Ik gun pannenkoekje welquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nauwelijks een dilemma...Als een Dost zou ik snappen dat je wilt werken met Marco maar Narsingh moet gewoon de volgende stap gaan maken.
Ik verwacht echt geen wonderen van onze favoriete pannekoek
En Denswil dan? Ook een groot talent en tevens een linkspoot.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boilesen - van Rijn/Veltman- Toby - van Rhijn/aankoop
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef S0nic het volgende:
Overigens is Lodeiro ook weer helemaal verdwenen? Zijn contract loopt toch af ? Dacht dat Ajax een optie had voor nog 2 seizoenen.
[..]
Sowieso Gouweleeuw halen , en nog een linksback.
Narsingh heeft maar een contract tot 2013, 5 miljoen max. Krijgen ze Blind er gratis bijquote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouweleeuw zal je minstens 8 mil voor neer moeten leggen. + narsingh maakt voor mij al ongeveer 18 miljoen
Oh dat zeker, die man is technische gezien (Als ik trouw met mn vriendin) aangetrouwde verre familie van me.(ze delen dezelfde tante) (nu ben ik stoer jwz)quote:
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Koppers= Aankoopquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost is, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
Is pure middelmaat man, doet het aardig met Vertonghen naast hem. We moeten ook niet gaan doen alsof onze verdediging zo geweldig isquote:
Jouw UIquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
0-3 door Lodeiro uit een penalty.
Niet afschrijven die gozer
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..quote:Lodeiro maakt er 1-4 van met een mooi lobje. Keeper tikt de bal aan, maar krijgt 'm niet meer over de lat. #spaaja
was die alquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
mwa tussen slim en dom inquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Hij zou 60 min meedoen. Geblesseerd, let maar op!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.
*zucht*
zo loopt hij altijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..
Jij bent er live bij?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee het ging moeizamer... oh ze bekijken nu of die een terugslag heeft ...
Waar zie jij wat je ziet?quote:
quote:Kolbeinn Sigthórsson na zijn rentree bij Jong Ajax: ,,Ik ben heel blij dat ik vanavond weer heb kunnen spelen. Ook mooi dat ik gelijk gescoord heb. Na een helft vond ik het wel goed geweest. Ik moet langzaam weer beginnen." Morgen meer op Ajax TV.
quote:Kolbeinn Sigthórsson liet zich in de rust van Jong Sparta - Jong Ajax (1-4) wisselen. De spits uit IJsland tekende voor een assist en een goal, daarom wilde hij zelf geen risico nemen en was het wel goed. Sigthórsson zelf vertelde tegenover Ajaxlife.nl niets van zijn enkel te voelen, maar het verhaal is uiteindelijk wel dat het wel een beetje stijf was. Last van zijn enkel had hij zeker niet. Sigthórsson keek zelf optimistisch vooruit, maar noemde geen data voor verder stappen richting zijn definitieve rentree
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.quote:
Koppers is nog wat onzeker maar is een prima verdediger.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.
Letterlijk groot ookquote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers is nog wat onzeker maar is een prima verdediger.
Dijks is inderdaad een groot talent hopen dat hij de stap kan maken.
Zowel Koppers als Lukoki komen (nog) veel tekort voor de basis.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie het dus echt niet zitten in Koppers. Mitchell Dijks lijkt mij (zeker in potentie) véél beter.
Denswil bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:54 schreef Ooku het volgende:
Dat viel mij gisteren ook al op. Vrijwel elke speler van de A1 leek mij een kop groter dan soortgelijke speler van het eerste. Kan ook door het camerastandpunt komen, maar vooral die linksback was een boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |