neuh, dat moet je al doen om een blauw kleurtje te krijgen. Om het te behouden zal ze verder moeten gaan..quote:Op maandag 26 maart 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
Pest Jojoortje eens niet zo jongens. Ze krijgt het al moeilijk genoeg met Danny, ik zie maar één uitweg: BJ.
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooitquote:
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje is de sjaak.
[..]
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooit.
Lolquote:Op maandag 26 maart 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwijt alleen jojoortje dat ze een voetbalkameleon is
Voor jou een vraag, mij een weet. Lekkerste dag tot nu toequote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme mag van mij wat vervelende trolsl doden en dan weer kleur blauw ontleden
maar nu ben je user.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.
Vanwege de TT?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben fucking blij, jullie ook?!
Nee.quote:
Oh okquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bentquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
swart.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bent
Ik heb net een lammetje opgegeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ok
En dat klopt inderdaadHeb je mijn lammetjesfilmpje al gezien?
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.
Ik denk omdat ik een meisje benquote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjesquote:Op maandag 26 maart 2012 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel...maar...proof?
En nee, het is iets boers/twents
Dat dacht ik al ja. Hier niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjes
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lief. Maar als ik moet kiezen tussen lief vinden of opeten, dan eet ik ze liever op.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.
Voor de rest treed ik ook af als jij moet aftreden.
Kut lammetje, ik zou hem wegtrappenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerMaar hoef niet te weten dat het beest ooit lief zat te huppelen
En
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, hoeft ook niet van mij.Waarom zou ze een foto moeten posten?
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4lquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Oh gelukkig, dan hoef ik dat nietquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Oei. Stout.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick wasquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei. Stout.
[..]
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.
Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick was.
Ze is toch geen turkse tukker heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.Dat zeggen er wel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.
Ik zie DM, maar ik zie niks.quote:
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.
Kapifokforumquote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.quote:
Hoop van niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje: Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen.
Yeah!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
Tuurlijk. Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?
[..]
Ik heb haar pix gezien via PC hack.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De vraag is, is het wel een chick?!
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.
Oke. Deed je best snel.quote:
Orgineel idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
quote:
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben geen chick.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzo
Drank de Boer kennende brengt hij hem dusdanig in gevaar door hem geforceerd te brengen dat zijn hernia inderdaad op een volledige verlamming zal uitdraaien.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?
[..]
Oke. Deed je best snel.
Vind ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Een dollo-check begint nu welhaast onvermijdbaar te worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit je nog te trollen in het dieet topic?>
Ik las het door, ze janken wel snel idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik las het door, ze janken wel snel idd.
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.
Blijkbaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn ook wel onzekere slapjanussen maar ach zolang ze elkaars problemen maar serieus nemen en begrijpen.
[..]
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?
Ik ookquote:
Bij mij ook. Ben je nog nooit tegengekomen..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar bij mij gaat het over tampons, make-up en haarstijlen enzo.
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Bij mij ook. Ben je nog nooit tegengekomen..![]()
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.
Ajacied zijn aambeien zijn niks om lacherig over te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.
Godverdomme, ga eens wat eerder slapen jij. Je hebt je slaap hard nodig op die leeftijd.quote:
Idd. De kromme is daar het levende voorbeeld van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Godverdomme, ga eens wat eerder slapen jij. Je hebt je slaap hard nodig op die leeftijd.
En negeer die drugsverhalen hier. DRUGS IS BAD MKAY.
Zou me niks verbazen idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
De kromme heeft te veel aan de Crystal gezeten.
Komt er heel spontaan uit ookquote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zo is het wel genoeg Kromme met die opmerkingen over Madame.
Ach...sommige mensen kunnen nogal van streek raken van dit soort opmerkingen. Zeker als je niet helemaal stabiel bent ofzo. Snap wel wat Jojoortje bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk doen jullie helemaal niet zo aardig tegen elkaarIk heb jullie allemaal aangegeven hiervoor.
[..]
Komt er heel spontaan uit ookmaar het zullen wel reglementen van hoger af zijn.
Jajajaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef De_kromme het volgende:
Sorry Jojoortje. Ik weet niet eens wie die chick is, maar dat zijn Stokstaart zijn woorden he.
Littlerabbit aan de drugs ole ole, volgende keer beter ouwe![]()
.
Je bent gewoon nog boos op mij door dat gezeik met die TT. Vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Neuh ik hou er ook niet van als iemand gaat katten over mij als ik er niet ben.
Gewoon niet netjes.
Wel vaker alleen het is zo zonde om opnieuw 18 euro er uit te kotsenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef De_kromme het volgende:
Sorry Jojoortje. Ik weet niet eens wie die chick is, maar dat zijn Stokstaart zijn woorden he.
Littlerabbit aan de drugs ole ole, volgende keer beter ouwe![]()
.
Ja had ik maar de powers om de TT te veranderenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog boos op mij door dat gezeik met die TT. Vrouwen..
Ik ga nog wel een topic in FB openen waarom Jojoortje geen ban heeft gehad. Elke andere user was allang van Fok! gegooid.
Hiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat de mensen anderhalve week alleen, en gelijk ontspoort het.
Typisch weer.
Al vaker truffels? Ach, mijn eerste drie paddo trips gebeurde ook geen fuck. Toen maar eens aan de truffels gegaan, jezus ik heb wat bizarre shit meegemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vaker alleen het is zo zonde om opnieuw 18 euro er uit te kotsen
Jij ook aan de drugs? Misschien kunnen we een drugs-meet houden, gezellig!quote:
Nee was de eerste keer truffels maar binnenkort weer. Was toch wel teleurgesteld over het resultaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al vaker truffels? Ach, mijn eerste drie paddo trips gebeurde ook geen fuck. Toen maar eens aan de truffels gegaan, jezus ik heb wat bizarre shit meegemaakt. Echt je hele ego ontleedt terwijl je vanuit de ruimte op jezelf neer kijkt.
Ik doe truffels vooral om tot nieuwe inzichten te komen, ik vind de gedachteloops zo fucking geniaal![]()
.
Klopt maar mijn toekomst ligt toch op Fok!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Drugs. Echt laag is dat man, beetje voor de zielige mensen. Echte mannen...
Drugs is juist voor de echte mannen. Jezelf op een hele andere manier ontdekken is echt te geniaal en goed voor je ontwikkeling. Als je er tenminste niet aan ten onder gaatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Drugs. Echt laag is dat man, beetje voor de zielige mensen. Echte mannen...
Niet in het Albatopic.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hooooi![]()
Heeft FOK nog steeds een anti-Alba policy?
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Echte mannen snuiven poedersuiker. Was wel duur moet ik zeggen.
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik drink ook nauwelijks.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Ik ben ook heel gezond hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Geen idee. Op wie doel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?
Die Filemon!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Op wie doel je?
Ik vind XTC wel wat voor jou Jojoortje. Heel toegankelijk en echt de meest lekkere drug.
Fuck die shit. Echt belachelijk duur, heb het een keer of vijf gedaan en maar één keer getript. Wel heel hevig (ong. 10 minuten denk). Maar het kost teveel, kan je beter gewoon lekker aan de acid of de truffeltjes gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.
Ooit al eens die reepjes van een banaan gedroogd en gesmoked?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Filemon!
Ik had meer een GHBopmerking van jou verwacht trouwens.
wil je mij een pic ontlokken?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen had het ook over Alba of zei hij toch Alberda?
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig vanquote:
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wil je mij een pic ontlokken?
anders doe jij nog zo'n fris zwart geslachtsdeel..?
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor. XTC is echt zo lekker, en absoluut niet schadelijk. Doen mensen in je omgeving geen drugs (voor zover jij weet?).
Lekker mensen aan de drugs helpen hier.
Ik maakte maar een grapje swa. Maar het is niet dat ik regelmatig aan de drugs zit, gwn heel af en toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig van
'
[..]
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.
Kom eens langs, geef ik je roofies.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
Ik hoef geen SOA, dankje.quote:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komen. Na alcohol, wiet, hasj en truffels natuurlijk.
Ben je nog nooit met Mikey gaan blowen? Dat lijkt me wel mooi een keer.
Via via bij mensen waarvan je het niet zou verwachten.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoef geen SOA, dankje.
[..]
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
No wayquote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
Anders verkopen z'n gedichten niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
Gatverredamme man. Ransaap.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
En Mikey is natuurlijk de drugsjunkie van VBL.
Gwn bidden man, de paus zegt....jwt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatverredamme man. Ransaap.Ga je dollo wassen met alcoholzeep ofzo.
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?quote:
Zippo + cohiba is trouwens welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Roken is echt cool ja, vooral als je een dure zippo heb met cohiba jwt.
Ik weet er niks meer van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?
Ja. dom zijn ze daarquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Ik ook nietquote:
Only in America.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Jajaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was takkelam, anders had ik wel een ander mokkel geregeld.
Geintje hoor, loveyou![]()
.
Wat een dijenkletser zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje voordat ze van Twente naar Ajax switchte en erna?
Stap op manquote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
In 4 jaar worden mensen nou eenmaal snel ouder als je jezelf slecht verzorgd. Een beetje flauw om het op de Meth te gooien. Dat is net als een schoolschiet incident op GTA te gooien.
Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Crocodile is de nieuwste drug die tegenwoordig op de markt is. Een goedkope vervanger van heroine, helaas wel wat vervelende bijwerkingen.
Neus hier maar eens wat rond:
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Klopt maakt die gekke Russen ook geen flikker uit of ze nou leven of doodgaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.
Meh, valt wel mee hoor. Echt van het afgelopen jaar dat het ´booming´ werd. Die bijwerkingen, je vlees rot gewoon wegquote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is gewoon stoned op de eerste foto, en aan de speed op de tweedequote:
Ja, precies. Heel oud nieuws.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Meth is wel ziek, snap niet dat je dat zou gaan gebruiken.
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefaptquote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat over drugs en Caland komt weer bovendrijven hoor.
Huh wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
War on drugs moeten ze ook gewoon anders aanpakken, fuck de rechten man. Gewoon bombarderen
Al die cartelsquote:
Too much informationquote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.
[..]
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefapt
Gaat het voor de rest wel goedquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die cartels. Ze weten waar ze zijn, gewoon 2000Ib Jdam op de villa van mr. big boss en weg cartel.
Had alles in huis voor pasta, maar echt geen zin erin. Dus maar 2 eitjes gekookt (wel geluktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Too much information.
Heb je ook spinazie laten aanbranden?
Ik ben bereid om te investeren in zijn campangne.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn stem heeft hij.
Hij heeft nog wel een goede campagne nodig.
Ik word zijn Smoof Operator.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben bereid om te investeren in zijn campangne.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Had alles in huis voor pasta, maar echt geen zin erin. Dus maar 2 eitjes gekookt (wel gelukt) en gehaktballen gemaakt. Teveel melk, shit viel uit elkaar
Was nog wel aardig te vreten though...
Peper en zout voldoet zelfs en dan het liefst half om half gehakt. Tot zover mijn culinaire bijdrage.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Paneermeel, ei, gehakt, ui, ketjap en klein beetje curry.
Dat zei je net niet!!! Flikkaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Had toch geen paneermeel bitches, alleen broodkruimels
Half om half? Wat is dat voor gayshit man. Ik zag laatst ook dat je 1 euro meer betaalt voor een pond MAGER gehakt ipv normaal gehaktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peper en zout voldoet zelfs en dan het liefst half om half gehakt. Tot zover mijn culinaire bijdrage.
Half rund half varken vind ik het lekkerste gehakt anders waar gaat dit over eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Half om half? Wat is dat voor gayshit man. Ik zag laatst ook dat je 1 euro meer betaalt voor een pond MAGER gehakt ipv normaal gehakt. Trieste zooi.
Maar je hebt wel gelijk. Gewoon peper, zout, paneermeel en een uitje. Beetje sambal bij, lekker hoor.
Waarom is mager nou weer meer werkquote:Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Logisch, mager is meer werk. Half om half is het vetst. Ik neem vaak ook mager half om half of rundvlees mager
Ja, jij bent wel meer in je fantasiewereldje. Of ik het allemaal serieus neem is een tweede.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..].
Gaat prima hoor ik alweer. Ik geef je wel wat tips als we gaan treinen, ik ben chefkok jonguh.
Kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel meer in je fantasiewereldje. Of ik het allemaal serieus neem is een tweede.
Ze halen de vetten eruit. En van een al mager stuk vlees vaak.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is mager nou weer meer werk? Wat doen ze dan eigenlijk, halen ze de vetten eruit ofzo
?
Of slachten ze een mager scharminkel.
En dat magere stuk vlees komt van dunne koeien toch? Dat hele magere gedoe is echt bullshit zeg. Hetzelfde als dat een fucking dik mormel een Cola Light bestelt bij een terras, 'ja, ik ben wel aan de lijn he'. Godverdomme.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze halen de vetten eruit. En van een al mager stuk vlees vaak.
Het is geen onzin man, minder vet en meer eiwitten. Stuk beter voor spieropbouw.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dat magere stuk vlees komt van dunne koeien toch? Dat hele magere gedoe is echt bullshit zeg. Hetzelfde als dat een fucking dik mormel een Cola Light bestelt bij een terras, 'ja, ik ben wel aan de lijn he'. Godverdomme.
Magere spek kan ook niet, spek = vetquote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
Was laatst toch zo'n uitzending over. Magere spek, schijnt gewoon oplichterij te zijn
Sodemieter op met je spieropbouw. Als je spieren op wilt bouwen moet je gewoon kip eten. En aan de shakies gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen onzin man, minder vet en meer eiwitten. Stuk beter voor spieropbouw.
Zo, die zit!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op met je spieropbouw. Als je spieren op wilt bouwen moet je gewoon kip eten. En aan de shakies gaan.
Ben jij zo'n fitnessboy? Maakt me niet uit jongen, ik pak je alsnog.
Shakes ook ja. Kip ook, maar het moet niet eentonig worden. Vis is ook goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op met je spieropbouw. Als je spieren op wilt bouwen moet je gewoon kip eten. En aan de shakies gaan.
Ben jij zo'n fitnessboy? Maakt me niet uit jongen, ik pak je alsnog.
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.quote:
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zekerquote:Op maandag 26 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shakes ook ja. Kip ook, maar het moet niet eentonig worden. Vis is ook goed.
En ja ik fitness. En hoe pak je me? Denk dat ik je nog in elkaar sla met 1 hand man.
Ben jij een Turkquote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik als Turk sta gelukkig nooit alleen dus je komt maar Kromme.
Wellicht zou me in deze wel goed uitkomen iig.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij een Turk? Dat neefje van je is niet Turks toch?
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Sowieso de markt man voor vlees en vis, dat is echt briljant goedkoop. Wou dat ik dat wat eerder had ontdekt.
Ga je tegen het eind van de middag kan je ook nog onbeperkt dozen fruit meenemen voor een euro.
Nee, ben je mal, straks pak je me, en dan schuurt het zo als ik het komende half jaar wat wil lozen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.
[..]
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zeker? 10 euro, verse vis en je krijgt een portie voor 10.
Ja, echte vis ja. Scheelt zo 40-50% dan wanneer je het in de supermarkt of viswinkel haalt. Zoals ik al zei, tegen het eind van de middag/markt gaan. Moeten ze van de zooi af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis he.
Zalm iets van 1,85 per 100 gram en kabeljauw iets van 10 cent meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis he.
Fruit is wel goed, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Ach, de staat betaalt, toch Caland?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, echte vis ja. Scheelt zo 40-50% dan wanneer je het in de supermarkt of viswinkel haalt. Zoals ik al zei, tegen het eind van de middag/markt gaan. Moeten ze van de zooi af.
Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef De_kromme het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk?
Ben tukken ook trouwens, morgen weer een mooie nieuwe zonnige dag. Lekker vroeg uit de veren![]()
![]()
.
Uur voordat je gaat slapen geen TV/laptop werkt bij mij wel. Gewoon ef boekie lezen ofzo. Ik lees nou toch een ziek boek: 'De Welwillenden'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruit
Jij fapt op Strootman ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijk zeg, Strootman fap is voorbij.
Die dwerg doet het iets minder slecht als VM dan als back, en hij is meteen de heldquote:
Jaja, die Simonis die doet 't gewoon allemaal voor niks mensen. Verse vis en dan ook nog eens veel meer geven dan gebruikelijk is voor een minimaal prijsje.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.
[..]
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zeker? 10 euro, verse vis en je krijgt een portie voor 10.
Yup. Hoewel ik moet zeggen dat hij als VM wel wat beter uit de verf komt, als back is hij echt dra-ma-tischquote:
Geloof je me nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja, die Simonis die doet 't gewoon allemaal voor niks mensen. Verse vis en dan ook nog eens veel meer geven dan gebruikelijk is voor een minimaal prijsje.
Wat is een 'monsterportie' witvis. En welke witvis? Daar ga je al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Simonis zit gewoon in de haven bij Scheveningen daar, verser kan je het niet hebben. En voor 10eu heb je echt een monsterportie witvis en patattos.
Altijd helemaal vol daar tijdens de zomer. Als het lekker weer is, ga ik na het strand ook nog wel eens wat halen. Goede shit hoor.
Same here. Loeidrukke week.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een weer, en ik zit binnen voor m'n bureau
Wat een weer, en ik zit lekker een week lang thuis!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een weer, en ik zit binnen voor m'n bureau
Speciaal voor jou: http://www.simonisvis.nl/page/857/aan-de-haven.html.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een 'monsterportie' witvis. En welke witvis? Daar ga je al.
Volgende week maandag weer een tentamenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een weer, en ik zit lekker een week lang thuis!
Volgende week woensdag en donderdag tentamen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.simonisvis.nl/page/857/aan-de-haven.html.
[..]
Volgende week maandag weer een tentamen. Maar gewoon lekker op het balkon in de zon leren is priiiiiiima
.
Hebben ze daar geen vis dan, die kutbelgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godver zit nog in Genk. Krijg ik door de kromme zin in kibbeling.
Als je nog een keer wat leuks wil doen met je chick, zou ik je serieus aanraden om lekker een dagje Scheveningen te doen en daarna wat bij Simonis te gaan eten. Hele gezellige tent, wel druk, maar je wordt snel geholpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel als je goed zoekt.. Maar niet zo als bij ons..
Haha die vent met die accordeon ook gewoon rustig doorspelen. Aanpakken die mongolen, heel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_boot_af__.html
Die beelden.
Wel oppassen voor het tokkievolk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je nog een keer wat leuks wil doen met je chick, zou ik je serieus aanraden om lekker een dagje Scheveningen te doen en daarna wat bij Simonis te gaan eten. Hele gezellige tent, wel druk, maar je wordt snel geholpen.
En die 2 Me'ers in die spuitwagen, rustig toekijken en af en toe wat knallen op die hippies.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha die vent met die accordeon ook gewoon rustig doorspelen. Aanpakken die mongolen, heel goed. Ik draag ook mijn steentje bij door anti-kraak te zitten voor noppes
.
Bij Simonis komen wel redelijk normale mensen hoorquote:
TR gemachtquote:
Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je nog een keer wat leuks wil doen met je chick, zou ik je serieus aanraden om lekker een dagje Scheveningen te doen en daarna wat bij Simonis te gaan eten. Hele gezellige tent, wel druk, maar je wordt snel geholpen.
Ach Caland, dat jij nu in een miljonairsbuurt woont hoeft niet te beteken dat je het gelijk hoog in je bol moet krijgen.quote:
Heb je niet eens een auto? Pauperjong. En pak gewoon de trein naar HS en vanaf daar tram, gaat prima johquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?
Zou gewoon een trammetje pakken vent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey, verschil moet er wezen hé?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach Caland, dat jij nu in een miljonairsbuurt woont hoeft niet te beteken dat je het gelijk hoog in je bol moet krijgen.
Bedankt dat je zijn grap nog even uitlegt. Ben je autistisch ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat het prima werkt daar. Zelf ook eens 2 daagjes Den Haag gedaan en die Indische buurt daar is wel een mooie wijk hoor. Lekker rustig, groen, geen paupers, goede tramverbinding etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij je nu ook al als elite gedragen?
Den Haagquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat het prima werkt daar. Zelf ook eens 2 daagjes Den Haag gedaan en die Indische buurt daar is wel een mooie wijk hoor. Lekker rustig, groen, geen paupers, goede tramverbinding etc.
Met je HBO, dream on pauperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.
Op het moment even geen eigen Auto meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je niet eens een auto? Pauperjong. En pak gewoon de trein naar HS en vanaf daar tram, gaat prima joh.
De moeder van Caland.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.
Haha juist, altijd auto van oma'tje lenen. Ideaal man. Gelukkig hebben er aardig wat een auto hier, kan ik lekker meeprofiterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op het moment even geen eigen Auto meer.
Vraag Oma wel mee dan :p
Heb je gelijk het vrouwelijk gezelschap ook geregeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op het moment even geen eigen Auto meer.
Vraag Oma wel mee dan :p
Hahahaha. Ik kijk nooit op die paupersite, maar dit is wel een mooiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De moeder van Caland.
http://www.dumpert.nl/med(...)_wegmisbruikers.html
Lol nee als het goed is gaat mijn vriendinnetje met mij mee touren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk het vrouwelijk gezelschap ook geregeld.
Is dat vrouwtje er ook weer even uit. Prima toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol nee als het goed is gaat mijn vriendinnetje met mij mee touren.
Maar een dag omatje mee moet ook prima kunnen.
Alsof het een pretje is om met warm weer in een tram te zitten, neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Den Haag![]()
![]()
. Metro
. Ondergronds reizen terwijl het lekker weer is
![]()
.
Waar komt dit ineens vandaan dan? En ik heb/had een veel langere mat natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
de_kromme, jij bent toch vroeger jeugdburgemeester van Madurodam geweest?
Mooi dat je jezelf direct hard hebt gemaakt voor projecten als onderstaande.
[ afbeelding ]
In Den Haag is alles op loopafstand jongen. En onze trams hebben geen dak, waardoor je gewoon lekker bruinbakt. Daarnaast moet je gewoon de fiets pakken, luie flikkah.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het een pretje is om met warm weer in een tram te zitten, neger alsjeblieft.
Nigga please.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan dan? En ik heb/had een veel langere mat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |