Van Persie en dan Huntelaar in de spits!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wie op 10?
Met Adriano wel ja, hard op doel knallen vanaf 30 meterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
PES 6kan je toch vanaf de achterlijn naar het andere doel dribbelen en scoren
Emanuelsonquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wie op 10?
Sneijder lost het probleem van BvM opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van Persie en dan Huntelaar in de spits!
Dit vind ik makkelijk scoren hoor, weet je wel. Zullen we jouw jeugdzonden boven tafel halen, he?quote:
wat is je vriendin aan het koken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Faber belangrijker is voor dit PSV dan Cocu.
Denk ik.
Gedacht.
Denktank.˛
Acht jaar geleden had ik een trainer die ons voor elke training drie rondjes om het veld liet rennen, terwijl hij in het midden een hamburger stond te vretenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou juist wel een dikke pens kweken als trainer, laat die spelers maar zien wie de baas is
nou, doei hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef Ties02 het volgende:
wat kan ik me toch ergeren aan die banshee
Niet rullevantquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit vind ik makkelijk scoren hoor, weet je wel. Zullen we jouw jeugdzonden boven tafel halen, he?
Helaas niets nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is je vriendin aan het koken?
Jammer voor Sneijder maar er zijn top spelers genoeg om zijn vorm dip op te vangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Sneijder lost het probleem van BvM op
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
75% van de Nederlandse eredivisie is beter dan Manolev. Zelfs Yuri Rose zou beter functioneren als rechtsback.
Ik mis hem. Een echte kerel, als je zijn stem buiten beschouwing neemt.quote:
Die woont nu ergens in een wigwam.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vreeeeeeeeeven laat je tieten zien, vreven laat je tieten zien.
allemaal
Dat zongen we een keer bij FC Den Bosch, trokkie zijn shirt omhoog. Wel een goeie gozer.quote:
Die kerel heeft toen hij bij FC Utrecht zat tegenover mij gewoond, stond serieus best vaak een wigwam in de tuin waar hij dan waarschijnlijk in sliep.quote:
Omdat Manolev niet gaat vertellen dat hij niet meer gaat spelen voor PSVquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom interviewen ze een verslaggever?
Het is niet zomaar een verslaggever, het is een PSV-watcherquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom interviewen ze een verslaggever?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zongen we altijd toentertijd:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vreeeeeeeeeven laat je tieten zien, vreven laat je tieten zien.
allemaal
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
Harde kern kwam ook nog even langs.
'werken voor je kankuhgeld!'
MIJN WIJF VERLOREN JONGUH!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
Wat een baas. Ben benieuwd waar hij tegenwoordig uithangt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kerel heeft toen hij bij FC Utrecht zat tegenover mij gewoond, stond serieus best vaak een wigwam in de tuin waar hij dan waarschijnlijk in sliep.
Steek geld in de club dakheulemaalnieheb. Schulden, stadionverbod en alles jonguhquote:
Ja, daar kwam hij wel laat mee. Die spelers putten daar nu pas motivatie uit. Niks Cocu-effect.quote:
Hij is bij Holland Sport weleens geportretteerd en daar kwam naar voren dat hij graag alleen naar de tv kijkt en dat een aantal uren achter elkaar. Hij schijnt niet zo'n praatgrage kerel te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat een baas. Ben benieuwd waar hij tegenwoordig uithangt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
Jammer, ik had Manolev graag een twaalfde gele kaart zien pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Manolev niet gaat vertellen dat hij niet meer gaat spelen voor PSV
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Broer van Boskamp zit schuin achter hem trouwens.
Toen was hij al over the hill. In zijn periode bij Utrecht was hij echt top. Constant erover heen, ik denk dat hij in één seizoen over 10 assists heeft gehad. Echt een cultheld.quote:
Mooi hoe hij die klootzak van een bouaouzan een knal geeft op 't einde.quote:
Jij zeikt je campingvrienden toch ook niet af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
Mariotje afzeiken aub, is die Gijp meteen stil
Mario levert een wanprestatie daar maar dat mag niet gezegd wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Gijpie gelijk weer blij doen dat Mario het heeft geflikt
Is die Bob Peeters nog steeds zo lelijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer dat RC Genk wel in Play-offs 1 zit en Cercle Brugge niet.
Cercle, en met name Bob Peeters, brachten verzorgd voetbal op het veld. Bij Genk had je eerder het gevoel dat je F-pupillen spotte...
Mario levert niet alleen een wanprestatie, RC Genk ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mario levert een wanprestatie daar maar dat mag niet gezegd worden
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die Bob Peeters nog steeds zo lelijk?
Kannie weer cocqueteren met zijn kennis over de rechtsback van Chievo Verona.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal maandag Schelveccio er weer zitten?
Ik heb hem al een poosje niet meer gezien. Maar volgens mij kon dat nooit meer goed komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die Bob Peeters nog steeds zo lelijk?
Johan schijnt familie van Michiel de Ruyter te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Johan afgebeeld als piraat op die tatoeage, is dat omdat hij als outsider de zilvervloot wegkaapte bij het televizierring gala?
En van Johannes Vermeerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Johan schijnt familie van Michiel de Ruyter te zijn.
Dan moet je hier eens kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt één van de lelijkste tattoo's ooit
Eindhoven moet nog morgen bij IJmuiden op bezoek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat nu wel weer goed ja als Sparta zo blijft!
Zin inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen dan FC Zwolle - FC Twente en FC Zwolle - Heracles Almelo als extra derby's
Jepjep!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen dan FC Zwolle - FC Twente en FC Zwolle - Heracles Almelo als extra derby's
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Zwolle![]()
Club zonder bestaansrecht met het lelijkste stadion van nederland.
Ja ok klopt maar je neemt wel weer 3 punten erbij tegen Sparta.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven moet nog morgen bij IJmuiden op bezoek.
En dat is relevant?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Capaciteit van FC Zwolle staion 10.500
Met Boskamp als toeschouwer wordt dat 4.500quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Capaciteit van FC Zwolle staion 10.500
Ik gok erop dat Zwolle in de Eredivisie niets te zoeken heeft...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Zwolle![]()
Rot op man. We stonden als bazen in de Kuip in de kwartfinale van de KNVB-beker, waar op allerlei blogs Feyenoorder zaten te huilen dat 'het legioen' een voorbeeld kan nemen aan de Zwolle fans.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Zwolle![]()
beter dan zo'n klein stadion als woudesteinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dat is relevant?
Het is gewoon een lelijk blok beton nu
Laten we het hopen. Linea recta weer terug waar ze horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Zwolle in de Eredivisie niets te zoeken heeft...
Heracles 6 jaar geleden ook niet....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Zwolle in de Eredivisie niets te zoeken heeft...
Schattig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rot op man. We stonden als bazen in de Kuip in de kwartfinale van de KNVB-beker, waar op allerlei blogs Feyenoorder zaten te huilen dat 'het legioen' een voorbeeld kan nemen aan de Zwolle fans.
Stamboom en Art in de Eredivisiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Linea recta weer terug waar ze horen.
nooit in het Mitsubishi Forklift Stadium geweest, schat ik zo inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Zwolle![]()
Zwolle is een stad! (mooie stad)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was triest ja. Eruit gezongen worden door een stel provincialen.
Ajax is er moederclub vanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nooit in het Mitsubishi Forklift Stadium geweest, schat ik zo in
Lekker boeiend, potje om de kat zijn kut.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was triest ja. Eruit gezongen worden door een stel provincialen.
Das nie belangrijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden ze weten dat zondag Ajax - PSV is?
Cambuur, Sparta, GAE.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is er weinig goed spul in de Juup. Sparta, Zwolle, Willem II.
Maar 013 gun ik 't niet
Dat deden ze ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doorspelen. hij ligt buiten het veld
ahh joh man het is toch niet te geloven, De Toekomst ziet er nog imposanter uitquote:
Sparta.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur, Sparta, GAE.
Stuk voor stuk mooiere clubs danZwolle
Welke geschiedenis dan? Eeuwige eerstedivisieclub.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sparta.
Voor de rest heeft Zwolle een net zo mooie geschiedeis als bovenstaande clubs.
GAE was het leukst met Andries. Maar hij ging Graafschap verneuken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur, Sparta, GAE.
Stuk voor stuk mooiere clubs danZwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gewoon breedte aankoop, geld zatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Plet, miskoop van het jaar. Bij Heracles lachen ze zich nu nog rot.
1.4 miljoenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Plet, miskoop van het jaar. Bij Heracles lachen ze zich nu nog rot.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
Plet is toch een prima vervanger.Die zal de boel verPletteren daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke geschiedenis dan? Eeuwige eerstedivisieclub.
http://www.sportsmedia.nl(...)desespereert-nimmer/quote:De geschiedenis van het betaald voetbal in Zwolle
In 1977 vertrekt een groen-witte karavaan bussen en auto’s vanuit Zwolle naar Nijmegen. In totaal willen ruim 12.000 supporters de bekerfinale tussen PEC Zwolle en FC Twente bijwonen. “Iedere keer als ik met de auto de Rijnbrug bij Arnhem oversteek, zie ik die lange stoet weer voor me, het was een sliert van wel 120 bussen”, vertelt oud-speler Klaas Drost. De bekerfinale gaat verloren, maar de supporters zijn toch apetrots op hun club. Ruim dertig jaar later knokt FC Zwolle met man en macht voor de terugkeer naar het hoogste niveau. Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Het jaar 2010 is een mijlpaal voor het Zwolse voetbal. FC Zwolle bestaat twintig jaar en het is precies honderd jaar geleden dat voorganger PEC werd opgericht. Zwolsche Boys heeft onlangs zijn negentigste verjaardag gevierd. Desespereert nimmer gaat over de ups en downs van het Zwolse profvoetbal vanaf 1954. Vele coryfeeën vertellen over hun tijd in Zwolle, zoals Co Adriaanse, Ron Jans, Johan Derksen, Rinus Israël, Johnny Rep en natuurlijk Fritz Korbach. Ook echte Zwolse helden komen aan het woord, zoals Leo Koopman, Ben Hendriks, René IJzerman en Henk Timmer.
“Over het wel en wee van het Zwolse profvoetbal, over al diegenen die daarin een rol speelden, leest u anekdotes en avonturen in dit prachtige boek. Want je hoeft de Europacup niet te winnen om een boeiend tijdsbeeld over voetbal te componeren.” Johan Derksen, hoofdredacteur Voetbal International.
Wow, wat een mooie geschiedenis ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wat heeft Feyenoord dan als Guidetti wegvalt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede breedte aankoop, is nu je eerste spits die prutser
Hij heeft Plet gratis opgehaald uit IJmuiden, en een paar jaar later verpats je Plet voor 1.4 miljoenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan hoort de kassa rinkelen en staat vrolijk te dansen
Fernandez, Achahbar, allebei beter dan die Plet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord dan als Guidetti wegvalt?
Daarom is het juist leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Simpele zielen toch eigenlijk die mensen in de voetbalwereld.
Word nog veel meer waard, net als Elia enz. die groeit bij ons uit tot een topperquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij heeft Plet gratis opgehaald uit IJmuiden, en een paar jaar later verpats je Plet voor 1.4 miljoen
En dan gaat je aanvalsspel er nog op vooruit ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij heeft Plet gratis opgehaald uit IJmuiden, en een paar jaar later verpats je Plet voor 1.4 miljoen
de scouts waren verpletterd van hem toen ze hem zagen spelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Word nog veel meer waard, net als Elia enz. die groeit bij ons uit tot een topper
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie geschiedenis ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Oidipous het volgende:
Als ik Johan mag geloven gaat de Graafschap degraderen door het toedoen van Roelofsen.
Die jongen gaat nog verrassen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan gaat je aanvalsspel er nog op vooruit ook.
Zou zonde zijn voor de club, toch verdienen ze het wel. Spelen altijd het lelijkste voetbal van de eredivisie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Oidipous het volgende:
Als ik Johan mag geloven gaat de Graafschap degraderen door het toedoen van Roelofsen.
Ja, wellicht loopt hij een keer per ongeluk tegen een bal aan.quote:
Zijn we ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is de favo als we de kneusjes uit boerenland moeten geloven.
Volgens Boskamp is Ajax favoriet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoere praat voor een dwergquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Bookies zeggen Ajax.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel vervelend dat Derksen PSV als favoriet betiteld, dan verliezen we waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens Boskamp is Ajax favoriet.
Dat spel is onwaardig voor de fans. Komen iedere keer braaf opdagen. Krijgen dan zulk anti-voetbal waarmee de kans te degraderen groter is dan dat je open spel speelt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zonde zijn voor de club, toch verdienen ze het wel. Spelen altijd het lelijkste voetbal van de eredivisie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Johan Derksen zeg aub niet dat PSV gaat winnen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Johan Derksen zeg aub niet dat PSV gaat winnen.
Voor een tientje krijg je geloof ik 35 euro terug. Sla je slag zou ik zeggen.quote:
Erg jammer inderdaad met een stadion die standaard uitverkocht is. Je hebt verder gelijk, ze spelen het lelijkste voetbal van de Eredivisie. Er straalt geen overlevingsdrang meer vanuit. Zonde. Blijft toch een uitermate sympathieke club.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zonde zijn voor de club, toch verdienen ze het wel. Spelen altijd het lelijkste voetbal van de eredivisie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
na 6 overwinningen op matige rechter rijtje clubs is de europa cup binnen
Hoe voelt het?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben we Davy weer. Nooit kan hij inhoudelijk reageren op mijn reactie over PSV.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk Depay meesturen
Goed planquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk Depay meesturen
Die had tenminste nog een mooie afkorting op z'n jackie staanquote:
Babel, Elia, Lens, lood om oud ijzer man. he? Of denk jij van niet.quote:
Best vervelend aangezien jij weer zo nodig met je o zo inhoudelijke reacties de zooi moet verstierenquote:
Jij bent ook best slim voor een Marokkaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
De Lens is best slim voor een néger.˛
Bruns naar het EKquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Babel, Elia, Lens, lood om oud ijzer man. he? Of denk jij van niet.
Als er geen WK gespeeld wordt wel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het zo lastig voor een profvoetballer om WK-kaartjes te regelen dan?
Dank je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent ook best slim voor een Marokkaan.
Drenthe als allrounderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best vervelend aangezien jij weer zo nodig met je o zo inhoudelijke reacties de zooi moet verstieren
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als er geen WK gespeeld wordt wel ja.
Nu verliezen we zeker dik.quote:
De W en de E zitten naast elkaar hč.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als er geen WK gespeeld wordt wel ja.
Bar is ook niet echt hoog gelegd.quote:
Babel staat net achter Messi met succesvolle dribbels.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat Feyenoord die muur maar afslachten.
hoop hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef ShevaJB het volgende:
Die superboeren gaan Feyenoord smeer geven.
Is er nou nergens in dit land een blanke te vinden die een bal voor de goal kan slingeren.quote:
Hij staat op 1 wat heupschoten betreft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Babel staat net achter Messi met succesvolle dribbels.
nee. Hoop dat dat tyfusantivoetbal een harde veeg krijgt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef ShevaJB het volgende:
Die superboeren gaan Feyenoord smeer geven.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat op 1 wat heupschoten betreft.˛
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat op 1 wat heupschoten betreft.˛
Ik denk een gelijkspel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef Oidipous het volgende:
PSV verliest. JD zit er altijd naast als het gaat om topwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |