neuh, dat moet je al doen om een blauw kleurtje te krijgen. Om het te behouden zal ze verder moeten gaan..quote:Op maandag 26 maart 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
Pest Jojoortje eens niet zo jongens. Ze krijgt het al moeilijk genoeg met Danny, ik zie maar één uitweg: BJ.
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooitquote:
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje is de sjaak.
[..]
Caland zou echt een baggermod zijn, ik ga sowieso yvonne even pleasen, je weet het nooit.
Lolquote:Op maandag 26 maart 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwijt alleen jojoortje dat ze een voetbalkameleon is
Voor jou een vraag, mij een weet. Lekkerste dag tot nu toequote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan het trollen of neem je Fok echt zo serieus?
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme mag van mij wat vervelende trolsl doden en dan weer kleur blauw ontleden
maar nu ben je user.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan alvast beginnen met trolls doden, zeg het maar. Wie wil je je weghebben? Ik ben nu bezig met Jojoortje zoals je ziet.
Vanwege de TT?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben fucking blij, jullie ook?!
Nee.quote:
Oh okquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bentquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.Als jij aftreedt treed ik ook af.
1. Ajax kampioen
2. Ten Have en Romer weg
3. Het is weer eens geweldig weer.
swart.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zit hier toch alleen maar omdat je zwart bent
Ik heb net een lammetje opgegeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ok
En dat klopt inderdaadHeb je mijn lammetjesfilmpje al gezien?
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb net een lammetje opgegeten.
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo bruut over die lammetjes? Dit verdien ik niet.
Ik denk omdat ik een meisje benquote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat schattig vindt, echt iets twents ofzo..
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjesquote:Op maandag 26 maart 2012 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel...maar...proof?
En nee, het is iets boers/twents
Dat dacht ik al ja. Hier niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok zou het niet moeten zijn trouwens. In Twente stikt het van die beestjes
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lief. Maar als ik moet kiezen tussen lief vinden of opeten, dan eet ik ze liever op.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks maar lamsvlees is heerlijk mals. ik ken genoeg vleeseters die het ook niet uit principe eten al vind ik dat juist kwalijker hypocriet als het is.
Voor de rest treed ik ook af als jij moet aftreden.
Kut lammetje, ik zou hem wegtrappenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekkerMaar hoef niet te weten dat het beest ooit lief zat te huppelen
En
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, hoeft ook niet van mij.Waarom zou ze een foto moeten posten?
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4lquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Oh gelukkig, dan hoef ik dat nietquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Oei. Stout.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag iets gedaan wat niet mocht. Ernstig allemaal
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als je mooi bent moet je het toch showen , vooral aan ajacied4l.
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick wasquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei. Stout.
[..]
Mooi is ze wel. Maar wel een aparte huidskleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |