neuh, dat moet je al doen om een blauw kleurtje te krijgen. Om het te behouden zal ze verder moeten gaan..quote:Op maandag 26 maart 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
Pest Jojoortje eens niet zo jongens. Ze krijgt het al moeilijk genoeg met Danny, ik zie maar één uitweg: BJ.
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooitquote:
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje is de sjaak.
[..]
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooit.
Lolquote:Op maandag 26 maart 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwijt alleen jojoortje dat ze een voetbalkameleon is
Voor jou een vraag, mij een weet. Lekkerste dag tot nu toequote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme mag van mij wat vervelende trolsl doden en dan weer kleur blauw ontleden
maar nu ben je user.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.
Vanwege de TT?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben fucking blij, jullie ook?!
Nee.quote:
Oh okquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bentquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
swart.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bent
Ik heb net een lammetje opgegeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ok
En dat klopt inderdaadHeb je mijn lammetjesfilmpje al gezien?
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.
Ik denk omdat ik een meisje benquote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjesquote:Op maandag 26 maart 2012 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel...maar...proof?
En nee, het is iets boers/twents
Dat dacht ik al ja. Hier niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjes
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lief. Maar als ik moet kiezen tussen lief vinden of opeten, dan eet ik ze liever op.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.
Voor de rest treed ik ook af als jij moet aftreden.
Kut lammetje, ik zou hem wegtrappenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerMaar hoef niet te weten dat het beest ooit lief zat te huppelen
En
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, hoeft ook niet van mij.Waarom zou ze een foto moeten posten?
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4lquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Oh gelukkig, dan hoef ik dat nietquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Oei. Stout.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick wasquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei. Stout.
[..]
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.
Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick was.
Ze is toch geen turkse tukker heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.Dat zeggen er wel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.
Ik zie DM, maar ik zie niks.quote:
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.
Kapifokforumquote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.quote:
Hoop van niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje: Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen.
Yeah!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
Tuurlijk. Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?
[..]
Ik heb haar pix gezien via PC hack.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De vraag is, is het wel een chick?!
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.
Oke. Deed je best snel.quote:
Orgineel idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
quote:
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben geen chick.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzo
Drank de Boer kennende brengt hij hem dusdanig in gevaar door hem geforceerd te brengen dat zijn hernia inderdaad op een volledige verlamming zal uitdraaien.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?
[..]
Oke. Deed je best snel.
Vind ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Een dollo-check begint nu welhaast onvermijdbaar te worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit je nog te trollen in het dieet topic?>
Ik las het door, ze janken wel snel idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik las het door, ze janken wel snel idd.
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.
Blijkbaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn ook wel onzekere slapjanussen maar ach zolang ze elkaars problemen maar serieus nemen en begrijpen.
[..]
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?
Ik ookquote:
Bij mij ook. Ben je nog nooit tegengekomen..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar bij mij gaat het over tampons, make-up en haarstijlen enzo.
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Bij mij ook. Ben je nog nooit tegengekomen..![]()
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.
Ajacied zijn aambeien zijn niks om lacherig over te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt tampons etc. voor andere doeleinden.
Godverdomme, ga eens wat eerder slapen jij. Je hebt je slaap hard nodig op die leeftijd.quote:
Idd. De kromme is daar het levende voorbeeld van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Godverdomme, ga eens wat eerder slapen jij. Je hebt je slaap hard nodig op die leeftijd.
En negeer die drugsverhalen hier. DRUGS IS BAD MKAY.
Zou me niks verbazen idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
De kromme heeft te veel aan de Crystal gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |