Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiebrief/CV zijn al de deur uit.
Kapifokforumquote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.quote:
Hoop van niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jojootje je wordt toch niet geroyeerd he?
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje: Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen.
Yeah!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En we laten alleen leuke users toe. Jojoortje wordt ere-mod.
Tuurlijk. Tegenwoordig wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoor ik tegenwoordig bij de leuke users?
[..]
Ik heb haar pix gezien via PC hack.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De vraag is, is het wel een chick?!
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je bent ook stront vervelend tegen mijn mattie Vincerusso.
Oke. Deed je best snel.quote:
Orgineel idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je voor. Jojo weg en de kromme als mod erbij. Dan richt ik met HMF gewoon ons eigen voetbal forum op.
quote:
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben geen chick.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Jahaaa, ik post toch ook in LiF enzo
Drank de Boer kennende brengt hij hem dusdanig in gevaar door hem geforceerd te brengen dat zijn hernia inderdaad op een volledige verlamming zal uitdraaien.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry. Jij denkt ook dat Boerrigter verlamd raakt?
[..]
Oke. Deed je best snel.
Vind ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Een dollo-check begint nu welhaast onvermijdbaar te worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit je nog te trollen in het dieet topic?>
Ik las het door, ze janken wel snel idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff die mensen de les lezen. Wat een stelletje slapjanussen daar zeg.
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik las het door, ze janken wel snel idd.
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De date van Stokstaart zat iig te janken dat ze te dikke heupen had.
Blijkbaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn ook wel onzekere slapjanussen maar ach zolang ze elkaars problemen maar serieus nemen en begrijpen.
[..]
Heeft hij nou echt dates via Fok! geregeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |