Komt er heel spontaan uit ookquote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zo is het wel genoeg Kromme met die opmerkingen over Madame.
Ach...sommige mensen kunnen nogal van streek raken van dit soort opmerkingen. Zeker als je niet helemaal stabiel bent ofzo. Snap wel wat Jojoortje bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk doen jullie helemaal niet zo aardig tegen elkaarIk heb jullie allemaal aangegeven hiervoor.
[..]
Komt er heel spontaan uit ookmaar het zullen wel reglementen van hoger af zijn.
Jajajaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef De_kromme het volgende:
Sorry Jojoortje. Ik weet niet eens wie die chick is, maar dat zijn Stokstaart zijn woorden he.
Littlerabbit aan de drugs ole ole, volgende keer beter ouwe![]()
.
Je bent gewoon nog boos op mij door dat gezeik met die TT. Vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Neuh ik hou er ook niet van als iemand gaat katten over mij als ik er niet ben.
Gewoon niet netjes.
Wel vaker alleen het is zo zonde om opnieuw 18 euro er uit te kotsenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef De_kromme het volgende:
Sorry Jojoortje. Ik weet niet eens wie die chick is, maar dat zijn Stokstaart zijn woorden he.
Littlerabbit aan de drugs ole ole, volgende keer beter ouwe![]()
.
Ja had ik maar de powers om de TT te veranderenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog boos op mij door dat gezeik met die TT. Vrouwen..
Ik ga nog wel een topic in FB openen waarom Jojoortje geen ban heeft gehad. Elke andere user was allang van Fok! gegooid.
Hiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat de mensen anderhalve week alleen, en gelijk ontspoort het.
Typisch weer.
Al vaker truffels? Ach, mijn eerste drie paddo trips gebeurde ook geen fuck. Toen maar eens aan de truffels gegaan, jezus ik heb wat bizarre shit meegemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vaker alleen het is zo zonde om opnieuw 18 euro er uit te kotsen
Jij ook aan de drugs? Misschien kunnen we een drugs-meet houden, gezellig!quote:
Nee was de eerste keer truffels maar binnenkort weer. Was toch wel teleurgesteld over het resultaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al vaker truffels? Ach, mijn eerste drie paddo trips gebeurde ook geen fuck. Toen maar eens aan de truffels gegaan, jezus ik heb wat bizarre shit meegemaakt. Echt je hele ego ontleedt terwijl je vanuit de ruimte op jezelf neer kijkt.
Ik doe truffels vooral om tot nieuwe inzichten te komen, ik vind de gedachteloops zo fucking geniaal![]()
.
Klopt maar mijn toekomst ligt toch op Fok!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Drugs. Echt laag is dat man, beetje voor de zielige mensen. Echte mannen...
Drugs is juist voor de echte mannen. Jezelf op een hele andere manier ontdekken is echt te geniaal en goed voor je ontwikkeling. Als je er tenminste niet aan ten onder gaatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Drugs. Echt laag is dat man, beetje voor de zielige mensen. Echte mannen...
Niet in het Albatopic.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hooooi![]()
Heeft FOK nog steeds een anti-Alba policy?
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Echte mannen snuiven poedersuiker. Was wel duur moet ik zeggen.
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon een eetlepel nootmuskaat naar binnen werken, daar ga je pas hard van trippen.
Wil ook nog steeds een keer cactus doen, dat schijnt echt zo ziek te zijn... Nadeel is wel dat je eerste een paar uur gaat nekken, voordat je gaat trippen.
Ik drink ook nauwelijks.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Ik ben ook heel gezond hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben gewoon de gezondste Fok!'er.Geen drugs, bijna geen alcohol.
Geen idee. Op wie doel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft die kerel van spuiten en slikken dat niet een keer gedaan?
Die Filemon!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Op wie doel je?
Ik vind XTC wel wat voor jou Jojoortje. Heel toegankelijk en echt de meest lekkere drug.
Fuck die shit. Echt belachelijk duur, heb het een keer of vijf gedaan en maar één keer getript. Wel heel hevig (ong. 10 minuten denk). Maar het kost teveel, kan je beter gewoon lekker aan de acid of de truffeltjes gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds salvia eens doen, je schint er zware van te trippen.
Ooit al eens die reepjes van een banaan gedroogd en gesmoked?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Filemon!
Ik had meer een GHBopmerking van jou verwacht trouwens.
wil je mij een pic ontlokken?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen had het ook over Alba of zei hij toch Alberda?
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig vanquote:
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wil je mij een pic ontlokken?
anders doe jij nog zo'n fris zwart geslachtsdeel..?
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor. XTC is echt zo lekker, en absoluut niet schadelijk. Doen mensen in je omgeving geen drugs (voor zover jij weet?).
Lekker mensen aan de drugs helpen hier.
Ik maakte maar een grapje swa. Maar het is niet dat ik regelmatig aan de drugs zit, gwn heel af en toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hadden we het over waarop jij stoer deed. Je bent niet te vertrouwen Smoofie en daar word ik verdrietig van
'
[..]
Zag net wel een midget verkleed als baby in een wiegje met een reusachtige penis.
Kom eens langs, geef ik je roofies.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog zo naïef dat ik denk dat het in Twente niet te verkrijgen is.
Ik ben nog zo'n iemand die een wietgeur ruikt en dan zo kijkt:
[ afbeelding ]
Ik hoef geen SOA, dankje.quote:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
XTC is echt overal te krijgen, makkelijkste drug om aan te komen. Na alcohol, wiet, hasj en truffels natuurlijk.
Ben je nog nooit met Mikey gaan blowen? Dat lijkt me wel mooi een keer.
Via via bij mensen waarvan je het niet zou verwachten.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoef geen SOA, dankje.
[..]
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
Maar roken is daarentegen ook cool.quote:
No wayquote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
Anders verkopen z'n gedichten niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou echt niet weten waar, hoeft ook niet.
Met Mikey? Doet hij ook aan drugs dan?
Gatverredamme man. Ransaap.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Ik krijg deze week uitslag van SOA-test. Godverdomme.
En Mikey is natuurlijk de drugsjunkie van VBL.
Gwn bidden man, de paus zegt....jwt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatverredamme man. Ransaap.Ga je dollo wassen met alcoholzeep ofzo.
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?quote:
Zippo + cohiba is trouwens welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Roken is echt cool ja, vooral als je een dure zippo heb met cohiba jwt.
Ik weet er niks meer van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zal wel niks aan de hand zijn. Maak je niet druk Jojoortje, kleine kans dat jij mijn superaids ook hebt, we deden het toch veilig?
Ja. dom zijn ze daarquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Ik ook nietquote:
Only in America.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Maar in Amerika is dat toch helemaal ziek? Met dat meth etc?
Jajaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was takkelam, anders had ik wel een ander mokkel geregeld.
Geintje hoor, loveyou![]()
.
Wat een dijenkletser zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje voordat ze van Twente naar Ajax switchte en erna?
Stap op manquote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
In 4 jaar worden mensen nou eenmaal snel ouder als je jezelf slecht verzorgd. Een beetje flauw om het op de Meth te gooien. Dat is net als een schoolschiet incident op GTA te gooien.
Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Crocodile is de nieuwste drug die tegenwoordig op de markt is. Een goedkope vervanger van heroine, helaas wel wat vervelende bijwerkingen.
Neus hier maar eens wat rond:
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Klopt maakt die gekke Russen ook geen flikker uit of ze nou leven of doodgaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.
Meh, valt wel mee hoor. Echt van het afgelopen jaar dat het ´booming´ werd. Die bijwerkingen, je vlees rot gewoon wegquote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is gewoon stoned op de eerste foto, en aan de speed op de tweedequote:
Ja, precies. Heel oud nieuws.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Meth is wel ziek, snap niet dat je dat zou gaan gebruiken.
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefaptquote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat over drugs en Caland komt weer bovendrijven hoor.
Huh wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
War on drugs moeten ze ook gewoon anders aanpakken, fuck de rechten man. Gewoon bombarderen
Al die cartelsquote:
Too much informationquote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.
[..]
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefapt
Gaat het voor de rest wel goedquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die cartels. Ze weten waar ze zijn, gewoon 2000Ib Jdam op de villa van mr. big boss en weg cartel.
Had alles in huis voor pasta, maar echt geen zin erin. Dus maar 2 eitjes gekookt (wel geluktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Too much information.
Heb je ook spinazie laten aanbranden?
Ik ben bereid om te investeren in zijn campangne.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn stem heeft hij.
Hij heeft nog wel een goede campagne nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |