Zo, die zit!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op met je spieropbouw. Als je spieren op wilt bouwen moet je gewoon kip eten. En aan de shakies gaan.
Ben jij zo'n fitnessboy? Maakt me niet uit jongen, ik pak je alsnog.
Shakes ook ja. Kip ook, maar het moet niet eentonig worden. Vis is ook goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op met je spieropbouw. Als je spieren op wilt bouwen moet je gewoon kip eten. En aan de shakies gaan.
Ben jij zo'n fitnessboy? Maakt me niet uit jongen, ik pak je alsnog.
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.quote:
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zekerquote:Op maandag 26 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shakes ook ja. Kip ook, maar het moet niet eentonig worden. Vis is ook goed.
En ja ik fitness. En hoe pak je me? Denk dat ik je nog in elkaar sla met 1 hand man.
Ben jij een Turkquote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik als Turk sta gelukkig nooit alleen dus je komt maar Kromme.
Wellicht zou me in deze wel goed uitkomen iig.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij een Turk? Dat neefje van je is niet Turks toch?
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Sowieso de markt man voor vlees en vis, dat is echt briljant goedkoop. Wou dat ik dat wat eerder had ontdekt.
Ga je tegen het eind van de middag kan je ook nog onbeperkt dozen fruit meenemen voor een euro.
Nee, ben je mal, straks pak je me, en dan schuurt het zo als ik het komende half jaar wat wil lozen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote grappenmaker van VBL? Ik heb nog geen goede grap van je gezien man. Maak er eens één.
[..]
Haagse vechtskills jongen. Vis is alleen zo duur, jammer man. Lekker naar Simonis in Scheveningen elke week zeker? 10 euro, verse vis en je krijgt een portie voor 10.
Ja, echte vis ja. Scheelt zo 40-50% dan wanneer je het in de supermarkt of viswinkel haalt. Zoals ik al zei, tegen het eind van de middag/markt gaan. Moeten ze van de zooi af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis he.
Zalm iets van 1,85 per 100 gram en kabeljauw iets van 10 cent meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vis is alsnog belachelijk duur op de markt hoor. Ja een bakkie kibbeling voor een euro, maar ik bedoel echte vis he.
Fruit is wel goed, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Ach, de staat betaalt, toch Caland?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, echte vis ja. Scheelt zo 40-50% dan wanneer je het in de supermarkt of viswinkel haalt. Zoals ik al zei, tegen het eind van de middag/markt gaan. Moeten ze van de zooi af.
Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef De_kromme het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk?
Ben tukken ook trouwens, morgen weer een mooie nieuwe zonnige dag. Lekker vroeg uit de veren![]()
![]()
.
Uur voordat je gaat slapen geen TV/laptop werkt bij mij wel. Gewoon ef boekie lezen ofzo. Ik lees nou toch een ziek boek: 'De Welwillenden'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging wel lekker. Kon alleen totaal niet slapen vannacht, echt vreemd. Heb het nog 5 uur zien worden, half 8 eruit
Jij fapt op Strootman ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijk zeg, Strootman fap is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |