verkeerscentrum zoetermeer, de landerijenritquote:Op maandag 9 april 2012 22:53 schreef whY... het volgende:
Hey Yreal ik ook!
en dat in de regen![]()
was een leuke toer. Waar ben jij geweest dan?
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?
En voor het toeren?
En ja, heeeeeel soms een klein stukje wat harder ja
Ik ook. En ik was nog wel van plan om met de motor naar school in enschede te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
ik zit slechtse chauffeur van nederland te kijken.
Ik durf de weg niet meer op morgen..
Zo rijden er serieus nog duizenden rond, en nog wel erger ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Heb er nog een staan, euro per cc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.
250 top speed is prima, plus vriendinlief kan ook lekker achterop meerijden
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoiets, het rijdt links hou daar rekening mee.
Jij maakt het helemaal spannendquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal spannendMaar nee is niet te koop, koppeling is kak, voorpoot lek.
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?
Zei iemand zuipen in Nijmegen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
En het wordt echt tijd om die suzuki te vervangen, daarstraks deed de kilometerteller het niet meer, dus kon niet meer zien hoe hard ik rij
Toch vervelend als ik langs 2 flitskasten moet
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,
Zit een RRRRRR in het blok bij 160 in zijn 6 denk nokkenasketting, hoop dat tie het nog een half jaar vol houdt.
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
Dat programma (en de deelnemers in extremis) is gewoon tragischquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawel)
En waarom kan Bazzie dan niet zaufen? die vat ik niet
Ja, alleen vervelend dat ik niet altijd verkeer voor me heb zitten op die weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik moet de snelheidopnemer van men Vapor al uhm, 6 maanden aansluiten geloof ik. Geen centje pijn tot nu toeRijd eigenlijk best relaxt, zonder dat k elke seconde op die teller kijk en denk kut nu had k 200 euro armer geweest als ze me pakken.
Lekke met het verkeer mee tuffen![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.
Zal eens aan TataK vragenquote:Op woensdag 11 april 2012 08:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rank-in-beslag.dhtml
Dat altijd!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah zoIk dacht dat ik lekker bij jou bier mocht komen drinken
![]()
![]()
quote:
Begin maar eens te vertellen danquote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal eens aan TataK vragen
En ik weet sowieso meer dan jij
quote:
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Begin maar eens te vertellen dan
[ afbeelding ]
Vee-Eff-Errr, Honda natuurlijk, want hij moet het blijven doenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Toch aangezien ik nog niet op die triumph heb gereden.
Wat is nog meer een redelijke sport/tour motor die er ook toch wel sportief uitziet zoals die triumph?
Met zo'n kop kan dat bijna niet missen natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!
[ afbeelding ]
Dat is een van die personen die op gegeven moment spoorloos uit dit topic is verdwenenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou meneer de agent, misschien heeft u interesse in informatie betreffende dit verdachte figuur die klaarblijkelijk een helm uit een auto aan het stelen is?!
[ afbeelding ]
Die flintstones motor die je heel hard moest duwen om een stukje te kunnen rijden? Goeie vraagquote:
Heb zelf ook nog een Suzuki GSX 600 F gezien, maar die vind ik er dan wel weer minder uitzien dan de triumph.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vee-Eff-Errr, Honda natuurlijk, want hij moet het blijven doen
Bmw 800s, of zijn grote broertje.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef lipjes het volgende:
Toch aangezien ik nog niet op die triumph heb gereden.
Wat is nog meer een redelijke sport/tour motor die er ook toch wel sportief uitziet zoals die triumph?
Neem dan wel de 1200.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bmw 800s, of zijn grote broertje.
Je hebt de hele handel aan fazers, bandits, er6f en weet ik wat nog meer.
Die lopen dan wel weer 1 op emmer, krijg je wat voor terug, maar als kilometervreter wel wat minder interessantquote:
En is een beetje 13 in een dozijn vind ikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb zelf ook nog een Suzuki GSX 600 F gezien, maar die vind ik er dan wel weer minder uitzien dan de triumph.
hehehe ja dat wel 1op 12 ofzo als ik geluk hebquote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die lopen dan wel weer 1 op emmer, krijg je wat voor terug, maar als kilometervreter wel wat minder interessant
Laatst op zo'n ding gereden. Is echt degelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
De kleine fazer is tegenwoordig ook al 800. Die komen echt wel van hun plek hoor.
Tuulk koppel is wat minder, maja die bierpens moet dan ook nog meegesleept wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
De kleine fazer is tegenwoordig ook al 800. Die komen echt wel van hun plek hoor.
Het hok is gewoon saai, dat heeft weinig met het wel of niet kunnen gebruiken van alle PK's te maken. Verder rijdt ik met mijn eigen motor vaak genoeg met gas vol open en die heeft ook 106 pk dus er wordt voldoende gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Yreal het volgende:
sorry, ik vind het moeilijk te geloven dat jullie zulke geweldige motorrijders zijn dat jullie de volle 106pk uit een fazer8 kunnen trekken.![]()
Laat staan de 150 van een fz1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |