Af en toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Laat je daar de deur net zo open staan als hier
quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:
Motorrijden was koud vandaag
Ben wel wat gewend, maar de wind erbij maakte het goed fris. Ook niet echt een bijster interessante route gereden. Op naar de volgende rit.
Ik heb ook winters doorgereden inclusief -10. Betekent niet dat ik het niet fris mag vindenquote:
hehe ik had mij ook redelijk vergist in vandaag! dacht ff zomer pakje aan.. brrr had het behoorlijk fris.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Paxlie het volgende:
Motorrijden was koud vandaag
Ben wel wat gewend, maar de wind erbij maakte het goed fris. Ook niet echt een bijster interessante route gereden. Op naar de volgende rit.
Wel newbe's om af te zeiken. Bijna net zo leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen nieuwe motoren van WB om af te zeiken
Succesquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wel newbe's om af te zeiken. Bijna net zo leuk
Als ik het ergens anders goed las, heeft 'ie een Trabant gekochtquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen nieuwe motoren van WB om af te zeiken
Dat dus. 1:27 en je kan een intergraalhelm kwijt in de tank. Het idee is top, maar de uitwerking niet zo.quote:
Das de kleur van het waterquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef bwt het volgende:
Best netjes
Alleen jammer van die groene waas
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd overquote:
Dat is net zoals postzegels verzamelen. Het weer zal er nooit te slecht voor zijn maar het wordt ook nooit echt leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd over
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is net zoals postzegels verzamelen. Het weer zal er nooit te slecht voor zijn maar het wordt ook nooit echt leuk.
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......quote:
Mijn twee motoren die het het minst lang hebben volgehouden: Honda'squote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iederen die een motor wil die het gewoon altijd doet rijdt een Honda, en alle anderen zeiken daar altijd over
Met de wheelies die hij maakt is dat slot natuurlijk vrij snel stukquote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......
Hij is ook niet zo heel erg aan het raggen met dat dingquote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Om de haveklap vliegt bij een kleine schok de topkoffer deksel los......
Gewoon M6 boutje past ook toch ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn twee motoren die het het minst lang hebben volgehouden: Honda's
Overigens deed de accu het daar wel altijd van, iets wat ik van mijn Suzuki's niet kan zeggen
(vanmorgen het accu boutje laten vallen en niet meer teruggevonden. Dus als nog als een echte pauper met de NS)
Op 2 haartjes na een prachtige highsiderquote:Op donderdag 5 april 2012 08:06 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Dit was toch best spannend (skip tot 12secs)
Dat bedoel ik ja. Waarom zijn ze eigenlijk toentertijd gekapt met de AT? Zeker gezien de hele GS frenzy van nu zou je toch zeggen dat er een markt voor is... iets wat Yamaha en Triumph allang en breed is opgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil er wel brommers bij, ik ben me wel bewust van de beperkingen van het ding, maar er is momenteel niets op de markt waarmee ik kan wat ik met de AT kan
Ja, gemiste knasen, al heel lang.. ze hebben zich duidelijk de kaas van het brood laten eten door de concullega's, en ik denk dat het nu te laat is. Al is er nog steeds niet een ekte ekte allroad op de markt die ook echt wat te vertellen heeft in het terrein, en dat ook nog eens 100.000++ km gaat volhoudenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Waarom zijn ze eigenlijk toentertijd gekapt met de AT? Zeker gezien de hele GS frenzy van nu zou je toch zeggen dat er een markt voor is... iets wat Yamaha en Triumph allang en breed is opgevallen.
En dan komt Honda, met die Crosstourer
Mis ik ergens wat?quote:
180000 neem ik aan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens, sedert hedenmiddag;
[ afbeelding ]
Beat that with a Knaakezaakie, of Zoekzuki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |