GH heeft iig wel die KTM-bril, daar had ik hem ook vandaan, lag toendertijd in de vitrine van de kledingbalie, maar ze hebben een beetje verbouwd zag ik laatst, en toen heb ik niet gekekenquote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb deze een keer gekocht. Probleem wat ik alleen vaak heb is dat de meeste brillen net te breed zijn voor m'n hoofd.
Van de week misschien eens bij Goedhart binnenlopen, zit toch bijna om de hoek van m'n werk
Motoport heeft volgens hun boekje wel één lichtkleurige broek in lengtemaat... a 400 eurowaarbij je voor bijhorende jas dan ook nog ff 600 mag aftikken
Mijne lekt in elk geval niet (rubberen seals boven en onder vizier) dus dat valt idd wel mee. Wat betreft meer lawaai kan best eens kloppen, al zat dat ook weer van het merk afhangen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
Systeemhelm heeft zo zijn voordelen idd, maar ze schijnen ook lawaaieriger te zijn qua windgeruis, en ik heb ook wel al verhalen gelezen gehoord over lekken in de regen enzo, maar dat zal wel meer voor de goedkopere versies gelden. Ik heb er wel eens een zwikkie gepast, en ik kon er geeneen vinden die me fatsoenlijk paste; bij bijna alle systeemhelmen heb ik te weinig kin ruimte.
Een Nolan is ook niet de eerste de beste, dat belooft wat voor die andere merkenquote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijne lekt in elk geval niet (rubberen seals boven en onder vizier) dus dat valt idd wel mee. Wat betreft meer lawaai kan best eens kloppen, al zat dat ook weer van het merk afhangen.
Het is nu in elk geval prima, maar dat is ook deels te danken aan de nieuwe doppenquote:Op zondag 8 april 2012 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Nolan is ook niet de eerste de beste, dat belooft wat voor die andere merken
Op een allroad hoor je een helm met klep te dragen, ik zie trouwens net dat mijn helm nog steeds ruim 400¤ kost, en dat een jaartje of 4 na de introductiequote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is nu in elk geval prima, maar dat is ook deels te danken aan de nieuwe doppenik ben benieuwd naar de nieuwe Shoei (Neotec) wat dat betreft, schijnt dat ze met dat ding alle wensen van klanten afgewerkt hebben. Mag wat kosten, maar dan heb je ook wat.
Het jammere van m'n huidige Nolan (N90) is doordat je 'm ook als jet kunt gebruiken het spoilertje in de klep uitneembaar is. Daardoor zit'ie dus los, en wil nog weleens meekomen als je 'm afzet. Ontzettend irritant.
Met uitzondering van een paar modellen die tyfusduur zijn (Schubert C3 bijvoorbeeld) klopt dat aardig.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke zonnebril is niet te donker in een tunnel![]()
Systeemhelm heeft zo zijn voordelen idd, maar ze schijnen ook lawaaieriger te zijn qua windgeruis, en ik heb ook wel al verhalen gelezen gehoord over lekken in de regen enzo, maar dat zal wel meer voor de goedkopere versies gelden. Ik heb er wel eens een zwikkie gepast, en ik kon er geeneen vinden die me fatsoenlijk paste; bij bijna alle systeemhelmen heb ik te weinig kin ruimte.
Whehe, naais!quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef Yreal het volgende:
Omdat op straat rijden met een street triple veel te mainstream is
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogenquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds weer af in hoeverre dat zonnevizier je smoel gaat verramponeren als je op je bek gaat met dat ding omlaag; zit wel érg dicht op je neus.![]()
En kun je met dat vizier omlaag en het gewone vizier open rijden zonder tranende ogen?
quote:Op zondag 8 april 2012 13:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogen
Maar dinsdag m'n zonnebril op sterkte ophalen, eens zien hoe het daarmee gaat!
Tot 60 km lukt dat zónder bril ook nog welquote:Op zondag 8 april 2012 13:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat lukt bij mijn helm (HJC FS-11) tot 60 km/h ongeveer, daarboven krijg ik toch wel last van de wind in m'n ogen
Maar dinsdag m'n zonnebril op sterkte ophalen, eens zien hoe het daarmee gaat!
Ventilatie is juist iets wat ik niet wil in een motorbril, ding moet gewoon dicht zijn. Insecten weten feilloos die ventilatiesleufjes te vinden tijdens hun kamikaze akties, let maar opquote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga deze halen. wonderbarelijk ding. Ventilatiegaten, verwisselbareglazen, onbreekbaar, alles-
Maar ik bedoelde de vergelijking zonnevizier - zonnebril. Zonder bril heb je 'last' van de zonquote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot 60 km lukt dat zónder bril ook nog wel
[..]
Ventilatie is juist iets wat ik niet wil in een motorbril, ding moet gewoon dicht zijn. Insecten weten feilloos die ventilatiesleufjes te vinden tijdens hun kamikaze akties, let maar op
Bril lijkt me beterquote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde de vergelijking zonnevizier - zonnebril. Zonder bril heb je 'last' van de zon
Ik kreeg de indruk dat 9 van de 10 helmen tegenwoordig een zonnevizier heeft... maar ja kan hem er natuurlijk altijd uithalenquote:
Ik zal het ondervinden binnenkortquote:
Eruit halen? Kan je hem dan gewoon beter niet naar beneden schuiven (niet gebruiken dus)?quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat 9 van de 10 helmen tegenwoordig een zonnevizier heeft... maar ja kan hem er natuurlijk altijd uithalen
Kan ook natuurlijk, maar als ik zeker zou weten dat ik hem toch nooit zal gebruiken zou ik hem denk ik eruit halen.. WB zou zeggen scheelt weer 10gramquote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zal het ondervinden binnenkort
[..]
Eruit halen? Kan je hem dan gewoon beter niet naar beneden schuiven (niet gebruiken dus)?
Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijden
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ja dat is altijd vervelendquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.
Dat wordt even schrikken denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ben bang van ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even schrikken denk ik![]()
Wat is het voor voiture?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Triumph is voor homo'squote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
En dan gaan wonen in Curacao, ja manquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
verkeerscentrum zoetermeer, de landerijenritquote:Op maandag 9 april 2012 22:53 schreef whY... het volgende:
Hey Yreal ik ook!
en dat in de regen![]()
was een leuke toer. Waar ben jij geweest dan?
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik voor mijn woon-werk gebruik?
En voor het toeren?
En ja, heeeeeel soms een klein stukje wat harder ja
Ik ook. En ik was nog wel van plan om met de motor naar school in enschede te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
ik zit slechtse chauffeur van nederland te kijken.
Ik durf de weg niet meer op morgen..
Zo rijden er serieus nog duizenden rond, en nog wel erger ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Heb er nog een staan, euro per cc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan vind ik die Triumph op zich wel genoeg.
250 top speed is prima, plus vriendinlief kan ook lekker achterop meerijden
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoiets, het rijdt links hou daar rekening mee.
Jij maakt het helemaal spannendquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zit alleen je gas aan de verkeerde kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal spannendMaar nee is niet te koop, koppeling is kak, voorpoot lek.
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet dat ik doekoe's heb @ the moment, maar uit schieuwnierigheid; wat is het precies en doe es een picca?
Zei iemand zuipen in Nijmegen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.
Plus dat ik mezelf ook niet echt op die motor zie touren, alleen racen.
Maar gebruik mijn motor ook voor woon werk verkeer.
En het wordt echt tijd om die suzuki te vervangen, daarstraks deed de kilometerteller het niet meer, dus kon niet meer zien hoe hard ik rij
Toch vervelend als ik langs 2 flitskasten moet
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha het is een daytona blok(1200) in een trophy 1200,
Zit een RRRRRR in het blok bij 160 in zijn 6 denk nokkenasketting, hoop dat tie het nog een half jaar vol houdt.
Wil best het blok na laten kijken maar ja, dan kan Bazzie niet zuipen in Nijmegen.
Dat programma (en de deelnemers in extremis) is gewoon tragischquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trophy met een hoge of lage kuip? (gay of gawel)
En waarom kan Bazzie dan niet zaufen? die vat ik niet
Ja, alleen vervelend dat ik niet altijd verkeer voor me heb zitten op die weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik moet de snelheidopnemer van men Vapor al uhm, 6 maanden aansluiten geloof ik. Geen centje pijn tot nu toeRijd eigenlijk best relaxt, zonder dat k elke seconde op die teller kijk en denk kut nu had k 200 euro armer geweest als ze me pakken.
Lekke met het verkeer mee tuffen![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Trophy hele kuip, als het blok uit mekaar moet, kan ik niet naar het werk kan Bazzie geen cola drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |