
(vanmorgen het accu boutje laten vallen en niet meer teruggevonden. Dus als nog als een echte pauper met de NS)
Op 2 haartjes na een prachtige highsiderquote:Op donderdag 5 april 2012 08:06 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Dit was toch best spannend (skip tot 12secs)
Dat bedoel ik ja. Waarom zijn ze eigenlijk toentertijd gekapt met de AT? Zeker gezien de hele GS frenzy van nu zou je toch zeggen dat er een markt voor is... iets wat Yamaha en Triumph allang en breed is opgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil er wel brommers bij, ik ben me wel bewust van de beperkingen van het ding, maar er is momenteel niets op de markt waarmee ik kan wat ik met de AT kan
Ja, gemiste knasen, al heel lang.. ze hebben zich duidelijk de kaas van het brood laten eten door de concullega's, en ik denk dat het nu te laat is. Al is er nog steeds niet een ekte ekte allroad op de markt die ook echt wat te vertellen heeft in het terrein, en dat ook nog eens 100.000++ km gaat volhoudenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Waarom zijn ze eigenlijk toentertijd gekapt met de AT? Zeker gezien de hele GS frenzy van nu zou je toch zeggen dat er een markt voor is... iets wat Yamaha en Triumph allang en breed is opgevallen.
En dan komt Honda, met die Crosstourer
Mis ik ergens wat?quote:
180000 neem ik aan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens, sedert hedenmiddag;
[ afbeelding ]
Beat that with a Knaakezaakie, of Zoekzuki
Uitzonderingquote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef whY... het volgende:
Mijn zoekzuki had wel mooi 96000 hoor![]()
Dit is pas racenmet 'vette' machines: http://www.dumpert.nl/med(...)_american_style.html
Nee, dat wordt volgend jaarquote:
Wat hebbie nou weer geflikt?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu denk ik het niet al 24 jaar talent!!
92 op de FZR, 87 op de laatste alp. Ergens in de 80 op de eerste alp. Nu 60 op de Busa (waarvan 10 van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb de groeten gehad van Nikki. Ze vond je wel een beetje eng volgens mij (en terechtquote:Op donderdag 5 april 2012 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft Nikki je de groeten gedaan?
Anders weet ik het ook niet.
Mijn oude sv650 had er ook 100.000 op de teller na 10 jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
in fryslan...quote:
Was die achterste gast gewoon niet aan het opletten? Leek nog ruimte zat links van de stoppende te zitten.quote:
Die Alpjes waren nog lang niet op dan toen je ze verkocht; daar moet veel meer op kunnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
92 op de FZR, 87 op de laatste alp. Ergens in de 80 op de eerste alp. Nu 60 op de Busa (waarvan 10 van mij). Easy
Maar AT vind ui idd te duur tweede hands. Had er paar haar geleden graag 1 gehad.
'Op' als in; mechanisch op? SV's zijn idd ook wel goede kilometervretersquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn oude sv650 had er ook 100.000 op de teller na 10 jaar.
Was wel helemaal op dat wel......
Ik las het gister op teletekst, was voor één of ander TV-programma. Hmja.quote:
Lekker he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Overigens van de week m'n otoplastieken afgehaald, mèn wat een verschil. Aan de prijs, maar dan heb je ook wat.
Ik gebruikte eerst Alpines, maar heb ze nu op maat laten maken. Scheelt echt enorm. Zitten letterlijk als gegoten, dus ook geen gekut met inbrengenquote:
Deze Anne ook, blauwequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Anne het volgende:
Alpines heb je ook op maat.
* Anne heeft die.
De zachte versie.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Deze Anne ook, blauwe. Bij de Specsavers vandaan, kreeg ze gedeeltelijk vergoed omdat ik een jongerenverzekering heb.
Ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Anne het volgende:
Alpines heb je ook op maat.
* Anne heeft die.
De zachte versie.
Ik ook. Gekke is, na een paar keer gebruiken heb ik ze in mijn kast geflikkerd omdat ze pijn bleven doen. Na een paar jaar weer eens geprobeerd. Als gegotenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb al 10+ jaar dezelfde harde op maar gemaakte, geen idee welk merk, maar ze doen het nog prima
De eerste was total loss na een schuiverop de snelweg. De tweedewas op. Ik reed de straat uit en peng, weg distributie. Maar idd, zuipen als een ketter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Alpjes waren nog lang niet op dan toen je ze verkocht; daar moet veel meer op kunnenOp
Large met medium wangstukken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef thenxero het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed passende helm, maar het wil niet lukken. Ik heb een smal hoofd, maar kennelijk toch vrij "lang" van mijn voorhoofd tot mijn achterhoofd, want bijna alle helmen knellen mijn voorhoofd. Ik heb van alles geprobeerd (wel een stuk of 15 vanmiddag)... de best passende waren nog Shoei XR 1100 en HJC-FG15. Maar in large zit het veel te los bij mijn wangen, en bij medium drukt het al stevig in mijn voorhoofd. Bovendien zit ¤460 van Shoei wel een beetje boven mijn budget.
Iemand tips voor helmen die wel eens zouden kunnen gaan passen?
Welke verzekering? Ik heb ze op de motorbeurs besteld en als het goed is komen ze binnenkort binnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Deze Anne ook, blauwe. Bij de Specsavers vandaan, kreeg ze gedeeltelijk vergoed omdat ik een jongerenverzekering heb.
Ik ook maar heb ook een Shoei omdat ie zo fijn zitquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:21 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dat kan maar dan zit je op ¤520... ik ben nog maar een arme student.
Je kunt ze bij laten werken als ze niet passen, en desnoods maken ze gewoon nieuwe. zeker voor dat geld mag je wel wat verwachten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook. Gekke is, na een paar keer gebruiken heb ik ze in mijn kast geflikkerd omdat ze pijn bleven doen. Na een paar jaar weer eens geprobeerd. Als gegoten
[..]
De eerste was total loss na een schuiverop de snelweg. De tweedewas op. Ik reed de straat uit en peng, weg distributie. Maar idd, zuipen als een ketter.
Passen, passen, passen, passen.... gewoon alles op je kop zetten wat je tegen komt.. behalve emmers met peopluiersquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef thenxero het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed passende helm, maar het wil niet lukken. Ik heb een smal hoofd, maar kennelijk toch vrij "lang" van mijn voorhoofd tot mijn achterhoofd, want bijna alle helmen knellen mijn voorhoofd. Ik heb van alles geprobeerd (wel een stuk of 15 vanmiddag)... de best passende waren nog Shoei XR 1100 en HJC-FG15. Maar in large zit het veel te los bij mijn wangen, en bij medium drukt het al stevig in mijn voorhoofd. Bovendien zit ¤460 van Shoei wel een beetje boven mijn budget.
Iemand tips voor helmen die wel eens zouden kunnen gaan passen?
Klopt, ik noemde ook al een HJC, maar die zat volgens mij toch nog een tikkeltje strakker rond mijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Passen, passen, passen, passen.... gewoon alles op je kop zetten wat je tegen komt.. behalve emmers met peopluiers
Volgens mij had HJC wel ongeveer de pasvorm van Shoei, maar ik weet het niet zeker
Ik had wel een goedkope helm gevonden van Box van ¤70. Hij paste perfect bij mijn voorhoofd, alleen sloot niet echt goed aan bij mijn wangen. Zou je daar gewoon wangkussens in kunnen bouwen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook maar heb ook een Shoei omdat ie zo fijn zit
Verder gewoon veel zooi passen, probeer anders een goedkopere helm te vinden waar je de wangstukken kan vervangen om em goed passend te maken.
Die heb ik ook, heb die opblaasbare wangstukken alleen nog nooit opgeblazenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik dacht dat ik een groot hoofd had, maar bij de HJC FS-11 heb ik maatje S. Deze heeft ook opblaasbare wangstukken dus dat is wel prettig. Misschien ook iets voor jou? Tevens een vereiste van mij: zonnevizier ivm met mijn bril.
Ik zoek ook nog een helpje, de schuur moet nog n keer opgeruimt wordenquote:
Gewoon m'n ma aan het werk gezetquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:25 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een helpje, de schuur moet nog n keer opgeruimt worden
waar heb jij die van jou weg ?
tnx. niet heel spannend ding verder, maar ja, pasvorm is belangrijkerquote:
Ik vraag me steeds weer af in hoeverre dat zonnevizier je smoel gaat verramponeren als je op je bek gaat met dat ding omlaag; zit wel érg dicht op je neus.quote:Op zondag 8 april 2012 11:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx. niet heel spannend ding verder, maar ja, pasvorm is belangrijkerZonnevizier is wel handig volgens mij
Wat dacht je van al die mensen die een systeemhelm open klappen tijdens het rijden, dan ben je ook totaal niet meer beschermtquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds weer af in hoeverre dat zonnevizier je smoel gaat verramponeren als je op je bek gaat met dat ding omlaag; zit wel érg dicht op je neus.![]()
En kun je met dat vizier omlaag en het gewone vizier open rijden zonder tranende ogen?
tot 120 kan ik met mijn vizier ook open rijden, het is wel een Arai helm wind valt dan niet rechtstreeks in de helm en je hebt dan ook geen last van insectenquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds weer af in hoeverre dat zonnevizier je smoel gaat verramponeren als je op je bek gaat met dat ding omlaag; zit wel érg dicht op je neus.![]()
En kun je met dat vizier omlaag en het gewone vizier open rijden zonder tranende ogen?
Staat op élke systeemhelm dat dat niet mag.quote:Op zondag 8 april 2012 11:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die mensen die een systeemhelm open klappen tijdens het rijden, dan ben je ook totaal niet meer beschermt
Whehe, not yet, er zijn nog niet zoveel fladderbeestenquote:Op zondag 8 april 2012 11:42 schreef densmee het volgende:
[..]
tot 120 kan ik met mijn vizier ook open rijden, het is wel een Arai helm wind valt dan niet rechtstreeks in de helm en je hebt dan ook geen last van insecten
Geen idee, ga ik wel een keer uitproberenquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer met je motor te maken hebben dan met je helm... als je met je bakkes in de wind zit maakt het niet uit wat voor helm je hebt, je vangt altijd windquote:Op zondag 8 april 2012 11:42 schreef densmee het volgende:
[..]
tot 120 kan ik met mijn vizier ook open rijden, het is wel een Arai helm wind valt dan niet rechtstreeks in de helm en je hebt dan ook geen last van insecten
Werd tijdens mijn lessen ook altijd op gewezen, maar ja, je hebt van die eigenwijze domme mensenquote:Op zondag 8 april 2012 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat op élke systeemhelm dat dat niet mag.
Misschien heb ik de juiste bril nog niet gevonden, maar zonnebril icm met een helm vind ik niet echt prettigquote:[..]
Whehe, not yet, er zijn nog niet zoveel fladderbeesten
Ik rijd ALTIJD met het vizier open, behalve als het regent, of ik achter een kiephok rijd. Heb wel altijd een (motor)zonnebril op die goed aansluit.
Ow, en als het kouder is als een paar graadjes onder nul op de snelweg; dan gaat het raam ook dicht.
Niet elke, er zijn systeemhelmen die je ook als jethelm mag gebruiken. Die hebben een palletje aan de zijkant waarmee je de klep vast kan zettenquote:Op zondag 8 april 2012 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat op élke systeemhelm dat dat niet mag.
Bij Louis.de hebben ze heel relaxte brillen, je moet een bril hebben die op je gezicht aansluit; die wielrenbrillen zitten ook vaak goed.. Ik heb een hele tijd een KTM bril gehad, dat was een wereldding, perfect voor onder een helm, alleen koste het ding 40¤ ofzo, en ik heb zo'n 2 keer per jaar een nieuwe want je krijgt ook steenslag erop enzo, dus heel lang gaat hij niet mee.quote:Op zondag 8 april 2012 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Misschien heb ik de juiste bril nog niet gevonden, maar zonnebril icm met een helm vind ik niet echt prettig
Wat heb jij trouwens voor motorbroek? Je hebt neem ik aan ook een lengtemaat?
Lijkt me niks; dan heb je een fikse windvanger op je hoofd. Of je moet op zo'n rijdend bankstel rijden met een scherm wat boven je hoofd komtquote:Op zondag 8 april 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet elke, er zijn systeemhelmen die je ook als jethelm mag gebruiken. Die hebben een palletje aan de zijkant waarmee je de klep vast kan zettenm'n huidige Nolan is er zoéén, al gebruik ik 'm nooit als zodanig.
Zonnevizier is heerlijk, kan ik zeker aanraden. Zit je ook niet te kutten als je een tunnel doorrijdt.quote:Op zondag 8 april 2012 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Geen idee, ga ik wel een keer uitproberen
Misschien dat er sowieso nog wel een keer een donker vizier voor komt, maar volgens mij is dit toch wel handig voor de ritten waar je hem gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet nodig hebt.
Of een motoragent wezenquote:Op zondag 8 april 2012 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt me niks; dan heb je een fikse windvanger op je hoofd. Of je moet op zo'n rijdend bankstel rijden met een scherm wat boven je hoofd komt![]()
Ik heb deze een keer gekocht. Probleem wat ik alleen vaak heb is dat de meeste brillen net te breed zijn voor m'n hoofd.quote:Op zondag 8 april 2012 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij Louis.de hebben ze heel relaxte brillen, je moet een bril hebben die op je gezicht aansluit; die wielrenbrillen zitten ook vaak goed.. Ik heb een hele tijd een KTM bril gehad, dat was een wereldding, perfect voor onder een helm, alleen koste het ding 40¤ ofzo, en ik heb zo'n 2 keer per jaar een nieuwe want je krijgt ook steenslag erop enzo, dus heel lang gaat hij niet mee.
Je zoekt: goede aansluiting op je gezicht ivbm wind en stof, en rechte pootjes die je in je helm kunt schuiven.
Zoiets
Ik heb momenteel een pak van IXS, waarvan de broek lang zat is. Belangrijker: uitneembaar wind- en regen membraam. Hiervoor had ik een Rev-it in een lengtemaat
Een fatsoenlijke zonnebril is niet te donker in een tunnelquote:Op zondag 8 april 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zonnevizier is heerlijk, kan ik zeker aanraden. Zit je ook niet te kutten als je een tunnel doorrijdt.
[..]
Of een motoragent wezenbij het op- of afzetten is het reuzehandig (of als je even wat wil drinken zonder dat ding af te hoeven doen), maar ik heb 'm voor de rest altijd naar beneden.
GH heeft iig wel die KTM-bril, daar had ik hem ook vandaan, lag toendertijd in de vitrine van de kledingbalie, maar ze hebben een beetje verbouwd zag ik laatst, en toen heb ik niet gekekenquote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb deze een keer gekocht. Probleem wat ik alleen vaak heb is dat de meeste brillen net te breed zijn voor m'n hoofd.
Van de week misschien eens bij Goedhart binnenlopen, zit toch bijna om de hoek van m'n werk
Motoport heeft volgens hun boekje wel één lichtkleurige broek in lengtemaat... a 400 eurowaarbij je voor bijhorende jas dan ook nog ff 600 mag aftikken
Mijne lekt in elk geval niet (rubberen seals boven en onder vizier) dus dat valt idd wel mee. Wat betreft meer lawaai kan best eens kloppen, al zat dat ook weer van het merk afhangen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
Systeemhelm heeft zo zijn voordelen idd, maar ze schijnen ook lawaaieriger te zijn qua windgeruis, en ik heb ook wel al verhalen gelezen gehoord over lekken in de regen enzo, maar dat zal wel meer voor de goedkopere versies gelden. Ik heb er wel eens een zwikkie gepast, en ik kon er geeneen vinden die me fatsoenlijk paste; bij bijna alle systeemhelmen heb ik te weinig kin ruimte.
Een Nolan is ook niet de eerste de beste, dat belooft wat voor die andere merkenquote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijne lekt in elk geval niet (rubberen seals boven en onder vizier) dus dat valt idd wel mee. Wat betreft meer lawaai kan best eens kloppen, al zat dat ook weer van het merk afhangen.
Het is nu in elk geval prima, maar dat is ook deels te danken aan de nieuwe doppenquote:Op zondag 8 april 2012 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Nolan is ook niet de eerste de beste, dat belooft wat voor die andere merken
Op een allroad hoor je een helm met klep te dragen, ik zie trouwens net dat mijn helm nog steeds ruim 400¤ kost, en dat een jaartje of 4 na de introductiequote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is nu in elk geval prima, maar dat is ook deels te danken aan de nieuwe doppenik ben benieuwd naar de nieuwe Shoei (Neotec) wat dat betreft, schijnt dat ze met dat ding alle wensen van klanten afgewerkt hebben. Mag wat kosten, maar dan heb je ook wat.
Het jammere van m'n huidige Nolan (N90) is doordat je 'm ook als jet kunt gebruiken het spoilertje in de klep uitneembaar is. Daardoor zit'ie dus los, en wil nog weleens meekomen als je 'm afzet. Ontzettend irritant.
Met uitzondering van een paar modellen die tyfusduur zijn (Schubert C3 bijvoorbeeld) klopt dat aardig.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke zonnebril is niet te donker in een tunnel![]()
Systeemhelm heeft zo zijn voordelen idd, maar ze schijnen ook lawaaieriger te zijn qua windgeruis, en ik heb ook wel al verhalen gelezen gehoord over lekken in de regen enzo, maar dat zal wel meer voor de goedkopere versies gelden. Ik heb er wel eens een zwikkie gepast, en ik kon er geeneen vinden die me fatsoenlijk paste; bij bijna alle systeemhelmen heb ik te weinig kin ruimte.
Whehe, naais!quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef Yreal het volgende:
Omdat op straat rijden met een street triple veel te mainstream is
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogenquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 13:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogen
Maar dinsdag m'n zonnebril op sterkte ophalen, eens zien hoe het daarmee gaat!
Tot 60 km lukt dat zónder bril ook nog welquote:Op zondag 8 april 2012 13:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogen
Maar dinsdag m'n zonnebril op sterkte ophalen, eens zien hoe het daarmee gaat!
Ventilatie is juist iets wat ik niet wil in een motorbril, ding moet gewoon dicht zijn. Insecten weten feilloos die ventilatiesleufjes te vinden tijdens hun kamikaze akties, let maar opquote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga deze halen. wonderbarelijk ding. Ventilatiegaten, verwisselbareglazen, onbreekbaar, alles-
Maar ik bedoelde de vergelijking zonnevizier - zonnebril. Zonder bril heb je 'last' van de zonquote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot 60 km lukt dat zónder bril ook nog wel
[..]
Ventilatie is juist iets wat ik niet wil in een motorbril, ding moet gewoon dicht zijn. Insecten weten feilloos die ventilatiesleufjes te vinden tijdens hun kamikaze akties, let maar op
Bril lijkt me beterquote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde de vergelijking zonnevizier - zonnebril. Zonder bril heb je 'last' van de zon
Ik kreeg de indruk dat 9 van de 10 helmen tegenwoordig een zonnevizier heeft... maar ja kan hem er natuurlijk altijd uithalenquote:
Ik zal het ondervinden binnenkortquote:
Eruit halen? Kan je hem dan gewoon beter niet naar beneden schuiven (niet gebruiken dus)?quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat 9 van de 10 helmen tegenwoordig een zonnevizier heeft... maar ja kan hem er natuurlijk altijd uithalen
Kan ook natuurlijk, maar als ik zeker zou weten dat ik hem toch nooit zal gebruiken zou ik hem denk ik eruit halen.. WB zou zeggen scheelt weer 10gramquote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zal het ondervinden binnenkort
[..]
Eruit halen? Kan je hem dan gewoon beter niet naar beneden schuiven (niet gebruiken dus)?
Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijden
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ja dat is altijd vervelendquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.
Dat wordt even schrikken denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ben bang van ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even schrikken denk ik![]()
Wat is het voor voiture?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Triumph is voor homo'squote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
En dan gaan wonen in Curacao, ja manquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
verkeerscentrum zoetermeer, de landerijenritquote:Op maandag 9 april 2012 22:53 schreef whY... het volgende:
Hey Yreal ik ook!
en dat in de regen![]()
was een leuke toer. Waar ben jij geweest dan?
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?
En voor het toeren?
En ja, heeeeeel soms een klein stukje wat harder ja
Ik ook. En ik was nog wel van plan om met de motor naar school in enschede te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
ik zit slechtse chauffeur van nederland te kijken.
Ik durf de weg niet meer op morgen..
Zo rijden er serieus nog duizenden rond, en nog wel erger ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Heb er nog een staan, euro per cc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.
250 top speed is prima, plus vriendinlief kan ook lekker achterop meerijden
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoiets, het rijdt links hou daar rekening mee.
Jij maakt het helemaal spannendquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal spannendMaar nee is niet te koop, koppeling is kak, voorpoot lek.
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?
Zei iemand zuipen in Nijmegen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
En het wordt echt tijd om die suzuki te vervangen, daarstraks deed de kilometerteller het niet meer, dus kon niet meer zien hoe hard ik rij
Toch vervelend als ik langs 2 flitskasten moet
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,
Zit een RRRRRR in het blok bij 160 in zijn 6 denk nokkenasketting, hoop dat tie het nog een half jaar vol houdt.
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
Dat programma (en de deelnemers in extremis) is gewoon tragischquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawel)
En waarom kan Bazzie dan niet zaufen? die vat ik niet
Ja, alleen vervelend dat ik niet altijd verkeer voor me heb zitten op die weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik moet de snelheidopnemer van men Vapor al uhm, 6 maanden aansluiten geloof ik. Geen centje pijn tot nu toeRijd eigenlijk best relaxt, zonder dat k elke seconde op die teller kijk en denk kut nu had k 200 euro armer geweest als ze me pakken.
Lekke met het verkeer mee tuffen![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.
Zal eens aan TataK vragenquote:Op woensdag 11 april 2012 08:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rank-in-beslag.dhtml
Dat altijd!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah zoIk dacht dat ik lekker bij jou bier mocht komen drinken
![]()
![]()
quote:
Begin maar eens te vertellen danquote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal eens aan TataK vragen
En ik weet sowieso meer dan jij
quote:
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Begin maar eens te vertellen dan
[ afbeelding ]
Vee-Eff-Errr, Honda natuurlijk, want hij moet het blijven doenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Toch aangezien ik nog niet op die triumph heb gereden.
Wat is nog meer een redelijke sport/tour motor die er ook toch wel sportief uitziet zoals die triumph?
Met zo'n kop kan dat bijna niet missen natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!
[ afbeelding ]
Dat is een van die personen die op gegeven moment spoorloos uit dit topic is verdwenenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!
[ afbeelding ]
Die flintstones motor die je heel hard moest duwen om een stukje te kunnen rijden? Goeie vraagquote:
Heb zelf ook nog een Suzuki GSX 600 F gezien, maar die vind ik er dan wel weer minder uitzien dan de triumph.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vee-Eff-Errr, Honda natuurlijk, want hij moet het blijven doen
Bmw 800s, of zijn grote broertje.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Wat is nog meer een redelijke sport/tour motor die er ook toch wel sportief uitziet zoals die triumph?
Neem dan wel de 1200.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bmw 800s, of zijn grote broertje.
Je hebt de hele handel aan fazers, bandits, er6f en weet ik wat nog meer.
Die lopen dan wel weer 1 op emmer, krijg je wat voor terug, maar als kilometervreter wel wat minder interessantquote:
En is een beetje 13 in een dozijn vind ikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb zelf ook nog een Suzuki GSX 600 F gezien, maar die vind ik er dan wel weer minder uitzien dan de triumph.
hehehe ja dat wel 1op 12 ofzo als ik geluk hebquote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die lopen dan wel weer 1 op emmer, krijg je wat voor terug, maar als kilometervreter wel wat minder interessant
Laatst op zo'n ding gereden. Is echt degelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
De kleine fazer is tegenwoordig ook al 800. Die komen echt wel van hun plek hoor.
Tuulk koppel is wat minder, maja die bierpens moet dan ook nog meegesleept wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
De kleine fazer is tegenwoordig ook al 800. Die komen echt wel van hun plek hoor.
Het hok is gewoon saai, dat heeft weinig met het wel of niet kunnen gebruiken van alle PK's te maken. Verder rijdt ik met mijn eigen motor vaak genoeg met gas vol open en die heeft ook 106 pk dus er wordt voldoende gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Yreal het volgende:
sorry, ik vind het moeilijk te geloven dat jullie zulke geweldige motorrijders zijn dat jullie de volle 106pk uit een fazer8 kunnen trekken.![]()
Laat staan de 150 van een fz1
Mwja valt wel mee 106pk an de kruk ja, tel daar even 17L benzine bij etc plus jezelf.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Yreal het volgende:
sorry, ik vind het moeilijk te geloven dat jullie zulke geweldige motorrijders zijn dat jullie de volle 106pk uit een fazer8 kunnen trekken.![]()
Laat staan de 150 van een fz1
Tuurlijk is het het geen street triple r, maar voor een toermotor is het zat. Die horen wat saaier te zijn dan een racemonster anders kan je er niet echt relaxt kilometers op vreten, lijkt mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het hok is gewoon saai, dat heeft weinig met het wel of niet kunnen gebruiken van alle PK's te maken. Verder rijdt ik met mijn eigen motor vaak genoeg met gas vol open en die heeft ook 106 pk dus er wordt voldoende gebruik van gemaakt.
Ja klopt maar ik heb ook op tourmotoren gereden met een leuk motorkarakter. Er is niets mis met die fazer maar er is gewoon geen kut aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk is het het geen street triple r, maar voor een toermotor is het zat. Die horen wat saaier te zijn dan een racemonster anders kan je er niet echt relaxt kilometers op vreten, lijkt mij.
Sja cageon had toen een mooi fietsje 2cil mooi werk. 3 cil is eigenlijk beetje net niks net een wijf die niet kan kiezenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het leuk rijden, maar ik ben dan ook niet veel gewend.
Maar moet je dat niet meer in de "4 in lijn is saai" hoek zoeken?
Gsx1300Rquote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Nummer 2 op de ellende lijst, net onder de Stukgaatie. Wel een heel geweldig mooi masjienquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme sport toer imo trouwens
dat was wel een echte toermotor inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja cageon had toen een mooi fietsje 2cil mooi werk. 3 cil is eigenlijk beetje net niks net een wijf die niet kan kiezen![]()
![]()
![]()
NORMAAAAAL DOEN, JONGUH!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laatst op zo'n ding gereden. Is echt degelijk.
En als ik degelijk wil koop ik wel een hyundai, of nog erger, een honda
Dude!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Begin maar eens te vertellen dan
[ afbeelding ]
[..]
Is ook laf, daarom kies ik voor Honda.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moette komen dan met dat laffe blauwe hok van oe![]()
Moet je eens op die suzuki van mij met 140 een bocht induiken, dat maakt het wel spannendquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Is ook laf, daarom kies ik voor Honda.
Mijn rijstijl en snelheid zorgt al voor genoeg spanning
doe maar 200+quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je eens op die suzuki van mij met 140 een bocht induiken, dat maakt het wel spannend
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155quote:
Zou niet moeten gebeuren; ook motorwielen moet je balanceren, voorvorken moeten oliedicht en gevuld met olie zijn, en balhoofdlagers strak en spelingloos. Als hij vervelend tegen je doet is er iets niet in ordnung.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155
en het stuur gaat dan trillen als de ziekte
Mijn broer heeft er ook weken naar lopen zoeken, maar gewoon niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou niet moeten gebeuren; ook motorwielen moet je balanceren, voorvorken moeten oliedicht en gevuld met olie zijn, en balhoofdlagers strak en spelingloos. Als hij vervelend tegen je doet is er iets niet in ordnung.
Overal. wel een duur grappie meestal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie naar het noordoosten van Spanje, omgeving Girona. Heeft iemand een tip waar ik eventueel een motor zou kunnen huren?
200+ door de bocht, als een trein op rails, tenzij het hard waait, dan mag het... wat wiebelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155
en het stuur gaat dan trillen als de ziekte
http://www.divmo.nl/index(...)category/huurmotorenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie naar het noordoosten van Spanje, omgeving Girona. Heeft iemand een tip waar ik eventueel een motor zou kunnen huren?
Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Overal. wel een duur grappie meestal.
Gaat die ook pas vanaf 130 ongeveer doen, daaronder is het wel te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
200+ door de bocht, als een trein op rails, tenzij het hard waait, dan mag het... wat wiebelen.
Maar trillen in het stuur lijkt me ook niet echt in orde inderdaad...
En tóch is er dan ergens iets niet goed.. 155 is nou niet een snelheid die zulke fratsen billijkt..quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er ook weken naar lopen zoeken, maar gewoon niet kunnen vinden.
Voorvorken hebben nog geen 3 maanden nieuwe keeringen & olie en zijn goed gechekt
Maar maakt niet uit, als het goed is is die over 11 dagen weg.
Was inderdaad verre van duidelijk.. levert googelen niets op?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.
En ik wil 'm daar graag huren, dat was blijkbaar niet duidelijk.
Als het allemaal meezit heb ik over 11 dagen die triumph.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En tóch is er dan ergens iets niet goed.. 155 is nou niet een snelheid die zulke fratsen billijkt..
ben je over 11 dagen motorloos dan? of krijg je dan ook meteen je nieuwe brommert?
Op de site die ik je net gaf even op Lees Meer drukken, krijg je de prijs van de motorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.
En ik wil 'm daar graag huren, dat was blijkbaar niet duidelijk.
Ik kan mijn contacten in Barcelona wel even vragen of ze een paar websites van motor verhuurbedrijven in die omgeving kunnen opzoeken en doorgeven. Kans is alleen wel best groot dat je dan allemaal Spaanse websites krijgtquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:
Nog niet, ik vind alleen maar autoverhuurbedrijven.
Ik vind net trouwens wel een bedrijf in Barcelona dat Harleys verhuurt voor 300 euro per twee dagen.
En dan niet effe die linkjes posten hequote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Tankiej het volgende:
Na nog geen 1 minuut Googlen vind ik twee bedrijven die motoren in Barcelona verhuren voor 95 euro per dag bij minimaal twee dagen. Waar zoek jij op dat je alleen autoverhuurbedrijven en dat harley verhuur bedrijf vind?
Die laatst vind ik overigens ook met mijn zoekopdracht, 395 euro voor twee dagen V-rod
Natuurlijk niet, ik heb op de meest logische woorden ('motor' en 'huren' en 'barcelona', maar dan in het Engels) gezocht. Als iemand dat al niet kan bedenken, dan weet ik niet wat diegene op de motor moet in zo'n vakantieoordquote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan niet effe die linkjes posten he
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb op de meest logische woorden ('motor' en 'huren' en 'barcelona', maar dan in het Engels) gezocht. Als iemand dat al niet kan bedenken, dan weet ik niet wat diegene op de motor moet in zo'n vakantieoord
Terecht. Laat hem zelfs maar zoeken. Of gewoon een motorscooter hurenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan niet effe die linkjes posten he
Andersom gok ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef ArnosL het volgende:
Dan pik je dat ding toch op in Girona en rijd je er mee naar Barcelona?
Fap fap fapquote:
Veul koppel + licht motortje denk ik. Zal nooit goedkoper zijn om te maken dan een honbah.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Valt wel op dat die stunterds nogal vaak op een ST rijden, zijn die goedkoper om te mollen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |