Weg natuurlijk. Een ontzettend matige speler als hij behouden omdat hij 1 wedstrijd in een heel seizoen goed heeft gespeeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we Ebecilio houden of wegdoen?
Ik zou het wel zielig vinden
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weg natuurlijk. Een ontzettend matige speler als hij behouden omdat hij 1 wedstrijd in een heel seizoen goed heeft gespeeld?
Noem eens 5 goede wedstrijden van hem sinds zijn debuut. En dan bedoel ik echt dat hij schitterde.quote:
Ja ? Echt?!quote:
Betaald op Ajax.nlquote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja ? Echt?!
Deze wedstrijd kan je zeker niet ergens streamen ofwel?
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is al geregeld (beetje 100 km/h op hem inrijden etc)
Betaal TVquote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Reemi het volgende:
Siggy inderdaad gescoord
[..]
Betaald op Ajax.nl
die kwam mij meehelpen (ontvoeren enzo beetje zijn knieschijven kapotknallen)quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wat is de mening van FoppeDeHaan?
Ja, erg leuk om daar grappig over te doen, jaquote:
quote:
Eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef Mandéra het volgende:
ohja, de mensen die in grote getalle hem weer peerden in de 85ste minuut gisteren MOETEN DE OGEN UIT HUN ROTKOP SCHAMEN!!!! Verpats je seizoenskaart dan maar aan mij, kalven.
Tot zover de frustraties weer.
Ajax.
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 26-03-2012 om 19:17:19Je stinkt. Gr gr jan en alleman reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 26-03-2012 om 19:17:19Wij betreuren het niveau in het Ajax-topic op forum fok ten zeerste. reageer retweet
Opstaan en aanmoedigen en zingen is natuurlijk prima! En bij spannende wedstrijden het laatste kwartier staan ook...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik begrijp best dat er vakken zijn waar mensen willen zitten. maar als een keer iedereen staat te springen moet je dat maar accepteren en gewoon ook gaan staan en ander ga je maar op vak 121 zitten en dan heb je 16 wedstrijden waar je lekker op je warme bibs kan blijven zitten. Dan sla je PSV maar even over.
Maar dan moeten ze met hun benzineslurpers in de file staan tussen het gepeupel. Wat denk je nou zelf :Jquote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef Mandéra het volgende:
ohja, de mensen die in grote getalle hem weer peerden in de 85ste minuut gisteren MOETEN DE OGEN UIT HUN ROTKOP SCHAMEN!!!! Verpats je seizoenskaart dan maar aan mij, kalven.
Tot zover de frustraties weer.
Ajax.
En als je alles goed wilt zien ga je maar op de tribunes zitten die aan het veld zitten denk ik danquote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Opstaan en aanmoedigen en zingen is natuurlijk prima! En bij spannende wedstrijden het laatste kwartier staan ook...
Maar 90minuten staan in een niet sfeervak is wel irritant.
Ja eh deze student zijn portomonee heeft ook beperkingen...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je alles goed wilt zien ga je maar op de tribunes zitten die aan het veld zitten denk ik dan
quote:OPROEP: Gisterenmiddag is het bericht binnen gekomen dat Dries Mertens is vermist. De 24-jarige Belg is vanaf omstreeks 16:30 niet meer gesignaleerd. Heeft u iets gehoord of weet u iets, bel dan direct de politie (regio Brabant-Midden).
UPDATE: Dries Mertens is weer terecht. De moeder van Ricardo van Rhijn vond hem in de broekzak van haar zoon toen ze zijn kleren wilde wassen. 'Hij zat nog in zijn broekzak', aldus de moeder van Ricardo van Rhijn.
Mooiste club van Rotterdam natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch jammer dat Spangen gedegradeerd is![]()
Al denk ik liever niet terug aan de wedstrijden voor tijdperk Jol.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:quote:Op maandag 26 maart 2012 19:33 schreef S0nic het volgende:
Benieuwd wat De Boer gaat doen straks..
Hij kan echt niet meer om Anita heen en De Jong is zijn verloren zoon dus betekent dit het einde van Janssen?
Narsinghquote:Op maandag 26 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:
Boerrigter - Siggy - Aankoop
Eriksen - Anita - de Jong
Als aankoop zie ik dan toch graag Narsingh.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Jong heb ik gewoon goed zien spelen gisteren. Wat mij betreft:
Boerrigter - Siggy - Aankoop
Eriksen - Anita - de Jong
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajaxquote:
Want werken met Overmars en bergkamp is kut.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajax
Nauwelijks een dilemma...Als een Dost zou ik snappen dat je wilt werken met Marco maar Narsingh moet gewoon de volgende stap gaan maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Duivels dilemma voor die gozer. Werken met van Basten om nog meer te leren. Of een volgende stap naar Ajax
Leren van Van Bastenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |