Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je nog een keer wat leuks wil doen met je chick, zou ik je serieus aanraden om lekker een dagje Scheveningen te doen en daarna wat bij Simonis te gaan eten. Hele gezellige tent, wel druk, maar je wordt snel geholpen.
Ach Caland, dat jij nu in een miljonairsbuurt woont hoeft niet te beteken dat je het gelijk hoog in je bol moet krijgen.quote:
Heb je niet eens een auto? Pauperjong. En pak gewoon de trein naar HS en vanaf daar tram, gaat prima johquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?
Zou gewoon een trammetje pakken vent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij aandelen gekocht bij Simonis ?.. Gaan over een paar weken wel weer weekend Rotterdam doen.. hoe is de metro verbinding Scheveningen/Rotterdam ? Goed te doen ?
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey, verschil moet er wezen hé?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach Caland, dat jij nu in een miljonairsbuurt woont hoeft niet te beteken dat je het gelijk hoog in je bol moet krijgen.
Bedankt dat je zijn grap nog even uitlegt. Ben je autistisch ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat het prima werkt daar. Zelf ook eens 2 daagjes Den Haag gedaan en die Indische buurt daar is wel een mooie wijk hoor. Lekker rustig, groen, geen paupers, goede tramverbinding etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In Den Haag kennen ze geen metro, enkel verouderde paupertrams.
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij je nu ook al als elite gedragen?
Den Haagquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat het prima werkt daar. Zelf ook eens 2 daagjes Den Haag gedaan en die Indische buurt daar is wel een mooie wijk hoor. Lekker rustig, groen, geen paupers, goede tramverbinding etc.
Met je HBO, dream on pauperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.
Op het moment even geen eigen Auto meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je niet eens een auto? Pauperjong. En pak gewoon de trein naar HS en vanaf daar tram, gaat prima joh.
De moeder van Caland.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo als elite gedragen? Dat ben ik gewoon.
Haha juist, altijd auto van oma'tje lenen. Ideaal man. Gelukkig hebben er aardig wat een auto hier, kan ik lekker meeprofiterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op het moment even geen eigen Auto meer.
Vraag Oma wel mee dan :p
Heb je gelijk het vrouwelijk gezelschap ook geregeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op het moment even geen eigen Auto meer.
Vraag Oma wel mee dan :p
Hahahaha. Ik kijk nooit op die paupersite, maar dit is wel een mooiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De moeder van Caland.
http://www.dumpert.nl/med(...)_wegmisbruikers.html
Lol nee als het goed is gaat mijn vriendinnetje met mij mee touren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk het vrouwelijk gezelschap ook geregeld.
Is dat vrouwtje er ook weer even uit. Prima toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol nee als het goed is gaat mijn vriendinnetje met mij mee touren.
Maar een dag omatje mee moet ook prima kunnen.
Alsof het een pretje is om met warm weer in een tram te zitten, neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Den Haag![]()
![]()
. Metro
. Ondergronds reizen terwijl het lekker weer is
![]()
.
Waar komt dit ineens vandaan dan? En ik heb/had een veel langere mat natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
de_kromme, jij bent toch vroeger jeugdburgemeester van Madurodam geweest?
Mooi dat je jezelf direct hard hebt gemaakt voor projecten als onderstaande.
[ afbeelding ]
In Den Haag is alles op loopafstand jongen. En onze trams hebben geen dak, waardoor je gewoon lekker bruinbakt. Daarnaast moet je gewoon de fiets pakken, luie flikkah.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het een pretje is om met warm weer in een tram te zitten, neger alsjeblieft.
Nigga please.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan dan? En ik heb/had een veel langere mat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |