Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Overal. wel een duur grappie meestal.
Gaat die ook pas vanaf 130 ongeveer doen, daaronder is het wel te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
200+ door de bocht, als een trein op rails, tenzij het hard waait, dan mag het... wat wiebelen.
Maar trillen in het stuur lijkt me ook niet echt in orde inderdaad...
En tóch is er dan ergens iets niet goed.. 155 is nou niet een snelheid die zulke fratsen billijkt..quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er ook weken naar lopen zoeken, maar gewoon niet kunnen vinden.
Voorvorken hebben nog geen 3 maanden nieuwe keeringen & olie en zijn goed gechekt
Maar maakt niet uit, als het goed is is die over 11 dagen weg.
Was inderdaad verre van duidelijk.. levert googelen niets op?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.
En ik wil 'm daar graag huren, dat was blijkbaar niet duidelijk.
Als het allemaal meezit heb ik over 11 dagen die triumph.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En tóch is er dan ergens iets niet goed.. 155 is nou niet een snelheid die zulke fratsen billijkt..
ben je over 11 dagen motorloos dan? of krijg je dan ook meteen je nieuwe brommert?
Op de site die ik je net gaf even op Lees Meer drukken, krijg je de prijs van de motorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar ik ben op zoek naar een website om naar de prijzen te kijken.
En ik wil 'm daar graag huren, dat was blijkbaar niet duidelijk.
Ik kan mijn contacten in Barcelona wel even vragen of ze een paar websites van motor verhuurbedrijven in die omgeving kunnen opzoeken en doorgeven. Kans is alleen wel best groot dat je dan allemaal Spaanse websites krijgtquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:
Nog niet, ik vind alleen maar autoverhuurbedrijven.
Ik vind net trouwens wel een bedrijf in Barcelona dat Harleys verhuurt voor 300 euro per twee dagen.
En dan niet effe die linkjes posten hequote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Tankiej het volgende:
Na nog geen 1 minuut Googlen vind ik twee bedrijven die motoren in Barcelona verhuren voor 95 euro per dag bij minimaal twee dagen. Waar zoek jij op dat je alleen autoverhuurbedrijven en dat harley verhuur bedrijf vind?
Die laatst vind ik overigens ook met mijn zoekopdracht, 395 euro voor twee dagen V-rod
Natuurlijk niet, ik heb op de meest logische woorden ('motor' en 'huren' en 'barcelona', maar dan in het Engels) gezocht. Als iemand dat al niet kan bedenken, dan weet ik niet wat diegene op de motor moet in zo'n vakantieoordquote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan niet effe die linkjes posten he
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb op de meest logische woorden ('motor' en 'huren' en 'barcelona', maar dan in het Engels) gezocht. Als iemand dat al niet kan bedenken, dan weet ik niet wat diegene op de motor moet in zo'n vakantieoord
Terecht. Laat hem zelfs maar zoeken. Of gewoon een motorscooter hurenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan niet effe die linkjes posten he
Andersom gok ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef ArnosL het volgende:
Dan pik je dat ding toch op in Girona en rijd je er mee naar Barcelona?
Fap fap fapquote:
Veul koppel + licht motortje denk ik. Zal nooit goedkoper zijn om te maken dan een honbah.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Valt wel op dat die stunterds nogal vaak op een ST rijden, zijn die goedkoper om te mollen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |