Van Persie en dan Huntelaar in de spits!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wie op 10?
Met Adriano wel ja, hard op doel knallen vanaf 30 meterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
PES 6kan je toch vanaf de achterlijn naar het andere doel dribbelen en scoren
Emanuelsonquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wie op 10?
Sneijder lost het probleem van BvM opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van Persie en dan Huntelaar in de spits!
Dit vind ik makkelijk scoren hoor, weet je wel. Zullen we jouw jeugdzonden boven tafel halen, he?quote:
wat is je vriendin aan het koken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Faber belangrijker is voor dit PSV dan Cocu.
Denk ik.
Gedacht.
Denktank.²
Acht jaar geleden had ik een trainer die ons voor elke training drie rondjes om het veld liet rennen, terwijl hij in het midden een hamburger stond te vretenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou juist wel een dikke pens kweken als trainer, laat die spelers maar zien wie de baas is
nou, doei hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef Ties02 het volgende:
wat kan ik me toch ergeren aan die banshee
Niet rullevantquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit vind ik makkelijk scoren hoor, weet je wel. Zullen we jouw jeugdzonden boven tafel halen, he?
Helaas niets nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is je vriendin aan het koken?
Jammer voor Sneijder maar er zijn top spelers genoeg om zijn vorm dip op te vangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Sneijder lost het probleem van BvM op
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
75% van de Nederlandse eredivisie is beter dan Manolev. Zelfs Yuri Rose zou beter functioneren als rechtsback.
Ik mis hem. Een echte kerel, als je zijn stem buiten beschouwing neemt.quote:
Die woont nu ergens in een wigwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |