Could not care less... Ik zoek de balans tussen gezond en genieten, daar hoort voor mij witte wijn bij. En ik geloof niet in de fabels van Sonja Bakker over witte wijn en cellulitisquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Sowieso is (veel) witte wijn drinken niet goed als je het over een gezond dieet hebt.
Oe maar kaiserbroodjes zijn wel lekkerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... Twee kaiserbroodjes met gebakken ei is geen bodem voor witte wijn, dat blijkt maar weer...
Oh ik zeg niet dat ik me er zelf aan hou hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Could not care less... Ik zoek de balans tussen gezond en genieten, daar hoort voor mij witte wijn bij. En ik geloof niet in de fabels van Sonja Bakker over witte wijn en cellulitis
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, mijn missie voor vandaag is geslaagd. Ik ben compleet afgedraaid maar ik heb geen enkel excuus meer om morgen niet als een dolle aan mijn scriptie te gaan werken in de bieb. Alle was gedaan (nu nog even opvouwen), tuincentrum geweest, tuin aan kant, persoonlijke verzorging check, zonnebankje gehad, alle schoenen gepoetst en maaltijden voor vanavond en drie avonden komende week gemaakt. Zo. Ik vind mezelf best wel goed.
En my first curry is net prima bevallen
Het minder eten is niet altijd verantwoord. Als je goed je stofwisseling op gang wilt houden eet je juist vaker en soms ook meer maar kies je doorgaans voor andere producten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er niet verantwoord aan meer bewegen, minder eten en kappen met excuses?
Ligt idd aan je eetpatroon en wat je doelstelling is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het minder eten is niet altijd verantwoord. Als je goed je stofwisseling op gang wilt houden eet je juist vaker en soms ook meer maar kies je doorgaans voor andere producten.
Stond dit advies in je boekje van sonja bakker ?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt idd aan je eetpatroon en wat je doelstelling is.
Je stofwisseling op gang houden kan prima door minder te eten en/of beter verspreid te eten. Ik heb het niet over ineens een kwart gaan eten van wat je normaal eet. Gewoon 2/3 ofzo. Meestal eet je in de loop der tijd stiekem steeds meer zonder dat je het doorhebt, terwijl je al die energie niet nodig hebt.
Daarbij zeg ik ook sport erbij. Dan is je stofwisseling ook efficienter.
quote:
quote:
Wie is Sonja Bakker in godsnaam?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Stond dit advies in je boekje van sonja bakker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
is er weer een nieuwe dieet goeroe opgestaan die " de arme dikkerdjes" even gaat vertellen hoe het WEL moet?
![]()
![]()
ja, en die gaat gewoon weer weg, dat soort gedoe is nergens voor nodig en kan voor veel mensen zelfs denigrerend overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Nu snap ik waarom ik me niet aangesproken voeldequote:
hmmppff.. bij mij is het altijd op..quote:Op zondag 25 maart 2012 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Nu snap ik waarom ik me niet aangesproken voeldeLaatste keer dat ik mijn saldo checkte was ik best tevreden
quote:
Ik heb genoeg toe te voegen, ik word alleen vanaf het begin al door de katjes hier gekrabd. Moet wel van 2 kanten komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je niks toe te voegen hebt, ga dan gewoon weg.
óók nz1900 heef hier niks te zoeken
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
is er weer een nieuwe dieet goeroe opgestaan die " de arme dikkerdjes" even gaat vertellen hoe het WEL moet?
![]()
![]()
Simpel antwoord: Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 00:04:42 ]
Bij mij ook over een weekquote:Op zondag 25 maart 2012 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmmppff.. bij mij is het altijd op..
maar dan hebben we er wel van genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |