Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer, ik keek altijd tegen je op met in gedachte dat je een super lekkere chick was.
Ze is toch geen turkse tukker heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op die chick uit Avatar.Dat zeggen er wel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat ik de pic even hier post. Je hoeft je er niet voor te schamen, er zijn wel meer mensen die blauw zijn.
Ik zie DM, maar ik zie niks.quote:
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.
Kapifokforumquote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.quote:
Hoop van niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje: Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen.
Yeah!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
Tuurlijk. Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?
[..]
Ik heb haar pix gezien via PC hack.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De vraag is, is het wel een chick?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |