Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Crocodile is de nieuwste drug die tegenwoordig op de markt is. Een goedkope vervanger van heroine, helaas wel wat vervelende bijwerkingen.
Neus hier maar eens wat rond:
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Klopt maakt die gekke Russen ook geen flikker uit of ze nou leven of doodgaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is al oud man, dit was al in 2009 bekend ofzo.
Meh, valt wel mee hoor. Echt van het afgelopen jaar dat het ´booming´ werd. Die bijwerkingen, je vlees rot gewoon wegquote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is gewoon stoned op de eerste foto, en aan de speed op de tweedequote:
Ja, precies. Heel oud nieuws.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Meth is wel ziek, snap niet dat je dat zou gaan gebruiken.
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefaptquote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat over drugs en Caland komt weer bovendrijven hoor.
Huh wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
War on drugs moeten ze ook gewoon anders aanpakken, fuck de rechten man. Gewoon bombarderen
Al die cartelsquote:
Too much informationquote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk bijverschijnsel van de war on drugs. Geen hoogwaardige shit te krijgen -> mensen vinden zelf wel oplossingen die gevaarlijker zijn.
[..]
Ben net thuis joh. Lekker gedoucht, gekookt (mislukt), effe gefapt
Gaat het voor de rest wel goedquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die cartels. Ze weten waar ze zijn, gewoon 2000Ib Jdam op de villa van mr. big boss en weg cartel.
Had alles in huis voor pasta, maar echt geen zin erin. Dus maar 2 eitjes gekookt (wel geluktquote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Too much information.
Heb je ook spinazie laten aanbranden?
Ik ben bereid om te investeren in zijn campangne.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn stem heeft hij.
Hij heeft nog wel een goede campagne nodig.
Ik word zijn Smoof Operator.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben bereid om te investeren in zijn campangne.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Had alles in huis voor pasta, maar echt geen zin erin. Dus maar 2 eitjes gekookt (wel gelukt) en gehaktballen gemaakt. Teveel melk, shit viel uit elkaar
Was nog wel aardig te vreten though...
Peper en zout voldoet zelfs en dan het liefst half om half gehakt. Tot zover mijn culinaire bijdrage.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Paneermeel, ei, gehakt, ui, ketjap en klein beetje curry.
Dat zei je net niet!!! Flikkaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Had toch geen paneermeel bitches, alleen broodkruimels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |