Drugs is juist voor de echte mannen. Jezelf op een hele andere manier ontdekken is echt te geniaal en goed voor je ontwikkeling. Als je er tenminste niet aan ten onder gaatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Drugs. Echt laag is dat man, beetje voor de zielige mensen. Echte mannen...
Niet in het Albatopic.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hooooi![]()
Heeft FOK nog steeds een anti-Alba policy?
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Echte mannen snuiven poedersuiker. Was wel duur moet ik zeggen.
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik drink ook nauwelijks.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Ik ben ook heel gezond hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Geen idee. Op wie doel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?
Die Filemon!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Op wie doel je?
Ik vind XTC wel wat voor jou Jojoortje. Heel toegankelijk en echt de meest lekkere drug.
Fuck die shit. Echt belachelijk duur, heb het een keer of vijf gedaan en maar één keer getript. Wel heel hevig (ong. 10 minuten denk). Maar het kost teveel, kan je beter gewoon lekker aan de acid of de truffeltjes gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.
Ooit al eens die reepjes van een banaan gedroogd en gesmoked?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Filemon!
Ik had meer een GHBopmerking van jou verwacht trouwens.
wil je mij een pic ontlokken?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen had het ook over Alba of zei hij toch Alberda?
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig vanquote:
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wil je mij een pic ontlokken?
anders doe jij nog zo'n fris zwart geslachtsdeel..?
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor. XTC is echt zo lekker, en absoluut niet schadelijk. Doen mensen in je omgeving geen drugs (voor zover jij weet?).
Lekker mensen aan de drugs helpen hier.
Ik maakte maar een grapje swa. Maar het is niet dat ik regelmatig aan de drugs zit, gwn heel af en toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig van
'
[..]
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.
Kom eens langs, geef ik je roofies.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
Ik hoef geen SOA, dankje.quote:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komen. Na alcohol, wiet, hasj en truffels natuurlijk.
Ben je nog nooit met Mikey gaan blowen? Dat lijkt me wel mooi een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |