Ik had hem gemist. Zie wel dat betreffende persoon nog wel de nodige seksuele voorlichting kan gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow, dat hebben we nog niet langs zien komen hier.
quote:Van bijten kan je immers ook HIV krijgen, van alleen naaien en schwalbe's maken niet
Het spijt mij dat ik moet melden dat dat wél kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had hem gemist. Zie wel dat betreffende persoon nog wel de nodige seksuele voorlichting kan gebruiken.
[..]
Ik vermoed dat hij het naaien bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik moet melden dat dat wél kan.
Bij ons op het vak ook na de 2-0, kerel die het hardst aan het brullen was van iedereen gedurende de wedstrijd begon toen te krijsen: ZITTENNNNNN!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zat op noord (114) en wel leuk dat ze naar ons speelden![]()
maar zelfs bij wedstrijden als gister zeuren dus mensen dat je moet gaan zitten![]()
gewoon zelf ook gaan staan sukkel
Als Ajax van Twente wint is de kans best groot. Wel moet AZ dan ook verliezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga naar Ajax- VVV.
Kampioenswedstrijd mischien/.
Mensen die zeggen dat je moet gaan zitten moet je van de tribune trappen en bij de gehandicapten rollen. Ga daar maar zitten tjappiequote:Op maandag 26 maart 2012 17:32 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Bij ons op het vak ook na de 2-0, kerel die het hardst aan het brullen was van iedereen gedurende de wedstrijd begon toen te krijsen: ZITTENNNNNN!!!!
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Trots-op-de-jongens.htm
FRANK,FRANK,FRANK,FRANK,FRANK![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk inderdaad. Gelukkig merk je nu al langzaam maar zeker dat we in rustiger vaarwater komen en dat zie je ook meteen aan de resultaten.Tevens is Frankie een echte man van de club.Topgozer, laat zich niet afleiden en doet zijn dingquote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Die mensen die riepen om het ontslag van De Boer na utrecht thuis
ik begrijp best dat er vakken zijn waar mensen willen zitten. maar als een keer iedereen staat te springen moet je dat maar accepteren en gewoon ook gaan staan en ander ga je maar op vak 121 zitten en dan heb je 16 wedstrijden waar je lekker op je warme bibs kan blijven zitten. Dan sla je PSV maar even over.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef The_Groove het volgende:
Heb me dit seizoen 1x kapot geërgerd aan 2 jochies die 90 minuten lang stonden en alleen maar naar 410 hebben gekeken...om vervolgens alles wat ze zongen en deden na te doen en gewoon niet naar het veld te kijken.
Zelfs als ik ging staan kon ik 1 hoek van het veld niet zien (en ook ik misten dus Tiendalli net zoals de grens) omdat deze twee druiloren zo nodig naar 410 moesten kijken.
Kortom in een aantal vakken (zeker 2e ring lange zijde) kan ik me voorstellen dat mensen het irritant vinden
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Die mensen die riepen om het ontslag van De Boer na utrecht thuis
mickey speelt dit seizoen niet meer hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!
Dat is waar ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mickey speelt dit seizoen niet meer hoor.
Het kwartje valt nog steeds niet, laat maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je iemand tot bloedens toe bijt kan het slachtoffer ook gewoon HIV krijgen hoor.,
Gregory , Derk en Mickey niet neequote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |