...en praat ondertussen gewoon door.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Gemaakte beschaafdheid van Boskamp. normaal gesproken douwt hij er 3 tegelijk in z'n bakkes.
Geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ramos, Özil, Pepe, Mourinho en zijn verzorger.
Van dat vijftal is Ramos vrijgesproken.
Hij praat sowieso al alsof ie z'n bek vol heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
...en praat ondertussen gewoon door.
Ze krijgen allemaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef vincerusso het volgende:
Achter Boskamp zit een dikke die ook wel trek heeft
Die krijgt in de pauze ook wel een bamihappiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef vincerusso het volgende:
Achter Boskamp zit een dikke die ook wel trek heeft
En zin in een peukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef muzas het volgende:
Wat zal t lekker ruiken in die studio![]()
![]()
Zit je daar aan een pilsje... in de bamihapjeslucht... Krijg je toch tantoe honger van![]()
Liefst in één graaibewegingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Boskamp vreet die hele schaal in zijn eentje leeg.
Er zit daar ook nog een meisje achter de balie. Zal wel mee vallen.quote:
Nee, en neequote:
In feite zijn alle Spaanse scheidsrechters hijoputa's. Die Sturmbahnführers weten zelfs een zeer onbelangrijke duel te laten ontsporen, zo dramatisch is het niveau in Spanje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Cruijff riep toch ook hijo de puta tegen een scheidsrechter?
Psychologie van de koude grond ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp lijkt vandaag niet in topvorm te zijn. Dat merk je vaak meteen.
Hij heeft ook weer een beetje een gepekoppie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp lijkt vandaag niet in topvorm te zijn. Dat merk je vaak meteen.
als dat spul lauw is is het niet meer te vreten vind ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die krijgt in de pauze ook wel een bamihappie
Oh bedoel je datquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, en nee
Maar tijdens een uitzending in de studio roken gaan ze ook niet waarderen
Good old timesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bedoel je datJa dat is wel jammer, ik zie Johan nog met sigaar zitten vroeger, dat waren nog eens tijden.
Heb ik nog nooit meegemaakt bij Smullers.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als dat spul lauw is is het niet meer te vreten vind ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
balletje van de club meejatten, altijd lekker man
lol xDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef GeenWijn het volgende:
tering ik schakel net in... wadden schaal zeg lol
Hee jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef GeenWijn het volgende:
tering ik schakel net in... wadden schaal zeg lol
Scherp, scherpquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV speelt toch helemaal niet vanavond?
Ik denk dat de hoofdredacteur van FOXY van vrouwlief GTST moet kijken.quote:
Ik snap je gevoelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef muzas het volgende:
Ze zitten echt als uitgehongerde junks aan die schaal te plukken
Dan ga je naar de snackbar, red je wel in 8 minuten reclamequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel
Ik wil ook hapjes hebben
toch 3 euro minder omzetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik schat zo in dat de filiaalhouder van de Texaco in Breda niet zo happy is met die schaal vreten op tafel.
Die kan de tent nu wel sluitenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik schat zo in dat de filiaalhouder van de Texaco in Breda niet zo happy is met die schaal vreten op tafel.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Ties02 het volgende:
Clubs met kunstgras hebben ook geen bestaansrecht
Te makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Ties02 het volgende:
Clubs met kunstgras hebben ook geen bestaansrecht
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef Oidipous het volgende:
Volgens mij onderschatten ze allemaal het voetbal wat Heracles kan spelen. Typisch zo'n ploeg die elke ploeg in de Eredivisie kan verrassen door hun goede positiespel.
Alleen zit het niet altijd mee. Ze hebben best leuke spelers. Ik vind die Overtoom, Armenteros en Duarte de beste spelers van Heracles.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef Oidipous het volgende:
Volgens mij onderschatten ze allemaal het voetbal wat Heracles kan spelen. Typisch zo'n ploeg die elke ploeg in de Eredivisie kan verrassen door hun goede positiespel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clubs met kleine begrotingen en grote daden kunnen mijn sympathie dragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef Oidipous het volgende:
Gun het ze wel. Maar ik denk dat PSV wel vol voor die beker gaat. Lang geleden, een prijsje in eindhoven.quote:
Eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Clubs met kleine begrotingen en grote daden kunnen mijn sympathie dragen.
Sterker nog: ik moet altijd lachen om grote clubs die stelselmatig overschat worden en stelselmatig teleurstellen.
Buiten dat weet je dat Heracles altijd zijn kansen kan creëren, ook tegen topploegen. Dat vind ik wel een grote kwaliteit, ongeacht het budget van Heracles.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Clubs met kleine begrotingen en grote daden kunnen mijn sympathie dragen.
Sterker nog: ik moet altijd lachen om grote clubs die stelselmatig overschat worden en stelselmatig teleurstellen.
Ze hebben ook gewoon een heel goed team. Vind ze te laag staan in de eredivisie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Buiten dat weet je dat Heracles altijd zijn kansen kan creëren, ook tegen topploegen. Dat vind ik wel een grote kwaliteit, ongeacht het budget van Heracles.
Precies.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon een heel goed team. Vind ze te laag staan in de eredivisie.
Mee eens. Sportieve ploeg ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon een heel goed team. Vind ze te laag staan in de eredivisie.
Idd. Als Boskamp volgende week een hartaanval krijgt, dan zal ie zich wel achter de oren krabbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Morpheus2002 op 23-03-2012 20:56:49 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Voor mij maakt het niet uit waar Heracles Almelo staat. Als ze vierde staan, dan zou het me niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Abed het volgende:
Alle vier wss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Abed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar zij hebben Zoetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vind de prestatie van RKC net iets knapper, aangezien zij met ¤5 miljoen moeten doen.
Dat vind ik te makkelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Peter Bosz > Open Deuren.
Zegt hij altijd.²
Ja, ik ook. Maar hij blijft het maar roepen.quote:
In ieder geval kerngezond in vergelijking met clowns als Zdravko Mamić, Gigi Becali, Vladimir Romanov...quote:
En RKC had ook nog een bijna-faillissementervaring...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vind de prestatie van RKC net iets knapper, aangezien zij met ¤5 miljoen moeten doen.
Aha. Is dat hetzelfde als een bijna dood ervaring?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En RKC had ook nog een bijna-faillissementervaring...
Technisch gezien wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha. Is dat hetzelfde als een bijna dood ervaring?
Wie komen er maandag dan bij LAEP?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Don't fuck with Harry...Harry is een baas
Die baas mag dan wel eens zijn 6 planken gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Dijkshoorn hem erdoorheen haalde in VIquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op Harryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die baas mag dan wel eens zijn 6 planken gaan opzoeken.
Je mag iemand best irritant vinden, maar dit is gewoon sneuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die baas mag dan wel eens zijn 6 planken gaan opzoeken.
Al was het leuker toen ie samen met Spaan nog programma's maakte.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is je postcode (afronden aanbevolen)?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik moet nog een nieuw bankstel. Leer, met relaxfunctie. Iemand nog een goedkoop adres?²
Droom lekker verder!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Cocu die de dubbel pakt klinkt zo zielig voor Fret
Nummer 7?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft Strootman in die Ajax-PSV reclame het trainingjackie van Toivonen aan?
afgerond 3317quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is je postcode (afronden aanbevolen)?
Zal wel een achterstandswijk in Rotterdam zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is je postcode (afronden aanbevolen)?
Absoluutquote:
Oh dah wist ik nie, ik kijk geen reclames.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was de titel net bij de reclame!1!11
Ik geloof er ook niet in
Weltrusten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt de lijn van topshow doorgetrokken.
Tot later
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die vraag niet mogen stellen, sorry...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt de lijn van topshow doorgetrokken.
Tot later
Dit is mijn wallpaperquote:
Banquote:
Oh dankje ik had mijn tv op mute!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die meisjes houden wel van lekkere volle mannen
als sumoworstelaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sneijdert gaat zijn comeback maken in juni.
Daar begint het op te lijken idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Sneijder is volgevreten en over the hill...
Dan heb ik ook nog kans.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die meisjes houden wel van lekkere volle mannen
jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sneijder wordt zijn bed uitgetrapt door Yolanthe. Geloven we dit?
Sowieso overhyped voetballertje door een paar lucky shots op een WK.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Sneijder is volgevreten en over the hill...
Letterlijk en figuurlijkquote:
+ een superseizoen met Inter & The Special One. Doe mij maar Seedorf of van der Vaart.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso overhyped voetballertje door een paar lucky shots op een WK.
Drenthe natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wie op 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |