Mwja valt wel mee 106pk an de kruk ja, tel daar even 17L benzine bij etc plus jezelf.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Yreal het volgende:
sorry, ik vind het moeilijk te geloven dat jullie zulke geweldige motorrijders zijn dat jullie de volle 106pk uit een fazer8 kunnen trekken.![]()
Laat staan de 150 van een fz1
Tuurlijk is het het geen street triple r, maar voor een toermotor is het zat. Die horen wat saaier te zijn dan een racemonster anders kan je er niet echt relaxt kilometers op vreten, lijkt mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het hok is gewoon saai, dat heeft weinig met het wel of niet kunnen gebruiken van alle PK's te maken. Verder rijdt ik met mijn eigen motor vaak genoeg met gas vol open en die heeft ook 106 pk dus er wordt voldoende gebruik van gemaakt.
Ja klopt maar ik heb ook op tourmotoren gereden met een leuk motorkarakter. Er is niets mis met die fazer maar er is gewoon geen kut aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk is het het geen street triple r, maar voor een toermotor is het zat. Die horen wat saaier te zijn dan een racemonster anders kan je er niet echt relaxt kilometers op vreten, lijkt mij.
Sja cageon had toen een mooi fietsje 2cil mooi werk. 3 cil is eigenlijk beetje net niks net een wijf die niet kan kiezenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het leuk rijden, maar ik ben dan ook niet veel gewend.
Maar moet je dat niet meer in de "4 in lijn is saai" hoek zoeken?
Gsx1300Rquote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Toch aangezien ik nog niet op die triumph heb gereden.
Wat is nog meer een redelijke sport/tour motor die er ook toch wel sportief uitziet zoals die triumph?
Nummer 2 op de ellende lijst, net onder de Stukgaatie. Wel een heel geweldig mooi masjienquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme sport toer imo trouwens
dat was wel een echte toermotor inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja cageon had toen een mooi fietsje 2cil mooi werk. 3 cil is eigenlijk beetje net niks net een wijf die niet kan kiezen![]()
![]()
![]()
NORMAAAAAL DOEN, JONGUH!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laatst op zo'n ding gereden. Is echt degelijk.
En als ik degelijk wil koop ik wel een hyundai, of nog erger, een honda
Dude!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Begin maar eens te vertellen dan
[ afbeelding ]
[..]
Is ook laf, daarom kies ik voor Honda.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moette komen dan met dat laffe blauwe hok van oe![]()
Moet je eens op die suzuki van mij met 140 een bocht induiken, dat maakt het wel spannendquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Is ook laf, daarom kies ik voor Honda.
Mijn rijstijl en snelheid zorgt al voor genoeg spanning
doe maar 200+quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je eens op die suzuki van mij met 140 een bocht induiken, dat maakt het wel spannend
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155quote:
Zou niet moeten gebeuren; ook motorwielen moet je balanceren, voorvorken moeten oliedicht en gevuld met olie zijn, en balhoofdlagers strak en spelingloos. Als hij vervelend tegen je doet is er iets niet in ordnung.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155
en het stuur gaat dan trillen als de ziekte
Mijn broer heeft er ook weken naar lopen zoeken, maar gewoon niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou niet moeten gebeuren; ook motorwielen moet je balanceren, voorvorken moeten oliedicht en gevuld met olie zijn, en balhoofdlagers strak en spelingloos. Als hij vervelend tegen je doet is er iets niet in ordnung.
Overal. wel een duur grappie meestal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie naar het noordoosten van Spanje, omgeving Girona. Heeft iemand een tip waar ik eventueel een motor zou kunnen huren?
200+ door de bocht, als een trein op rails, tenzij het hard waait, dan mag het... wat wiebelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo hard gaat die niet, snelste waar ik hem op kreeg is 155
en het stuur gaat dan trillen als de ziekte
http://www.divmo.nl/index(...)category/huurmotorenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie naar het noordoosten van Spanje, omgeving Girona. Heeft iemand een tip waar ik eventueel een motor zou kunnen huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |