Boerrigter ook? Die had ik al een beetje opgegeven voor dit seizoen. Dit is wel het ultieme moment voor een aantal geblesseerden om terug te keren.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Idd, al zag ik het na die wedstrijd niet echt meer zitten. Maar dat lag niet aan Frank. Gelukkig hebben onze jongens zich terug geknokt en binnenkort zijn Kolbein, Gregory, Mickey, Boilessen en Derk ook weer fit! Dan gaan we knallen!
De laatste wedstrijden zit er weinig verschil meer in.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
410 is ook leuk voor ff, maar om de het hele seizoen er in te staan... F-side is dan wat chiller.
Oneensquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
410 is ook leuk voor ff, maar om de het hele seizoen er in te staan... F-side is dan wat chiller.
Derk en crack wel denk ik. Al mis is crack niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Gregory , Derk en Mickey niet nee
Kan, maar ik kijk heel analytisch naar wedstrijden, en op momenten gewoon meezingen en springen. Schreeuwen en schelden doe ik wel veelquote:
quote:Sigthorsson in de basis bij Jong Ajax tegen Jong Sparta
Kolbeinn Sigthórsson maakt zo in Rotterdam zijn rentree bij Jong Ajax, zo meldt Ajax zojuist. De IJslandse spits maakt zijn rentree na de vermoeidheidsbreuk opgelopen in oktober. Hij start in de basis tegen Jong Sparta. Het duel in Rotterdam begint om 18.30 uur.
Crack in de laatste wedstrijd met wat scouts op de tribune .quote:Op maandag 26 maart 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Derk en crack wel denk ik. Al mis is crack niet echt.
quote:AFC Ajax
Kolbeinn Sigthórsson maakt zo in Rotterdam zijn rentree bij Jong Ajax. Hij start in de basis tegen Jong Sparta. Aftrap 18:30 u.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Het zal me niets verbazen als ik straks hoor:
"Sieg uitgevallen met hamstring blessure"
Is dat een PSV'er? Hij is wel heel traag van begrip.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:30 schreef Devz het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog steeds niet, laat maar.
Welquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet gelijk grootse doelpunten verwachten
Zullen we Ebecilio houden of wegdoen?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
En toch ben ik heel benieuwd hoe De Boer de aankomende zomer aanpakt. Welke spelers wegmogen, wie hij wil halen enz. Ik hoop sowieso dat hij een hoop dood hout wegsnoeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |