Via via bij mensen waarvan je het niet zou verwachten.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoef geen SOA, dankje.
[..]
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
Maar roken is daarentegen ook cool.quote:
No wayquote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
Anders verkopen z'n gedichten niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
Gatverredamme man. Ransaap.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
En Mikey is natuurlijk de drugsjunkie van VBL.
Gwn bidden man, de paus zegt....jwt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatverredamme man. Ransaap.Ga je dollo wassen met alcoholzeep ofzo.
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?quote:
Zippo + cohiba is trouwens welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Roken is echt cool ja, vooral als je een dure zippo heb met cohiba jwt.
Ik weet er niks meer van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?
Ja. dom zijn ze daarquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Ik ook nietquote:
Only in America.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Jajaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was takkelam, anders had ik wel een ander mokkel geregeld.
Geintje hoor, loveyou![]()
.
Wat een dijenkletser zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje voordat ze van Twente naar Ajax switchte en erna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |