Me haar zit wel lauw he.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Wel een bad-ass hoor, die de_kromme.
[ afbeelding ]
Vies mannetje ben jij zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Me haar zit wel lauw he.
Jonguh, wij gaan samen treinen binnenkort, dan mag je mijn mat aanschouwen.
Wat loop jij heel de tijd over dat samen treinen bezig man? Dit is al zeker de 8e post van jou die ik daarover zie.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Me haar zit wel lauw he.
Jonguh, wij gaan samen treinen binnenkort, dan mag je mijn mat aanschouwen.
Ik ben vergeetachtig, momenteel. Het weekend begint vroeg hier.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij heel de tijd over dat samen treinen bezig man? Dit is al zeker de 8e post van jou die ik daarover zie.
Geen tijd, ben aan m'n thesis bezig.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben vergeetachtig, momenteel. Het weekend begint vroeg hier.
Hi Ha Hondelul, allemaal kijken op CC.
Daar was de odd al op aangepast, mafklapper. Odd stond zeker rond de 1.5?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op Kromme Ado heeft me geld gekost ik had Twente in mijn rijtje meegenomen wetende dat Ado hun gehele middenveld al miste![]()
Ik hoef jouw vieze mat niet te zien man, ransaap.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je durft niet he. Bang voor klapjes? Ik ben maar een Hageneesje hoor.
1,6 of zo vond het iig hoog genoeg. Ik was er ook vrij zeker van eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar was de odd al op aangepast, mafklapper. Odd stond zeker rond de 1.5?
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1,6 of zo vond het iig hoog genoeg. Ik was er ook vrij zeker van eerlijk gezegd
Was een nijmeegs matje.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
Ik wist het wel, diep van binnen ben jij ook gewoon een Hagenees.
quote:
Don en ik zijn heel dik dus van mij kan hij 't hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat DonRaja wat zegt over de opmerking van kapiteintje over Nimma? Ik zet in op vijf minuten.
Ja, hij lust die roti volgens mij ook wel ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don en ik zijn heel dik dus van mij kan hij 't hebben.
Succes man. Ik ben hier ook echt aan het inkakken, daar staat geen maat op. Maarja...'t moet ff af.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Koppijn als een malle, morgen half 9 tentamen.
Niet dik op die manier.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hij lust die roti volgens mij ook wel ja.
Een slechter programma ga je bijna niet vinden.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat hi ha hondelul is wel een kwaliteitsprogramma zeg
Lijkt het wel op, ja. Ben echt benieuwd hoe dat tentamen eruit gaat zien, puur omdat het zo'n breed, multi-interpreteerbaar zwamvak is.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat een of ander bijvak dat ze tussen je normale vakken hebben gepropt ofzo?
Sociaal juridische dienstverlening. Soort HBO pretstudie.quote:
Ik vraag me echt af wat dat concreet inhoudt, maar dat vertel je me een andere keer maar.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, ja. Ben echt benieuwd hoe dat tentamen eruit gaat zien, puur omdat het zo'n breed, multi-interpreteerbaar zwamvak is.
[..]
Sociaal juridische dienstverlening. Soort HBO pretstudie.
Het is gewoon een soort zijstudie van rechten, meer een concrete richting op.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat dat concreet inhoudt, maar dat vertel je me een andere keer maar.
Ben nu hier ff druk bezig. [Dieetclub] # 372 Met groente op de bbq
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort zijstudie van rechten, meer een concrete richting op.
Ga zelf ook op één oor liggen nu
Wat fascineert jou zo aan die mensen?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat dat concreet inhoudt, maar dat vertel je me een andere keer maar.
Ben nu hier ff druk bezig. [Dieetclub] # 372 Met groente op de bbq
Dat ze totaal niet openstaan voor goed bedoelde tips, alles onder controle menen te hebben, niet voor adviezen e.d. op Fok! posten, maar tóch veel te zwaar zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fascineert jou zo aan die mensen?
Hun gebrek aan zelfvertrouwen straalt er gewoon vanaf ondanks dat ze zich redelijk stoer opstellen. Ik denk dat ze daarom zo passief reageren op een buitenstaander in de angst dat ze ondanks hun goede bedoelingen toch afgekraakt zullen worden. Voor de rest stellen ze zich inderdaad raar op en lijkt het wel een soort van sektequote:Op maandag 26 maart 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ze totaal niet openstaan voor goed bedoelde tips, alles onder controle menen te hebben, niet voor adviezen e.d. op Fok! posten, maar tóch veel te zwaar zijn.
Waarom zou ik hun afkraken. Het valt te prijzen dat ze überhaupt hun eigen lot bepalen door bewust af te vallen. Alleen als je dan zo gaat reageren kan je 'm krijgen ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun gebrek aan zelfvertrouwen straalt er gewoon vanaf ondanks dat ze zich redelijk stoer opstellen. Ik denk dat ze daarom zo passief reageren op een buitenstaander in de angst dat ze ondanks hun goede bedoelingen toch afgekraakt zullen worden. Voor de rest stellen ze zich inderdaad raar op en lijkt het wel een soort van sekte.
Grappig Caland dat doe ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, ja. Ben echt benieuwd hoe dat tentamen eruit gaat zien, puur omdat het zo'n breed, multi-interpreteerbaar zwamvak is.
[..]
Sociaal juridische dienstverlening. Soort HBO pretstudie.
Niks van meegekregen trouwens.quote:De Graafschap en Feyenoord-fans met elkaar op de vuist, beveiligster gewond
Door Niek Jansen | 25 Mar 2012 om 18:48 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Na het duel tussen De Graafschap en Feyenoord (0-3) is er zondag een vechtpartij uitgebroken. Enkele tientallen supporters van De Graafschap en Feyenoord waren daarbij betrokken. Er raakte een beveiligster van RJ Security gewond. Ze moest met een ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht, zo meldt De Gelderlander.
In de hoek van de Spinnekop, waar de harde kern van De Graafschap zit, en de Roodbergentribune brak aan het einde van het duel ongeregeldheden uit. Volgens Jos Geerken, manager algemene zaken van De Graafschap, onstonden de ongeregeldheden na provocaties van Feyenoord-supporters in die hoek.
"Daarop ontstond een knokpartij die achter de tribune verder ging. Ongeveer tien beveiligers stonden er tussen in en deden goed werk", zo vertelde Geerken tegen het dagblad. Ook aan de andere kant zaten Feyenoord-supporters, maar daar brak geen vechtpartij uit.
Gerke Nijland, woordvoerster van de politie, zei niet te weten wie de veroorzaker van de vechtpartij was. Politie en ME kwamen ter plekke. Nijland deelde een compliment uit aan de beveiligers van RJ Security. "De beveiligers krijgen een groot compliment. Zij wisten de partijen gescheiden te houden en hebben voorkomen dat de boel escaleerde."
Er werden geen mensen aangehouden. De supporters werden daarna begeleid tot buiten Doetinchem. In de binnenstad van Doetinchem waren enige tijd meer politie en ME te vinden uit voorzorg.
Joden rennen altijd wegquote:Op maandag 26 maart 2012 01:06 schreef Happel het volgende:
Mooie dag weer. Joden laten rennen op Arnhem. Of mag ik dat als mod zijnde niet zeggen
Hij zei dus niks verkeerds, en hij rende weg, een echte echte Jood.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat zei die gast in Arnhem dus ook.
Moet jij niet aan 't werk kut-arbeidertje? Het is bijna half 10 en jij post hier nog vrolijk door.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:25 schreef Happel het volgende:
Gezonde vrouwtjes lopen er trouwens rond in de achterhoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 10:27:03 ]
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet aan 't werk kut-arbeidertje? Het is bijna half 10 en jij post hier nog vrolijk door.Ik ben aawezig op het werk, telt ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Of Sex. Subforum binnen UVT.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar de fuck staat WOS voor Kromme en ben je ingehuurd om het er drukker te krijgen?
Is toch gezellig man, kan je meteen kijken voor een back-up plan, mocht het onverhoops uitgaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yungs ik dacht romantisch samen mijn vriendins verjaardag te vieren..
Nodigd die muts vrienden uit..
Dat losgaan viel wel mee volgens mij. Mannetje of 20 van Feijenoord die grote groep van DTC van zich afsloeg. Duurde van wat ik begreep niet echt lang.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:46 schreef De_kromme het volgende:
@Happel. Ik hoorde dat het aardig los ging nog in Doetinchem, verder alleen samenvatting gezien. Bij een goal van Feijenoord springt de helft van het stadion op, dat blijft toch wel geniaal om te zien in een uitwedstrijd.
Die knakkers van Radio Rijnmond (vraag me niet waarom dat opstond waar ik op dat moment wasquote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat losgaan viel wel mee volgens mij. Mannetje of 20 van Feijenoord die grote groep van DTC van zich afsloeg. Duurde van wat ik begreep niet echt lang.
Verder niks van meegekregen. Wel gezellig dagje verder. Lange zijde waar ik zat puilde inderdaad uit van de Feijenoordsupporters. Werden zelfs liederen aangeheven op het vak. Mooi.
Het was volgens mij snel voorbij, ja. Mijn 'maten' hebben zich meer dan goed geweerdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die knakkers van Radio Rijnmond (vraag me niet waarom dat opstond waar ik op dat moment was) hadden het over een massale vechtpartij, en ze hoopten dat er geen Feijenoordsupporters bij betrokken waren
. Maar het viel dus allemaal wel mee uiteindelijk? Je maten hebben knap stand gehouden
?
Niks mis met roti, ik ben alleen niet zo van de roti-rol...quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hij lust die roti volgens mij ook wel ja.
Hey, ik heb daar maar 2 keer iets over gezegd, dit in tegenstelling tot de 8 keer dat jij al hebt geroepen op NS-Billentoer te willen gaan met Calandquote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat DonRaja wat zegt over de opmerking van kapiteintje over Nimma? Ik zet in op vijf minuten.
Je mag sowieso niet 'als mod zijnde' zeggen...quote:Op maandag 26 maart 2012 01:06 schreef Happel het volgende:
Mooie dag weer. Joden laten rennen op Arnhem. Of mag ik dat als mod zijnde niet zeggen
Luie Surinamer ben je ook he, lees je posts nog eens door zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik heb daar maar 2 keer iets over gezegd, dit in tegenstelling tot de 8 keer dat jij al hebt geroepen op NS-Billentoer te willen gaan met Caland
And proud of itquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luie Surinamer ben je ook he, lees je posts nog eens door zou ik zeggen.
Wat een lekker weer, ik heb de zomer in mijn bol.![]()
He Caland, nog treinen woensdag?!
Nee. Jij wilde mij laatst ook niet helpen met mijn telefoon.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
Fragment van Koekeloere in liedformaat zetten.
Kan iemand me helpen?
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
And proud of it
En gespytooled... 2x iets over Nimma () gezegd. (Ja, ik heb geen fuck te doen op kantoor op het moment
)
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Jij wilde mij laatst ook niet helpen met mijn telefoon.
[..]![]()
.
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)12-miljoen-buit.htmlquote:Overvallers Brink's maakten 12 miljoen buit
Laatste update: 26 maart 2012 13:48 info
AMSTERDAM - Tijdens de geruchtmakende overval van vorig jaar op geldtransportbedrijf Brink's in Amsterdam, is 12 miljoen euro buitgemaakt.
Foto: ANP
Dat blijkt uit stukken die het Openbaar Ministerie maandag openbaar heeft gemaakt.
De overval op het filiaal van Brink's in Amsterdam-Zuidoost gebeurde in de vroege ochtend van 29 juni en ging met veel geweld gepaard. De daders drongen het pand binnen met explosieven.
Later volgde een lange achtervolging door de politie, waarbij de criminelen met automatische wapens schoten. Nadat een van de twee vluchtauto's was gecrasht op de A2, kaapten de daders een andere auto.
Mods die users aan gaan sporen tot het overtreden van de wet???quote:Op maandag 26 maart 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Pas maar op jojoortje, je spoort users aan tot het overtreden van de wet.
Echt wtfquote:Op maandag 26 maart 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mods die users aan gaan sporen tot het overtreden van de wet???
Ik ben het met hem eens. Tijd om af te treden Joortje ik heb die positie altijd geambieerd
Hoax.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het geknipt voor je Jojoortje maar ik mag het dus niet sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoax.Nee geen hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon doorgaan.quote:
Bij GTA is de politie professioneler. Ze werden al vanaf Amsterdam achtervolgt en gingen achter eindhoven de belgische grens over.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)12-miljoen-buit.html
Helemaal gemist dit. GTA in Nederland
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef Snakey het volgende:
Ik heb niet vaak dat ik iemands noten met de punt van mijn schoen wil raken, maar dit komt wel heel erg in de buurt...
Jezus zeg...
Maar waar vindt je dan een vrouwelijke vbl mod die in het verleden voor twente en psv was maar inmiddels ajax supporter is?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Brein al gemaild, binnenkort zullen ze Fok! onder druk zetten om Jojoortje te bannen anders zullen ze in moeten grijpen.
Wat breng je dingen toch altijd heerlijk subtielquote:Op maandag 26 maart 2012 15:42 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje. Dat wordt aftreden, vrouwmens. Jij bent ook eigenlijk te dom om te poepen he. Snakey is het met mij eens:
[..]
Ik ga jullie allemaal aangeven. Even lukoki contacten hoe die dat geflikt heeft gisteren met Caland.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waaat, dus nu ben ik gewoon medeplichtig aan iets illegaals? I feel used...
Recht voor zn raap, zo doen we dat in Den Haagquote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat breng je dingen toch altijd heerlijk subtiel
Ik heb weer een rel gemist?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal aangeven. Even lukoki contacten hoe die dat geflikt heeft gisteren met Caland.
[..]
Recht voor zn raap, zo doen we dat in Den Haag.
Yup, jammer voor jou werd alles binnen 5 minuten alweer verwijderd in FB. Een of andere Ajacied zat in het Feijenoord-topic te trollen, en toen heeft Caland schijnbaar wat anti-semitische leuzen gescandeerd. Nu heeft lukoki (user dus) hem aangegeven bij de AIVD, Brein en weet ik het wat nog meer.quote:
zie fbquote:
Het is dat het 2012 is.. vroeger hadden ze zo'n verrader gewoon opgehangen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:45 schreef eight het volgende:
[..]
Maar waar vindt je dan een vrouwelijke vbl mod die in het verleden voor twente en psv was maar inmiddels ajax supporter is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |