Verre van idd. Meestal beginnen ze dan hysterisch te schreeuwen weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht maar Japannertjes vallen nou niet echt binnen het door jouw aan mij toegeschreven fetisj.
Geef mij dan maar die Russian bride uit de banner hiernaast.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verre van idd. Meestal beginnen ze dan hysterisch te schreeuwen weet ik uit eigen ervaring.
Die zie ik niet. Is 't wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef mij dan maar die Russian bride uit de banner hiernaast.
Eens, natuurlijk. Perfect modjequote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eens, natuurlijk. Perfect modje. Hij heeft alleen één probleem: dat ie homo is. Opzich is dat niet zo'n probleem (moet hij zelf weten natuurlijk, boeit me niet), maar hij pakt die kwajochies niet aan op WOS. De zachte methode werkt verdomme niet hier op Fok!. Keihard aanpakken dat schorem
.
Daarvoor word ik dus in het leven geroepen door yvonne. Ik kijk er al naar uit.
Jammer. Zat al te twijfelen tussen een paar picca's.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef De_kromme het volgende:
Goed geprobeerd, maar ik moest niet echt lachen man.
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Wel een bad-ass hoor, die de_kromme.
[ afbeelding ]
Dit is Ajacied422 man...quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is Ajacied422 man...hoe kom je aan deze pic dan?
Me haar zit wel lauw he.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vies mannetje ben jij zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Me haar zit wel lauw he.
Jonguh, wij gaan samen treinen binnenkort, dan mag je mijn mat aanschouwen.
Wat loop jij heel de tijd over dat samen treinen bezig man? Dit is al zeker de 8e post van jou die ik daarover zie.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Me haar zit wel lauw he.
Jonguh, wij gaan samen treinen binnenkort, dan mag je mijn mat aanschouwen.
Ik ben vergeetachtig, momenteel. Het weekend begint vroeg hier.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij heel de tijd over dat samen treinen bezig man? Dit is al zeker de 8e post van jou die ik daarover zie.
Geen tijd, ben aan m'n thesis bezig.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben vergeetachtig, momenteel. Het weekend begint vroeg hier.
Hi Ha Hondelul, allemaal kijken op CC.
Daar was de odd al op aangepast, mafklapper. Odd stond zeker rond de 1.5?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op Kromme Ado heeft me geld gekost ik had Twente in mijn rijtje meegenomen wetende dat Ado hun gehele middenveld al miste![]()
Ik hoef jouw vieze mat niet te zien man, ransaap.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je durft niet he. Bang voor klapjes? Ik ben maar een Hageneesje hoor.
1,6 of zo vond het iig hoog genoeg. Ik was er ook vrij zeker van eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar was de odd al op aangepast, mafklapper. Odd stond zeker rond de 1.5?
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1,6 of zo vond het iig hoog genoeg. Ik was er ook vrij zeker van eerlijk gezegd
Was een nijmeegs matje.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
Ik wist het wel, diep van binnen ben jij ook gewoon een Hagenees.
quote:
Don en ik zijn heel dik dus van mij kan hij 't hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat DonRaja wat zegt over de opmerking van kapiteintje over Nimma? Ik zet in op vijf minuten.
Ja, hij lust die roti volgens mij ook wel ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don en ik zijn heel dik dus van mij kan hij 't hebben.
Succes man. Ik ben hier ook echt aan het inkakken, daar staat geen maat op. Maarja...'t moet ff af.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Koppijn als een malle, morgen half 9 tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |