Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef De_kromme het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk?
Ben tukken ook trouwens, morgen weer een mooie nieuwe zonnige dag. Lekker vroeg uit de veren![]()
![]()
.
Uur voordat je gaat slapen geen TV/laptop werkt bij mij wel. Gewoon ef boekie lezen ofzo. Ik lees nou toch een ziek boek: 'De Welwillenden'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruit
Jij fapt op Strootman ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijk zeg, Strootman fap is voorbij.
Die dwerg doet het iets minder slecht als VM dan als back, en hij is meteen de heldquote:
Jaja, die Simonis die doet 't gewoon allemaal voor niks mensen. Verse vis en dan ook nog eens veel meer geven dan gebruikelijk is voor een minimaal prijsje.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.
[..]
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zeker? 10 euro, verse vis en je krijgt een portie voor 10.
Yup. Hoewel ik moet zeggen dat hij als VM wel wat beter uit de verf komt, als back is hij echt dra-ma-tischquote:
Geloof je me nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja, die Simonis die doet 't gewoon allemaal voor niks mensen. Verse vis en dan ook nog eens veel meer geven dan gebruikelijk is voor een minimaal prijsje.
Wat is een 'monsterportie' witvis. En welke witvis? Daar ga je al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Simonis zit gewoon in de haven bij Scheveningen daar, verser kan je het niet hebben. En voor 10eu heb je echt een monsterportie witvis en patattos.
Altijd helemaal vol daar tijdens de zomer. Als het lekker weer is, ga ik na het strand ook nog wel eens wat halen. Goede shit hoor.
Same here. Loeidrukke week.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een weer, en ik zit binnen voor m'n bureau
Wat een weer, en ik zit lekker een week lang thuis!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een weer, en ik zit binnen voor m'n bureau
Speciaal voor jou: http://www.simonisvis.nl/page/857/aan-de-haven.html.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een 'monsterportie' witvis. En welke witvis? Daar ga je al.
Volgende week maandag weer een tentamenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een weer, en ik zit lekker een week lang thuis!
Volgende week woensdag en donderdag tentamen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.simonisvis.nl/page/857/aan-de-haven.html.
[..]
Volgende week maandag weer een tentamen. Maar gewoon lekker op het balkon in de zon leren is priiiiiiima
.
Hebben ze daar geen vis dan, die kutbelgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godver zit nog in Genk. Krijg ik door de kromme zin in kibbeling.
Als je nog een keer wat leuks wil doen met je chick, zou ik je serieus aanraden om lekker een dagje Scheveningen te doen en daarna wat bij Simonis te gaan eten. Hele gezellige tent, wel druk, maar je wordt snel geholpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel als je goed zoekt.. Maar niet zo als bij ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |