Ik gun pannenkoekje welquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nauwelijks een dilemma...Als een Dost zou ik snappen dat je wilt werken met Marco maar Narsingh moet gewoon de volgende stap gaan maken.
Ik verwacht echt geen wonderen van onze favoriete pannekoek
En Denswil dan? Ook een groot talent en tevens een linkspoot.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boilesen - van Rijn/Veltman- Toby - van Rhijn/aankoop
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef S0nic het volgende:
Overigens is Lodeiro ook weer helemaal verdwenen? Zijn contract loopt toch af ? Dacht dat Ajax een optie had voor nog 2 seizoenen.
[..]
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.
Narsingh heeft maar een contract tot 2013, 5 miljoen max. Krijgen ze Blind er gratis bijquote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoen
Oh dat zeker, die man is technische gezien (Als ik trouw met mn vriendin) aangetrouwde verre familie van me.(ze delen dezelfde tante) (nu ben ik stoer jwz)quote:
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Koppers= Aankoopquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost is, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
Is pure middelmaat man, doet het aardig met Vertonghen naast hem. We moeten ook niet gaan doen alsof onze verdediging zo geweldig isquote:
Jouw UIquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
0-3 door Lodeiro uit een penalty.
Niet afschrijven die gozer
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..quote:Lodeiro maakt er 1-4 van met een mooi lobje. Keeper tikt de bal aan, maar krijgt 'm niet meer over de lat. #spaaja
was die alquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |