Ik ben er ook bijquote:Op maandag 26 maart 2012 08:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ajax - Groningen... Ich siend daarbei ( ik kan echt geen duits)
Ik hoorde iets dat die josti's de vorige keer hun eigen vak in de fik hadden gestoken? En alle brandblussers weg hadden gegooid omdat het "Ajax" merk wasquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 08:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik hoorde iets dat die josti's de vorige keer hun eigen vak in de fik hadden gestoken? En alle brandblussers weg hadden gegooid omdat het "Ajax" merk wasopzich wel humor.
Gelukkig, moet uit zeeuws vlaanderen komen, anders moet ik veul te vroeg mijn bed uitquote:Op maandag 26 maart 2012 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
16:30 wel.
Ach, eerst aanhoren wat ADO - FEY, PSV - NEC wordt.
Jammer dat een langere periode niet lukt dan, vind 3 jaar wel karigquote:Op maandag 26 maart 2012 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, waarschijnlijk zal Nicolai Boilesen tot 2015 bijtekenen![]()
Ricardo speelt echt heerlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 09:17 schreef J2T het volgende:
En last but not least; van Rhijn![]()
![]()
![]()
Gregory wie?
Yup. Erg lekker als je de vervanger van Gregoir al in huis hebt. Voor volgend seizoen alleen nog een CV en misschien een vervanger voor Derk en je bent klaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal hij toch wel doen hopelijk. Als hij zo verder ontwikkelt. Beter dan Greg.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Worden jullie ook steeds blijer van Frank de Boer?
Iedere week meer
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en wat dacht je van een echte spits?
Ja ik weet niet wat de plannen van Ajax zijn met Castillion/Dmitri. Ik denk dat zij Kolbein als eerste spits zien en Castillion als tweede spits gaan gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en wat dacht je van een echte spits?
Als Bulykin genoegen zou nemen met een salarisverlagend contract voor nog een jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat de plannen van Ajax zijn met Castillion/Dmitri. Ik denk dat zij Kolbein als eerste spits zien en Castillion als tweede spits gaan gebruiken.
Castillion hoeft de Boer volgens mij niet eens terug, bakt er niet eens wat van bij RKC.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat de plannen van Ajax zijn met Castillion/Dmitri. Ik denk dat zij Kolbein als eerste spits zien en Castillion als tweede spits gaan gebruiken.
Ik dacht dat FdB niet tevreden met alle uitgeleende spelers...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Van de verhuurde spelers mocht alleen Castillion het nog gaan proberen in de voorbereiding. Voor Sneijder, Jozefzoon en Bonevacia is het over en uit. Al denk ik ook dat Casti te kort komt voor Ajax. Lachwekkend ook dat hij de nieuwe Kluivert werd genoemd door sommige. Eerder de nieuwe Crouch.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Castillion hoeft de Boer volgens mij niet eens terug, bakt er niet eens wat van bij RKC.
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
eerst onderhandelen met the incredible Bulk
Als je Pantelic vorig jaar nog had, dan zaten we niet met El Hamdaouiquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.
Ik vond Enoh ook prima spelen voor zijn doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:20 schreef The_Groove het volgende:
Nog even terugkomen op onze opperbazen Vertonghen en Anita...wat waren ze weer goed gisteren
Als die gewoon goed gebruikt wordt en niet de hele tijd de fouten van anderen moet herstellen is het ook gewoon een nuttige speler.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Ik vond Enoh ook prima spelen voor zijn doen.
Het moet niet de spelmaker zijn inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die gewoon goed gebruikt wordt en niet de hele tijd de fouten van anderen moet herstellen is het ook gewoon een nuttige speler.
Nee, Eriksen trouwens ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Het moet niet de spelmaker zijn inderdaad
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorstquote:
Kan gebeuren, en achteraf geen dramaquote:Op maandag 26 maart 2012 10:33 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorst
Financieel gezien was het onverantwoord om Pantelic te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.
Zijn we het vergeten door de laatste prestaties?quote:Cruijff zet Ajax weer op scherp: "Onacceptabel"
De hoofdmacht van Ajax timmert aan het fundament van een nieuwe landstitel, maar achter de schermen gaat er nog altijd meer mis dan goed. Dat zegt Johan Cruijff maandag in De Telegraaf.
"Nu het eerste elftal weer op de goede weg zit, is het vervelend te constateren dat twee maanden na de uitspraak van de rechter iedereen binnen Ajax nog op z'n stoel zit", aldus Cruijff. "Voor de toekomst van de club is dit onacceptabel."
Haast is immers geboden. "Het technisch hart heeft nog een kleine week om te beslissen wat er met alle jeugd- en trainerscontracten moet gebeuren, maar kan in de huidige situatie niet doorpakken."
"Tenslotte gaat de rvc over de directie en de directie over de club", vervolgt De Verlosser. "De nieuw benoemde bestuursraad kan zonder de medewerking van die twee partijen formeel weinig tot niets doen."
Dinsdag komt de nieuwe bestuursraad voor het eerst bijeen. "En nu maar hopen dat zowel de rvc als de directie meewerkt om een interim-directeur aan te stellen. Iemand met een voetbalachtergrond die de mensen begrijpt die het werk uit moeten voeren. Iemand die ook begrijpt wat er moet gebeuren", aldus Cruijff.
Kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren, en achteraf geen drama.
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:quote:Op maandag 26 maart 2012 10:33 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorst
Matavzquote:Op maandag 26 maart 2012 10:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:
Janssen
Boilesen
Sigthorsson
Boerrigter
Sulejmani
Van der Wiel
En wie er van de zogenaamde 'kampioensaankopen' bij PSV er wél bij waren:
Matavz
Wijnaldum
Strootman
Mertens
Alle vier dus.
En dan gewoon met eigen jonge jeugdspelers PSV kapot spelen, zowel op voetballend gebied, tactisch en inzet....
Ajax
Gisteren heb ik dat in de pub waar ik zat aan iedereen die het wilde horen verteld....9 jeugdspelers (Enoh en Aissati als enigste niet) tegen pak 'm beet 50 miljoen (in totaal) van PSV...PRACHTIG!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:
Janssen
Boilesen
Sigthorsson
Boerrigter
Sulejmani
Van der Wiel
En wie er van de zogenaamde 'kampioensaankopen' bij PSV er wél bij waren:
Matavz
Wijnaldum
Strootman
Mertens
Alle vier dus.
En dan gewoon met eigen jonge jeugdspelers PSV kapot spelen, zowel op voetballend gebied, tactisch en inzet....
Ajax
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gisteren heb ik dat in de pub waar ik zat aan iedereen die het wilde horen verteld....9 jeugdspelers (Enoh en Aissati als enigste niet) tegen pak 'm beet 50 miljoen (in totaal) van PSV...PRACHTIG!
Wel een dejavu gevoel met de Anita discussie bedenk ik me net...Vorig seizoen waren we het er toch al over eens dat Anita een baas is op VM?
Koppers was toch prima (o.a tegen Man u) op linksachter?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.
Waarom? Met Anita kan je als team vooruit verdedigen, dan is snelheid niet belangrijk bij de backs.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.
van Rhijn sprinten Mertens er gewoon 2 keer uit. Nog zo'n baas (in wording)quote:Op maandag 26 maart 2012 10:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom? Met Anita kan je als team vooruit verdedigen, dan is snelheid niet belangrijk bij de backs.
Anita is op de lange afstand trouwens helemaal niet snel
Had Mertens toen niet de bal aan de voet? Dat is het geen echt sprintduel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van Rhijn sprinten Mertens er gewoon 2 keer uit. Nog zo'n baas (in wording)
Crack wie?!
Huh? Hoe vaak gaan buitenspelers (met de bal) wel niets lang hun backs in de Nederlandse competitie? echt heel erg vaak.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Had Mertens toen niet de bal aan de voet? Dat is het geen echt sprintduel.
Spanning in de competitie is om te snijden!!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef muzas het volgende:
Frank de Boer die niet durfde te kijken bij de pingel
Slechte herinneringen aan, Pingel nemen in de Arenaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef muzas het volgende:
Frank de Boer die niet durfde te kijken bij de pingel
Ajax heeft Man U verslagen dus wij zijn de beste.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Goede overwinning, ik ben wel geschrokken van het slechte spel van PSV. Het is nu echt niet in te schatten wat de werkelijke kracht van de top 6 teams is.
Man Utd op vol gas mode had de vloer aangeveegd met Ajax . zelfs Bilbao wint er vanquote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ajax heeft Man U verslagen dus wij zijn de beste.
Maar dat wisten we natuurlijk op voorhand al.
Ik dacht dat de sarcastische ondertoon in m'n post toch wel duidelijk wasquote:Op maandag 26 maart 2012 12:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Man Utd op vol gas mode had de vloer aangeveegd met Ajax . zelfs Bilbao wint er van
Zelfs Bilbaoquote:Op maandag 26 maart 2012 12:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Man Utd op vol gas mode had de vloer aangeveegd met Ajax . zelfs Bilbao wint er van
Ik zat me steeds af te vragen waarom PSV met twee doelpunten achter nog steeds op de nul nul leek te spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Goede overwinning, ik ben wel geschrokken van het slechte spel van PSV. Het is nu echt niet in te schatten wat de werkelijke kracht van de top 6 teams is.
Iddquote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef J2T het volgende:
Lol VI watcher Taco zegt dat de titel tussen AZ en Ajax gaat. Dooie VI journalisten. Zeg gewoon dat het retespannend is en dat je er geen peil van kunt trekken, want volgende week zeg je weer wat anders.
Ik snapte de wissel Matavz/Vennegoor niet zo. Tuurlijk Matavz was drama, maar een spits voor een andere spits inbrengen is echt laf als je 2-0 achter staat en je schiet er daarnaast niks mee op.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat me steeds af te vragen waarom PSV met twee doelpunten achter nog steeds op de nul nul leek te spelen.
nee ajax wint gewoon 15 wedstrijden op rij.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Voor hetzelfde geld verspeelt Ajax van het weekend weer punten ofzo.
Ik denk dat Cocu er op hoopte dat VoH meer een aanspeelpunt zou zijn, WEL een bal kon aannemen en vasthouden..quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik snapte de wissel Matavz/Vennegoor niet zo. Tuurlijk Matavz was drama, maar een spits voor een andere spits inbrengen is echt laf als je 2-0 achter staat en je schiet er daarnaast niks mee op.
Een slecht spelende of niet functionerende speler eruit halen kan ook een verbetering van je team betekenen. Simpelweg een 'offensieve wissel' plegen door er maar een verdediger of middenvelder uit te halen en te vervangen door een midddenvelder of aanvaller hoeft niet noodzakelijkerwijs een verbetering te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Cocu er op hoopte dat VoH meer een aanspeelpunt zou zijn, WEL een bal kon aannemen en vasthouden..
Maar heel die VoH heb je ook weinig aan, kun je beter kijken of je wat in de jeugd hebt zitten ofso.
Maar PSV moet misschien eens Matavs op de bank zetten en Lens in de spits oid.
quote:Steven ten Have en Paul Römer hebben hun functie als lid van de Raad van Commissarissen (RvC) bij AFC Ajax NV per heden neergelegd. Zij doen dit in het kader van het gefaseerd aftreden van de RvC, zoals aangekondigd op 9 februari 2012.
Gezamenlijk laten beiden weten dat zij voornemens waren eerder af te treden, maar dit vertrek hebben uitgesteld in afwachting van het voordragen van kandidaat-commissarissen door de Bestuursraad van de vereniging AFC Ajax. Tot op heden heeft de Bestuursraad echter geen kandidaat-commissarissen voorgedragen.
De RvC, inclusief Ten Have en Römer, werd op 25 juli 2011 benoemd en bestaat vanaf heden uit Johan Cruijff, Edgar Davids en Marjan Olfers.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
En davids zit er nog omdat ie zwart is.
Jij maakt deze kutdag weer een beetje draagzamer voor mij met deze opmerkingquote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Tis een pitbull die bijt zich echt vast erinquote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
& Hij is raad van commissaris!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat op noord (114) en wel leuk dat ze naar ons speeldenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Mandéra het volgende:
Wat een wedstrijd was het gisteren! Zelfs gekkenhuis op 124 (onder VAK410) - heel Zuid mee, geweldige sfeer. Die psvers voelden zich zwaar geintimideerd dat was duidelijk!
Wel schijt dat ze 2de helft richting Noord speelden. Maar dat was ook het enige minpunt aan deze topmiddag.
Kenneth "Clean Sheet" Vermeer.![]()
Anita.![]()
De hele verdediging.![]()
Ajax.![]()
Het publiek.![]()
Gewoon zo doorgaan boyss!
Wow, dat hebben we nog niet langs zien komen hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef Devz het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2251.php
Nog niet in dit topic in ieder gevalquote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow, dat hebben we nog niet langs zien komen hier.
Tsja die jongen was ook niet helemaal 100% als je keek naar de manier waarop die schreef. Bijna niemand keurde het ook goed. Bovendien komt dat soort naaigedrag alleen voor in Rotterdam.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
Stel dwazen, als je niet meer in de titel geloofd kun je als PSV zijnde gewoon 2e worden.. Twente kwakkelt, AZ heeft nog veel wedstrijden, PSV redelijk makkelijk programma (al zegt het niet zoveel).
Gewoon voor eigen succes gaan, had je Ajax niks gegund had je ze maar moeten verslaan 2x, maar zeker zondag.
Overmars?quote:
Ik had hem gemist. Zie wel dat betreffende persoon nog wel de nodige seksuele voorlichting kan gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow, dat hebben we nog niet langs zien komen hier.
quote:Van bijten kan je immers ook HIV krijgen, van alleen naaien en schwalbe's maken niet
Het spijt mij dat ik moet melden dat dat wél kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had hem gemist. Zie wel dat betreffende persoon nog wel de nodige seksuele voorlichting kan gebruiken.
[..]
Ik vermoed dat hij het naaien bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik moet melden dat dat wél kan.
Bij ons op het vak ook na de 2-0, kerel die het hardst aan het brullen was van iedereen gedurende de wedstrijd begon toen te krijsen: ZITTENNNNNN!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zat op noord (114) en wel leuk dat ze naar ons speelden![]()
maar zelfs bij wedstrijden als gister zeuren dus mensen dat je moet gaan zitten![]()
gewoon zelf ook gaan staan sukkel
Als Ajax van Twente wint is de kans best groot. Wel moet AZ dan ook verliezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga naar Ajax- VVV.
Kampioenswedstrijd mischien/.
Mensen die zeggen dat je moet gaan zitten moet je van de tribune trappen en bij de gehandicapten rollen. Ga daar maar zitten tjappiequote:Op maandag 26 maart 2012 17:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Bij ons op het vak ook na de 2-0, kerel die het hardst aan het brullen was van iedereen gedurende de wedstrijd begon toen te krijsen: ZITTENNNNNN!!!!
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Trots-op-de-jongens.htm
FRANK,FRANK,FRANK,FRANK,FRANK![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk inderdaad. Gelukkig merk je nu al langzaam maar zeker dat we in rustiger vaarwater komen en dat zie je ook meteen aan de resultaten.Tevens is Frankie een echte man van de club.Topgozer, laat zich niet afleiden en doet zijn dingquote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Die mensen die riepen om het ontslag van De Boer na utrecht thuis
ik begrijp best dat er vakken zijn waar mensen willen zitten. maar als een keer iedereen staat te springen moet je dat maar accepteren en gewoon ook gaan staan en ander ga je maar op vak 121 zitten en dan heb je 16 wedstrijden waar je lekker op je warme bibs kan blijven zitten. Dan sla je PSV maar even over.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef The_Groove het volgende:
Heb me dit seizoen 1x kapot geërgerd aan 2 jochies die 90 minuten lang stonden en alleen maar naar 410 hebben gekeken...om vervolgens alles wat ze zongen en deden na te doen en gewoon niet naar het veld te kijken.
Zelfs als ik ging staan kon ik 1 hoek van het veld niet zien (en ook ik misten dus Tiendalli net zoals de grens) omdat deze twee druiloren zo nodig naar 410 moesten kijken.
Kortom in een aantal vakken (zeker 2e ring lange zijde) kan ik me voorstellen dat mensen het irritant vinden
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Die mensen die riepen om het ontslag van De Boer na utrecht thuis
mickey speelt dit seizoen niet meer hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!
Dat is waar ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mickey speelt dit seizoen niet meer hoor.
Het kwartje valt nog steeds niet, laat maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je iemand tot bloedens toe bijt kan het slachtoffer ook gewoon HIV krijgen hoor.,
Gregory , Derk en Mickey niet neequote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!
Boerrigter ook? Die had ik al een beetje opgegeven voor dit seizoen. Dit is wel het ultieme moment voor een aantal geblesseerden om terug te keren.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden zit er weinig verschil meer in.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
410 is ook leuk voor ff, maar om de het hele seizoen er in te staan... F-side is dan wat chiller.
Oneensquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
410 is ook leuk voor ff, maar om de het hele seizoen er in te staan... F-side is dan wat chiller.
Derk en crack wel denk ik. Al mis is crack niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Gregory , Derk en Mickey niet nee
Kan, maar ik kijk heel analytisch naar wedstrijden, en op momenten gewoon meezingen en springen. Schreeuwen en schelden doe ik wel veelquote:
quote:Sigthorsson in de basis bij Jong Ajax tegen Jong Sparta
Kolbeinn Sigthórsson maakt zo in Rotterdam zijn rentree bij Jong Ajax, zo meldt Ajax zojuist. De IJslandse spits maakt zijn rentree na de vermoeidheidsbreuk opgelopen in oktober. Hij start in de basis tegen Jong Sparta. Het duel in Rotterdam begint om 18.30 uur.
Crack in de laatste wedstrijd met wat scouts op de tribune .quote:Op maandag 26 maart 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Derk en crack wel denk ik. Al mis is crack niet echt.
quote:AFC Ajax
Kolbeinn Sigthórsson maakt zo in Rotterdam zijn rentree bij Jong Ajax. Hij start in de basis tegen Jong Sparta. Aftrap 18:30 u.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Het zal me niets verbazen als ik straks hoor:
"Sieg uitgevallen met hamstring blessure"
Is dat een PSV'er? Hij is wel heel traag van begrip.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Devz het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet, laat maar.
Welquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet gelijk grootse doelpunten verwachten
Zullen we Ebecilio houden of wegdoen?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
En toch ben ik heel benieuwd hoe De Boer de aankomende zomer aanpakt. Welke spelers wegmogen, wie hij wil halen enz. Ik hoop sowieso dat hij een hoop dood hout wegsnoeit.
Weg natuurlijk. Een ontzettend matige speler als hij behouden omdat hij 1 wedstrijd in een heel seizoen goed heeft gespeeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we Ebecilio houden of wegdoen?
Ik zou het wel zielig vinden
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weg natuurlijk. Een ontzettend matige speler als hij behouden omdat hij 1 wedstrijd in een heel seizoen goed heeft gespeeld?
Noem eens 5 goede wedstrijden van hem sinds zijn debuut. En dan bedoel ik echt dat hij schitterde.quote:
Ja ? Echt?!quote:
Betaald op Ajax.nlquote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja ? Echt?!
Deze wedstrijd kan je zeker niet ergens streamen ofwel?
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is al geregeld (beetje 100 km/h op hem inrijden etc)
Betaal TVquote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Reemi het volgende:
Siggy inderdaad gescoord
[..]
Betaald op Ajax.nl
die kwam mij meehelpen (ontvoeren enzo beetje zijn knieschijven kapotknallen)quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wat is de mening van FoppeDeHaan?
Ja, erg leuk om daar grappig over te doen, jaquote:
quote:
Eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef Mandéra het volgende:
ohja, de mensen die in grote getalle hem weer peerden in de 85ste minuut gisteren MOETEN DE OGEN UIT HUN ROTKOP SCHAMEN!!!! Verpats je seizoenskaart dan maar aan mij, kalven.
Tot zover de frustraties weer.
Ajax.
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 26-03-2012 om 19:17:19Je stinkt. Gr gr jan en alleman reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 26-03-2012 om 19:17:19Wij betreuren het niveau in het Ajax-topic op forum fok ten zeerste. reageer retweet
Opstaan en aanmoedigen en zingen is natuurlijk prima! En bij spannende wedstrijden het laatste kwartier staan ook...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik begrijp best dat er vakken zijn waar mensen willen zitten. maar als een keer iedereen staat te springen moet je dat maar accepteren en gewoon ook gaan staan en ander ga je maar op vak 121 zitten en dan heb je 16 wedstrijden waar je lekker op je warme bibs kan blijven zitten. Dan sla je PSV maar even over.
Maar dan moeten ze met hun benzineslurpers in de file staan tussen het gepeupel. Wat denk je nou zelf :Jquote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef Mandéra het volgende:
ohja, de mensen die in grote getalle hem weer peerden in de 85ste minuut gisteren MOETEN DE OGEN UIT HUN ROTKOP SCHAMEN!!!! Verpats je seizoenskaart dan maar aan mij, kalven.
Tot zover de frustraties weer.
Ajax.
En als je alles goed wilt zien ga je maar op de tribunes zitten die aan het veld zitten denk ik danquote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Opstaan en aanmoedigen en zingen is natuurlijk prima! En bij spannende wedstrijden het laatste kwartier staan ook...
Maar 90minuten staan in een niet sfeervak is wel irritant.
Ja eh deze student zijn portomonee heeft ook beperkingen...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je alles goed wilt zien ga je maar op de tribunes zitten die aan het veld zitten denk ik dan
quote:OPROEP: Gisterenmiddag is het bericht binnen gekomen dat Dries Mertens is vermist. De 24-jarige Belg is vanaf omstreeks 16:30 niet meer gesignaleerd. Heeft u iets gehoord of weet u iets, bel dan direct de politie (regio Brabant-Midden).
UPDATE: Dries Mertens is weer terecht. De moeder van Ricardo van Rhijn vond hem in de broekzak van haar zoon toen ze zijn kleren wilde wassen. 'Hij zat nog in zijn broekzak', aldus de moeder van Ricardo van Rhijn.
Mooiste club van Rotterdam natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch jammer dat Spangen gedegradeerd is![]()
Al denk ik liever niet terug aan de wedstrijden voor tijdperk Jol.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:quote:Op maandag 26 maart 2012 19:33 schreef S0nic het volgende:
Benieuwd wat De Boer gaat doen straks..
Hij kan echt niet meer om Anita heen en De Jong is zijn verloren zoon dus betekent dit het einde van Janssen?
Narsinghquote:Op maandag 26 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:
Boerrigter - Siggy - Aankoop
Eriksen - Anita - de Jong
Als aankoop zie ik dan toch graag Narsingh.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:
Boerrigter - Siggy - Aankoop
Eriksen - Anita - de Jong
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajaxquote:
Want werken met Overmars en bergkamp is kut.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajax
Nauwelijks een dilemma...Als een Dost zou ik snappen dat je wilt werken met Marco maar Narsingh moet gewoon de volgende stap gaan maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajax
Leren van Van Bastenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun pannenkoekje welquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nauwelijks een dilemma...Als een Dost zou ik snappen dat je wilt werken met Marco maar Narsingh moet gewoon de volgende stap gaan maken.
Ik verwacht echt geen wonderen van onze favoriete pannekoek
En Denswil dan? Ook een groot talent en tevens een linkspoot.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boilesen - van Rijn/Veltman- Toby - van Rhijn/aankoop
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef S0nic het volgende:
Overigens is Lodeiro ook weer helemaal verdwenen? Zijn contract loopt toch af ? Dacht dat Ajax een optie had voor nog 2 seizoenen.
[..]
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.
Narsingh heeft maar een contract tot 2013, 5 miljoen max. Krijgen ze Blind er gratis bijquote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoen
Oh dat zeker, die man is technische gezien (Als ik trouw met mn vriendin) aangetrouwde verre familie van me.(ze delen dezelfde tante) (nu ben ik stoer jwz)quote:
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Koppers= Aankoopquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost is, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
Is pure middelmaat man, doet het aardig met Vertonghen naast hem. We moeten ook niet gaan doen alsof onze verdediging zo geweldig isquote:
Jouw UIquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
0-3 door Lodeiro uit een penalty.
Niet afschrijven die gozer
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..quote:Lodeiro maakt er 1-4 van met een mooi lobje. Keeper tikt de bal aan, maar krijgt 'm niet meer over de lat. #spaaja
was die alquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
mwa tussen slim en dom inquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Hij zou 60 min meedoen. Geblesseerd, let maar op!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.
*zucht*
zo loopt hij altijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..
Jij bent er live bij?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee het ging moeizamer... oh ze bekijken nu of die een terugslag heeft ...
Waar zie jij wat je ziet?quote:
quote:Kolbeinn Sigthórsson na zijn rentree bij Jong Ajax: ,,Ik ben heel blij dat ik vanavond weer heb kunnen spelen. Ook mooi dat ik gelijk gescoord heb. Na een helft vond ik het wel goed geweest. Ik moet langzaam weer beginnen." Morgen meer op Ajax TV.
quote:Kolbeinn Sigthórsson liet zich in de rust van Jong Sparta - Jong Ajax (1-4) wisselen. De spits uit IJsland tekende voor een assist en een goal, daarom wilde hij zelf geen risico nemen en was het wel goed. Sigthórsson zelf vertelde tegenover Ajaxlife.nl niets van zijn enkel te voelen, maar het verhaal is uiteindelijk wel dat het wel een beetje stijf was. Last van zijn enkel had hij zeker niet. Sigthórsson keek zelf optimistisch vooruit, maar noemde geen data voor verder stappen richting zijn definitieve rentree
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.quote:
Koppers is nog wat onzeker maar is een prima verdediger.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.
Letterlijk groot ookquote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers is nog wat onzeker maar is een prima verdediger.
Dijks is inderdaad een groot talent hopen dat hij de stap kan maken.
Zowel Koppers als Lukoki komen (nog) veel tekort voor de basis.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.
Denswil bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:54 schreef Ooku het volgende:
Dat viel mij gisteren ook al op. Vrijwel elke speler van de A1 leek mij een kop groter dan soortgelijke speler van het eerste. Kan ook door het camerastandpunt komen, maar vooral die linksback was een boom.
Serero op de schouders van Anita ongeveer.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hm, z'n lengte is me nooit opgevallen, hie lang is hij?
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serero op de schouders van Anita ongeveer.
Dijks is toch niet zo'n groot talent? Hij is alleen letterlijk groot. Ik zie dan nog liever Boilesen even als LB en Dijks als back-up en Denswil op LCB, want Denswil is wel een groot talentquote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers is nog wat onzeker maar is een prima verdediger.
Dijks is inderdaad een groot talent hopen dat hij de stap kan maken.
Kop groter dan Danny Blind (1.76m).quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hm, z'n lengte is me nooit opgevallen, hoe lang is hij?
Dijks is zeker wel een behoorlijk talent, verdedigend ook vrij sterk. Denswil is inderdaad ook een groot talent.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dijks is toch niet zo'n groot talent? Hij is alleen letterlijk groot. Ik zie dan nog liever Boilesen even als LB en Dijks als back-up en Denswil op LCB, want Denswil is wel een groot talent
Tuurlijk want Cruijff is god. Geen zin om de discussie hier middenin de cruijff kerk weer te ontketenen, maar stel je eens voor dat de waarheid niet zo zwart wit is (zwart witquote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef NumberSeven het volgende:
Heb nog 0,0 respect voor Davids, dat ie Cruijf probeerde te naaien was echt ongelofelijk.
Het nog steeds niet snappenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Tuurlijk want Cruijff is god. Geen zin om de discussie hier middenin de cruijff kerk weer te ontketenen, maar stel je eens voor dat de waarheid niet zo zwart wit is (zwart wit).
Cruijff, dat was toch die man die zei dat de jeugdopleiding die netaan op penalties niet de beste van europa is en 9 van de 11 spelers die een door de gemeente gesponsord psv van de mat spelen voortbrengt, zo slecht is?
Nouja eigenlijk probeerde ik alleen voor wat nuance te pleiten, maar verloor ik mezelf in het feit dat ik vind dat Cruijff weinig goeds heeft gebracht vooralsnog. Sorryquote:
Jaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef honkeytonk het volgende:
Vinden jullie het ook leuk om de wedstrijdtopics op FOK! terug te lezen op het tijdstip van de doelpunten en dan de PSV reacties te lezen?
Ja lachen. Noem eens de laatste jeugdspeler die echt wereldtop is geworden en wanneer is hij gedebuteerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Tuurlijk want Cruijff is god. Geen zin om de discussie hier middenin de cruijff kerk weer te ontketenen, maar stel je eens voor dat de waarheid niet zo zwart wit is (zwart wit).
Cruijff, dat was toch die man die zei dat de jeugdopleiding die netaan op penalties niet de beste van europa is en 9 van de 11 spelers die een door de gemeente gesponsord psv van de mat spelen voortbrengt, zo slecht is?
Dat is precies het verschil tussen de Cruyff visie en de huidige zeg Van Gaal visie. Nu gaan ze voor het sterkst mogelijke team wat het inderdaad erg goed doet tegen heel wat clubs. Bij de Cruyff visie gaat het niet zozeer om de prestaties van het team, maar om de prestaties van de spelers. Al wordt de A1 van Ajax elk jaar 8e, zolang er maar 3 spelers daardoor goed kunnen groeien naar de Ajax basis is dat prima. Niemand interesseert het wat als Ajax A1 5 jaar achter elkaar kampioen wordt, zolang er geen spelers doorstromen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Is dat omdat Ajax zo goed is of de tegenstand zo slecht? Kijk naar de A1, die spelen Liverpool A1 van de mat met 0-6. Iedereen dacht dat ze de next gen wel even zouden gaan winnen maar Inter gaat met 11 en later 10 man voor de goal liggen en ze weten het niet meer. Dat zegt imo meer over de zwakte van Liverpool dan over de kracht van Ajax.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
100% eens!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is precies het verschil tussen de Cruyff visie en de huidige zeg Van Gaal visie. Nu gaan ze voor het sterkst mogelijke team wat het inderdaad erg goed doet tegen heel wat clubs. Bij de Cruyff visie gaat het niet zozeer om de prestaties van het team, maar om de prestaties van de spelers. Al wordt de A1 van Ajax elk jaar 8e, zolang er maar 3 spelers daardoor goed kunnen groeien naar de Ajax basis is dat prima. Niemand interesseert het wat als Ajax A1 5 jaar achter elkaar kampioen wordt, zolang er geen spelers doorstromen.
Even simpel gezegd, Van Gaal visie gaat voor het gelijk behandelen van de A1 als het echte Ajax team. Stel je hebt een Blind die het slecht doet als linksback en Anita die in feite beter is op die positie maar ook niet top. Nu zou ook in de A1 Anita op linksback staan en Enoh op het middenveld. Volgens Cruyff kan je beter het toptalent Anita op het middenveld zetten en Blind linksback. Hoewel het team iets minder is, is het wel zo dat Anita nu twee jaar op redelijk niveau kan oefenen op zijn goede positie. Al wordt Ajax dan 8e in de competitie, als Anita oud genoeg is kan hij direct meedoen bij Ajax 1.
Dat is beter dan eerste worden met een Anita die op een positie wordt misbruikt waardoor je nog niks aan die jeugdopleiding hebt gehad.
Hoe kan hij 'goeds' brengen als hij wordt tegen gewerkt door de RVC ed...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:37 schreef thettes het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk probeerde ik alleen voor wat nuance te pleiten, maar verloor ik mezelf in het feit dat ik vind dat Cruijff weinig goeds heeft gebracht vooralsnog. Sorry
Cruijf heeft letterlijk altijd en overal gepresteerd, als hij dan eindelijk de verantwoordelijkheid wilt nemen bij Ajax en dat nota bene davids (een voetballer) even tussendoor v. Gaal gaat benaderen is gewoon waardeloos. Ik ben niet eens fan van ajax en heb zelf ook weleens vraagtekens geplaatst bij de acties van Cruijf, maar hij moet gewoon de kans krijgen om zijn plannen door te voeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Idd. laatst las ik ook dat de "revolutie" al 12 miljoen heeft gekost ofzo en dan hebben veel mensen de neiging boos te worden op Cruijff, want tot nu toe heeft het niets opgeleverd. Maar het zijn de snitches van de RVC en de andere gluiperds die voor alle ellende zorgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan hij 'goeds' brengen als hij wordt tegen gewerkt door de RVC ed...Niks wat hij wilde kon doorgevoerd worden. Geef Cruijff toestemming om te renoveren maar werk m vervolgens op alle vlakken tegen....
Ja dan verandert er dus idd niets. Dat er nu eindelijk 2 van de 5 leden van de rvc zijn opgestapt geeft Cruijff misschien eindelijk de kans om de noodzakelijke veranderingen door te voeren.
(laatste post en dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. laatst las ik ook dat de "revolutie" al 12 miljoen heeft gekost ofzo en dan hebben veel mensen de neiging boos te worden op Cruijff, want tot nu toe heeft het niets opgeleverd. Maar het zijn de snitches van de RVC en de andere gluiperds die voor alle ellende zorgen.
Maar dat is logischquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel enigzins meevallen als ik er langer over nadenk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat omdat Ajax zo goed is of de tegenstand zo slecht? Kijk naar de A1, die spelen Liverpool A1 van de mat met 0-6. Iedereen dacht dat ze de next gen wel even zouden gaan winnen maar Inter gaat met 11 en later 10 man voor de goal liggen en ze weten het niet meer. Dat zegt imo meer over de zwakte van Liverpool dan over de kracht van Ajax.
Kijk daarnaast naar Barca. Daar is Cruijff 8 jaar bezig geweest met hervormen ed en kijk ze nu!
Haten op Cruijff
En Bojan natuurlijk. Is dan wel weg nu, maar heeft toch ook nog aardig wat wedstrijden voor Barcelona gespeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef Catch22- het volgende:
je vergeet Cuenca en Tello nog.
Laatste speelde ze een CL wedstrijd met 5-6 gasten die ik niet eens kende (uit de jeugd) en die waren stuk voor stuk ERG goed.
Dat is toch het hele probleem. Waarom zouden die jongens weggaan bij Barca (op niet goed genoeg zijn na)? alsof er nog wat hogers is dan Barca. Ajax kan gewoon die jongens niet vasthouden. Je zou het moeten vergelijken met een team van Ajax met Nigel de Jong, Sneijder, Van der Vaart, Zlatan, Steek, Huntelaar, Vermaelen, Maxwell etc. die je dan zou kunnen behouden want dan zou Ajax het hoogst haalbare zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona#Spelerskern
11 spelers van de 22 selectiespelers komen uit de eigen opleiding. Is voor een topclub ongehoord veel. en dan is die lijst niet eens compleet
Maar het zijn geen basisspelers. Ze doen af en toe een keer, maar ze hangen er een beetje aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef Catch22- het volgende:
je vergeet Cuenca en Tello nog.
Laatste speelde ze een CL wedstrijd met 5-6 gasten die ik niet eens kende (uit de jeugd) en die waren stuk voor stuk ERG goed.
''And Hunterlaar eats those for breakfast''quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)aars-kop-masterclass
Hadden wij maar zulke commentatoren
Volgens mij is het meer zo dat iedereen al lang overtuigd is van die individuele approach van Cruijff, maar dat Cruijff op de overige gebieden wordt tegengewerkt. La Ling als algemeen directeur (quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan hij 'goeds' brengen als hij wordt tegen gewerkt door de RVC ed...Niks wat hij wilde kon doorgevoerd worden. Geef Cruijff toestemming om te renoveren maar werk m vervolgens op alle vlakken tegen....
Ja dan verandert er dus idd niets. Dat er nu eindelijk 2 van de 5 leden van de rvc zijn opgestapt geeft Cruijff misschien eindelijk de kans om de noodzakelijke veranderingen door te voeren.
Villarreal had al interesse getoond is het niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet bekend, hij wil wel graag naar Spanje.
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Villarreal had al interesse getoond is het niet?
Pique en Fabregas komen ook uit die opleiding, 13 van de 22 dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona#Spelerskern
11 spelers van de 22 selectiespelers komen uit de eigen opleiding. Is voor een topclub ongehoord veel. en dan is die lijst niet eens compleet
Atm dus qua toppers Pique, Pedro, Messi en Busquets uit de opleiding sinds Cruijffs invloed, en Xavi, Iniesta, Fabregas en Puyol van voor Cruijffs invloed. Dan zie ik echt geen significant verschil van de invloed van Cruijff op de jeugdopleiding. Sterker nog, de pre-Cruijff groep vind ik sterker, alleen Messi is een betere speler dan die 4. En Messi is nou juist een speler die in elke jeugdopleiding wel was komen bovendrijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Pique en Fabregas komen ook uit die opleiding, 13 van de 22 dus
Dit gaat natuurlijk nergens over. De jeugd-opleiding van Barcelona is geweldig, en daar is Cruijff deels verantwoordelijk voor, Er staan nu al geweldige spelers klaar om in de toekomst anderen op te volgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Atm dus qua toppers Pique, Pedro, Messi en Busquets uit de opleiding sinds Cruijffs invloed, en Xavi, Iniesta, Fabregas en Puyol van voor Cruijffs invloed. Dan zie ik echt geen significant verschil van de invloed van Cruijff op de jeugdopleiding. Sterker nog, de pre-Cruijff groep vind ik sterker, alleen Messi is een betere speler dan die 4. En Messi is nou juist een speler die in elke jeugdopleiding wel was komen bovendrijven.
Is onder andere Puyol dan wel door Barcelona opgeleid met zijn 17 jaar toen hij Barcelona kwam?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Pique en Fabregas komen ook uit die opleiding, 13 van de 22 dus
Ik ben bang dat we die dit seizoen niet meer zienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Self-Catering het volgende:
Hoe zit het met onze makker: http://nl.wikipedia.org/wiki/Derk_Boerrigter ?
Hoor er verdacht weinig over..
die heeft iets waar je heel moeilijk vanaf komtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Self-Catering het volgende:
Hoe zit het met onze makker: http://nl.wikipedia.org/wiki/Derk_Boerrigter ?
Hoor er verdacht weinig over..
Hij komt er toch juist heel snel weer aan? Ieder geval Siggy die zondag rentree hoopt te maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die heeft iets waar je heel moeilijk vanaf komt
dat ook , maar wat hij heeft is met ups en downs wat hopelijk steeds meer in ups veranderdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij komt er toch juist heel snel weer aan? Ieder geval Siggy die zondag rentree hoopt te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |