Uitzonderingquote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef whY... het volgende:
Mijn zoekzuki had wel mooi 96000 hoor![]()
Dit is pas racenmet 'vette' machines: http://www.dumpert.nl/med(...)_american_style.html
Nee, dat wordt volgend jaarquote:
Wat hebbie nou weer geflikt?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu denk ik het niet al 24 jaar talent!!
92 op de FZR, 87 op de laatste alp. Ergens in de 80 op de eerste alp. Nu 60 op de Busa (waarvan 10 van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens, sedert hedenmiddag;
[ afbeelding ]
Beat that with a Knaakezaakie, of Zoekzuki
Ja heb de groeten gehad van Nikki. Ze vond je wel een beetje eng volgens mij (en terechtquote:Op donderdag 5 april 2012 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft Nikki je de groeten gedaan?
Anders weet ik het ook niet.
Mijn oude sv650 had er ook 100.000 op de teller na 10 jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens, sedert hedenmiddag;
[ afbeelding ]
Beat that with a Knaakezaakie, of Zoekzuki
in fryslan...quote:
Was die achterste gast gewoon niet aan het opletten? Leek nog ruimte zat links van de stoppende te zitten.quote:
Die Alpjes waren nog lang niet op dan toen je ze verkocht; daar moet veel meer op kunnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
92 op de FZR, 87 op de laatste alp. Ergens in de 80 op de eerste alp. Nu 60 op de Busa (waarvan 10 van mij). Easy
Maar AT vind ui idd te duur tweede hands. Had er paar haar geleden graag 1 gehad.
'Op' als in; mechanisch op? SV's zijn idd ook wel goede kilometervretersquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn oude sv650 had er ook 100.000 op de teller na 10 jaar.
Was wel helemaal op dat wel......
Ik las het gister op teletekst, was voor één of ander TV-programma. Hmja.quote:
Lekker he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Overigens van de week m'n otoplastieken afgehaald, mèn wat een verschil. Aan de prijs, maar dan heb je ook wat.
Ik gebruikte eerst Alpines, maar heb ze nu op maat laten maken. Scheelt echt enorm. Zitten letterlijk als gegoten, dus ook geen gekut met inbrengenquote:
Deze Anne ook, blauwequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Anne het volgende:
Alpines heb je ook op maat.
* Anne heeft die.
De zachte versie.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Deze Anne ook, blauwe. Bij de Specsavers vandaan, kreeg ze gedeeltelijk vergoed omdat ik een jongerenverzekering heb.
Ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Anne het volgende:
Alpines heb je ook op maat.
* Anne heeft die.
De zachte versie.
Ik ook. Gekke is, na een paar keer gebruiken heb ik ze in mijn kast geflikkerd omdat ze pijn bleven doen. Na een paar jaar weer eens geprobeerd. Als gegotenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb al 10+ jaar dezelfde harde op maar gemaakte, geen idee welk merk, maar ze doen het nog prima
De eerste was total loss na een schuiverop de snelweg. De tweedewas op. Ik reed de straat uit en peng, weg distributie. Maar idd, zuipen als een ketter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Alpjes waren nog lang niet op dan toen je ze verkocht; daar moet veel meer op kunnenOp
Large met medium wangstukken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef thenxero het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed passende helm, maar het wil niet lukken. Ik heb een smal hoofd, maar kennelijk toch vrij "lang" van mijn voorhoofd tot mijn achterhoofd, want bijna alle helmen knellen mijn voorhoofd. Ik heb van alles geprobeerd (wel een stuk of 15 vanmiddag)... de best passende waren nog Shoei XR 1100 en HJC-FG15. Maar in large zit het veel te los bij mijn wangen, en bij medium drukt het al stevig in mijn voorhoofd. Bovendien zit ¤460 van Shoei wel een beetje boven mijn budget.
Iemand tips voor helmen die wel eens zouden kunnen gaan passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |