Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)12-miljoen-buit.htmlquote:Overvallers Brink's maakten 12 miljoen buit
Laatste update: 26 maart 2012 13:48 info
AMSTERDAM - Tijdens de geruchtmakende overval van vorig jaar op geldtransportbedrijf Brink's in Amsterdam, is 12 miljoen euro buitgemaakt.
Foto: ANP
Dat blijkt uit stukken die het Openbaar Ministerie maandag openbaar heeft gemaakt.
De overval op het filiaal van Brink's in Amsterdam-Zuidoost gebeurde in de vroege ochtend van 29 juni en ging met veel geweld gepaard. De daders drongen het pand binnen met explosieven.
Later volgde een lange achtervolging door de politie, waarbij de criminelen met automatische wapens schoten. Nadat een van de twee vluchtauto's was gecrasht op de A2, kaapten de daders een andere auto.
Mods die users aan gaan sporen tot het overtreden van de wet???quote:Op maandag 26 maart 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Pas maar op jojoortje, je spoort users aan tot het overtreden van de wet.
Echt wtfquote:Op maandag 26 maart 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mods die users aan gaan sporen tot het overtreden van de wet???
Ik ben het met hem eens. Tijd om af te treden Joortje ik heb die positie altijd geambieerd
Hoax.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het geknipt voor je Jojoortje maar ik mag het dus niet sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoax.Nee geen hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon doorgaan.quote:
Bij GTA is de politie professioneler. Ze werden al vanaf Amsterdam achtervolgt en gingen achter eindhoven de belgische grens over.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)12-miljoen-buit.html
Helemaal gemist dit. GTA in Nederland
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef Snakey het volgende:
Ik heb niet vaak dat ik iemands noten met de punt van mijn schoen wil raken, maar dit komt wel heel erg in de buurt...
Jezus zeg...
Maar waar vindt je dan een vrouwelijke vbl mod die in het verleden voor twente en psv was maar inmiddels ajax supporter is?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Brein al gemaild, binnenkort zullen ze Fok! onder druk zetten om Jojoortje te bannen anders zullen ze in moeten grijpen.
Wat breng je dingen toch altijd heerlijk subtielquote:Op maandag 26 maart 2012 15:42 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje. Dat wordt aftreden, vrouwmens. Jij bent ook eigenlijk te dom om te poepen he. Snakey is het met mij eens:
[..]
Ik ga jullie allemaal aangeven. Even lukoki contacten hoe die dat geflikt heeft gisteren met Caland.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waaat, dus nu ben ik gewoon medeplichtig aan iets illegaals? I feel used...
Recht voor zn raap, zo doen we dat in Den Haagquote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat breng je dingen toch altijd heerlijk subtiel
Ik heb weer een rel gemist?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal aangeven. Even lukoki contacten hoe die dat geflikt heeft gisteren met Caland.
[..]
Recht voor zn raap, zo doen we dat in Den Haag.
Yup, jammer voor jou werd alles binnen 5 minuten alweer verwijderd in FB. Een of andere Ajacied zat in het Feijenoord-topic te trollen, en toen heeft Caland schijnbaar wat anti-semitische leuzen gescandeerd. Nu heeft lukoki (user dus) hem aangegeven bij de AIVD, Brein en weet ik het wat nog meer.quote:
zie fbquote:
Het is dat het 2012 is.. vroeger hadden ze zo'n verrader gewoon opgehangen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:45 schreef eight het volgende:
[..]
Maar waar vindt je dan een vrouwelijke vbl mod die in het verleden voor twente en psv was maar inmiddels ajax supporter is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |