Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voor ik hem total-loss reed vond ik hem echt fantastisch rijden
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ja dat is altijd vervelendquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lang verhaal, fietser die overstak waar het niet mocht en onderuit geremd.
Dat wordt even schrikken denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is dat nog wel een goed teken dan om hem te gaan rijden
Helaas blijft het nog afwachten of de auto deze maand verkocht word
Vandaag bij van der ven (sloperij/inkoop) een prijsopgaaf gevraagd, kijken wat ze bieden
Ben bang van ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even schrikken denk ik![]()
Wat is het voor voiture?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Triumph is voor homo'squote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef lipjes het volgende:
huidige is een Suzuki GSX400e uit 1985.
Vandaag een Triumph Sprint RS uit 2000 gezien die ik deze week ga laten bezinken en als ik er zaterdag nog hetzelfde over voel een proefrit maken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Rib-i het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-vastgehouden.dhtml
Bazz...
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
En dan gaan wonen in Curacao, ja manquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laffe engelse hokken. Kan veel beter een mooie Hayabusa kopen met een verlengde achterbrug, dat loopt tenminste een beetje door.
Nee, die gaat toch een beetje buiten mijn budget vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |