Dankje jeejquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef Marie30 het volgende:
Net even door topic één gebladerd, leuk topic! Goed idee, Kruidkoekje.
Iddquote:
Hoe het daar staat vind ik ze niet heel leuk, maar ik moet ze aan zienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
http://www.hm.com/nl/prod(...)01-A#article=98801-D
Kun je beter niet aan mij vragen. Ik vind het voor mezelf al moeilijk om in de zomer en leuk gekleed te gaan en luchtig. Tot nu toe nog niet gelukt..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vind jij dan leuke schoenen voor dit weer? Ik moet even snel tijdelijke goedkope summer shoes hebben aangezien ik volgende maand pas genoeg geld heb om grote aankopen te doen.
Je kan dan nog beter van die nep Allstars halen bij de van Haren dan dat je die schoenen van de H&M gaat halen. Die zien er echt te goedkoop uit en zijn ook verre van mooi. Of wacht tot volgende maand en houd 15 euro over.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vind jij dan leuke schoenen voor dit weer? Ik moet even snel tijdelijke goedkope summer shoes hebben aangezien ik volgende maand pas genoeg geld heb om grote aankopen te doen.
Heb je huidkleurig ondergoed geprobeerd? Dat schijnt niet door.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef kruidkoekje het volgende:
http://www.zalando.nl/rar(...)IS31_1878778&size=XL
Ik heb hem binnen, alleen hij schijnt nogal doorondergoed zie je en bh ook.. Bh kan je van die plakstrips kopen, alleen misvormen die je tieten niet nogal dan? ik vind zonder bh het niet mooi onder een shirt.
en welke oplossing voor ondergoed? jurkje is wel erg kort zeg en ik ben maar 1.62, ik kan iig niet bukken.en ik ben bang dat tijdens lopen hij wat omhoog kruipt.. maar dat kan ik nu moeilijk testen als ik hem nog niet aan kan
oh en men navel zie je ook
maar hij is zo mooi
Ik heb wel thuis liggen ik ga het proberen. Wit scheen iig te veel door.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef Misstique het volgende:l
[..]
Heb je huidkleurig ondergoed geprobeerd? Dat schijnt niet door..
bootschoenen van de bristol oid, zijn 6e heb er deze winter nog op gelopenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WE, Zara.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef Bombshell het volgende:
Waar verkopen ze basic V-hals shirts met een kleur. Dus niet zwart, wit, & grijs want die zie je genoeg.
glansstofquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef n8n het volgende:
Al die goedkope v-halsjes (we, h&m, zara etc.) hebben van die smerige glansstof dat niet ademt en snel vorm verliest. Zijn er ook ergens gewoon ouderwets katoene te vinden?
American Apparel?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef n8n het volgende:
Al die goedkope v-halsjes (we, h&m, zara etc.) hebben van die smerige glansstof dat niet ademt en snel vorm verliest. Zijn er ook ergens gewoon ouderwets katoene te vinden?
Niet eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef n8n het volgende:
Up voor mijn vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek een heel eenvoudige rugzak, zo eentje die je met alleen touwtjes dichttrekt. Ik zie ze vrijwel nergens meer. Wie weet waar ik ze wel kan vinden?
http://www.decathlon.nl/NL/blauwe-helmtas-hr-192164665/quote:Op zondag 25 maart 2012 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Up voor mijn vraag.
Toevoeging: je zag ze vroeger altijd in het nylon. Hele eenvoudige rugzakjes die je met het touwtje dichttrekt en die touwtjes als hengels gebruikt om je schouder.
Als je een beetje oplet zie je dat meteen, zit een vieze glans over, net als bij alle andere cheap-ass troep tegenwoordig. Zie het overal, ziet er niet uit, je zweet er sneller in en het verwast snel. Kom ook vaak bij de kringloop of tweedehandswinkels en bij oudere kleding komt dit niet voor, ook bij merkloos spul.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
glansstof
wibra, zeeman, hema, vd
Cool ga ik even proberen. Hema heeft ze hopelijk ook al is daar vaak de pasvorm wat minder.quote:
Leuk outfit ook!!quote:
http://score.nl/jassen/su(...)-7111814003-n81.htmlquote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Akilla het volgende:
Iemand enig idee waar ik een spijkerjack, maar met van dat sweater spul mouwen en capuchon kan vinden?,een "zachte" leren jas met zo'n sweater spul capuchon kan vinden?? Of een gstar baseball jack donker blauw met witte leren mouwen? Zag deze gister bij de Bijenkorf maar kan hem verder nergens (online) vinden..
Zeker mooie jassen allen de superdry gaat me iets te ver:p die 2de vind ik wel echt mooi, maar ik zie niet zo goed of t spijkerstoff is? Kan ook aan mij liggen(iPhone in de zon:p)quote:Op maandag 26 maart 2012 17:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://score.nl/jassen/su(...)-7111814003-n81.html
http://www.zalando.nl/voi(...)t-vj122j004-802.html
http://www.zalando.nl/g-s(...)w-gs122g008-503.html
misschien een optie?
Wehkampquote:Op maandag 26 maart 2012 17:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ik heb tussen de middag ook een mint groene broek bij vero moda besteld....kwam er alleen achter dat er bij de beschrijving staat dat het een jegging is ipv een broeken hij lijkt wat door te schijnen....maar we wachten af.
Iemand trouwens nog suggesties voor leuke all stars? Ben aant twijfelen of ik gewoon standaard kleur (zwart ofzo) zal pakken of een leuk fleurig kleurtje.....
Ja, nou wordt ik op zich nog best wel redelijk bruin in de zomer dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Alleen vind ik dat ik nogal knokkige knieen hebquote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef kruidkoekje het volgende:
wauw die eerste is gaaf, mijn probleem is ik vind blote benen nooit mooi onder een jurkje en vind het met hakken dus ook niet mooi
terwijl ik er dan wel redelijk op kan lopen
zelfs bij bruine benen vind ik het niet mooi.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, nou wordt ik op zich nog best wel redelijk bruin in de zomer dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Alleen vind ik dat ik nogal knokkige knieen hebMaar dit draag ik anders ook gewoon met een panty, tenzij het echt heel warm is, dan heb ik er schijt aan.
Maar wat voor schoenen zou jij onder dit soort jurkjes dragen als je hakken er niet mooi bij vind dan?
Maar je vind dus blote benen sowieso niet mooi onder een jurk?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
zelfs bij bruine benen vind ik het niet mooi.ja die knieen is ook zon punt
nou dan droeg ik altijd slippers maar wil mezelf nu wel dwingen tot men hakken en niet alleen onder broeken en leggings/pantys ze te dragen alleen die stap is moeilijk
Daar zou ik inderdaad wel naar kunnen kijken ja, maar dan gewoon simpele basic ballerina's zwart of wit, of echt met wat poespas enzo eraan?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou voor ballerina's kiezen als ik niet op hakken kon lopen.
ik vind ballerina's zo lompquote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou voor ballerina's kiezen als ik niet op hakken kon lopen.
Nee ik vind blote benen onder geen elk kleding stuk mooi, ja een bikini of ondergoed maar onder kleding vind ik het lelijk. Nee in de zomer ga ik ook gewoon met blote benen maar vind het gewoon niet mooi dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je vind dus blote benen sowieso niet mooi onder een jurk?Wat dan wel, een panty of legging ofzo dan alleen? Jup ik kies dus ook praktisch altijd voor slippers.. Maar ja, ik wil ook niet altijd op slippers lopen, zeker als ik ergens lang moet lopen gaan me voeten met slippers ook al snel zeer doen ( lastige voeten
)
En ja, hakken zou ik zoo graag willen dragen maar dat heb ik allang opgegeven..
Gewoon verschillende kleuren.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad wel naar kunnen kijken ja, maar dan gewoon simpele basic ballerina's zwart of wit, of echt met wat poespas enzo eraan?
Het is geen kwestie van oefenen.. Ik heb zo'n stomme afwijking, hallux valgus ofzo heet het.. Dus als ik op hakken ga lopen gaat alle druk op die knokkels staan waardoor ik heel snel behoorlijke pijn krijg. Is dus gewoon niet vol te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik vind ballerina's zo lomp
[..]
Nee ik vind blote benen onder geen elk kleding stuk mooi, ja een bikini of ondergoed maar onder kleding vind ik het lelijk. Nee in de zomer ga ik ook gewoon met blote benen maar vind het gewoon niet mooi dan.eeuw dat is wel lastig ja
lang geoefend?
Mja, moet maar eens schoenen gaan shoppen wanneer ik zo'n jurkje aan heb, dan kan ik gelijk zien wat er nou écht leuk onder staat.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
dan zou ik eerder voor mooie sandaalslippers kijken
Die vind ik juist weer lomp.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
dan zou ik eerder voor mooie sandaalslippers kijken
ah apart. Ik had dat vroeger ook met platte schoenen kon nooit langer dan uur staan, nu ik op hakken ben gaan lopen kan ik ook gewoon de hele dag op platte schoenen/voeten staan. Heel raarquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van oefenen.. Ik heb zo'n stomme afwijking, hallux valgus ofzo heet het.. Dus als ik op hakken ga lopen gaat alle druk op die knokkels staan waardoor ik heel snel behoorlijke pijn krijg. Is dus gewoon niet vol te houden.
ja dat had ik ook vaakquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, moet maar eens schoenen gaan shoppen wanneer ik zo'n jurkje aan heb, dan kan ik gelijk zien wat er nou écht leuk onder staat.
Soms kocht ik schoenen waarvan ik dacht ''Oh, dat zal wel leuk staan onder die en die''. En dan kwam ik ermee thuis en zag het er samen niet uit
ja ieder zn smaak natuurlijk!quote:
Ja maar ik was net klaar met werken, moest men bus halen anders moest ik lang wachten dus ik dacht koop ik hem nu en breng ik hem morgen in men pauze terug als ie niet pastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt er 1 in de winkel gekocht en die is te klein?
Ze hebben toch paskamers
ja maar ik weet het nooit het verschilt zo vaakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik geen tijd hebben om kleren te passen, neem ik bij kledingstukken waar weinig/geen elastisch materiaal in zit altijd een maat groter.
Beter iets te groot dan iets te klein.
Als dat jouw accessoires is van mij welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Mag dit ook:
zojuist besteld
[ afbeelding ]
Er kan 500ml in. Ik vertrouw de aluminimum bidons niet zo dus ik hoop dat dit een goed alternatief is voor de zomer.
Wat een leuke broek :d ga de zara zeker onthouden als alternatief als mijn broek niets blijkt te zijn.....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Als dat jouw accessoires is van mij welwaar is het van gemaakt?
[ afbeelding ] de broek
Dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat een leuke broek :d ga de zara zeker onthouden als alternatief als mijn broek niets blijkt te zijn.....
Ik heb vorig jaar een waterbobble gekocht....maar vind hem eigenlijk maar lastig.....dop gaat stroef, maakt veel geluid als je er uit drinkt en stinkt snel.....maar wel stevig
Oh hij is leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] de broek
Leuke schoenen ook!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] de broek
dankje, had ze eerder in hakken topic gezet toen vonden de meeste hem,wat netjes, vind t nu wel mee vallen. Nee deze zat perfect de andere ook van die serie volgens mij kreeg ik niet aan, ja Mn benenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuke schoenen ook!
Maar hoezo past de broek niet? Wel een gave kleur, ben alleen bang dat het mij niet zal staan zo'n pastel kleurtje.
Oh ja, herkenbaar! Ik heb ook hele moeilijke benen. Dikke en redelijk gespierde bovenbenen en brede heupen, daar zijn maar weinig broeken op gemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dankje, had ze eerder in hakken topic gezet toen vonden de meeste hem,wat netjes, vind t nu wel mee vallen. Nee deze zat perfect de andere ook van die serie volgens mij kreeg ik niet aan, ja Mn benen
Ja t is wel wennen hoor, vind t ook nog lastig :p
Das balen.. Ik zag inderdaad dat ik (volgens mij) de laatste paar 36 maatjes van deze broek had genomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek is te klein....en er is geen maat groter.....
Heb ook al gekeken voor die broek van de C&A maar die is uitverkocht in mijn maat.....het zit me echt niet mee....
Maar PriemGirl, ik vind hem echt leukook de hele combi en je figuur :$
Ooh wat een leuke dingen allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Leuk topic!![]()
Ik ga vrijdag ff langs de Bershka en River Island, heb al wat dingen op het oog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige heb ik alleen altijd met die jurkjes... Ik vind zulke jurkjes zooo mooi met hoge hakken, maar ik kan gewoon NIET op hakken lopenWeet dus nooit zo goed wat leuk staat onder jurkjes..
Ja, hinderlijk is datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
Ik was dit topic kwijt
[..]
Ooh wat een leuke dingen allemaalhier in Maastricht word ik helemaal gek in de Bershka, gangpaden waar je niet langs elkaar kan lopen, veel te weinig winkeloppervlak voor het aantal kledingstukken (vaak krijg je de kleding niet eens uit elkaar op het rek om te kijken wat er hangt
).
Wat een verademing was dat in Madrid
Ook een mooie kleur broek, fotoquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Broek is binnen! Vage werk/toiletfoto
[ afbeelding ]
Broek is veel meer groen; dan op de foto wordt getoond; maar dat had ik al gelezen op de siteSuper blij mee ! Al erg veel complimenten op gehad vandaag zelfs
Ik wist niet eens dat Mango een webshop had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef Sts het volgende:
Iemand ervaring met de Mango webshop? Is die een beetje snel?
Beetje neon of niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk een groene broek kunnen bestellen bij de wehkamp
[ afbeelding ]
Volgens mij niet dezelfde als priemgirl maar wel groen
Hehe nee niet dezelfde (deze bedoel je toch? http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=2&SM=0 maar hij lijkt er wel opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk een groene broek kunnen bestellen bij de wehkamp
[ afbeelding ]
Volgens mij niet dezelfde als priemgirl maar wel groen
Ja dat is um.....plaatje was iets kleiner dan ik gehoopt had. Ik heb hem maar direct in 2 maten besteld....dan moet er toch 1 passen zou je zeggen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe nee niet dezelfde (deze bedoel je toch? http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=2&SM=0 maar hij lijkt er wel op)
Hopelijk past ie
Haha mag wel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja dat is um.....plaatje was iets kleiner dan ik gehoopt had. Ik heb hem maar direct in 2 maten besteld....dan moet er toch 1 passen zou je zeggen....
Mag ik ook nog even vragen waar jij die blazer van hebt die je aanhebt op die mooie wcfoto
ik zal niet alles kopieren van je hoor
Ik zag vandaag in de nieuwsbrief van zalando wel veel leuke blazersquote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow das jammer... Wel leuk dat je hem dan nu weer ergens voor kan gebruiken....ik ga nog even verder zoeken
Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon een kanariegele broek gekocht vandaagzal zo wel ff pics uploaden
Loikquote:
Oh ! Hij staat je wel goedquote:
Ik vind 'm mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
http://shop.circleoftrust.eu/en/160-lodi-leopard-red-.html
ik twijfel over deze broek. en dan niet met allstars maar met pumps of simpele veterschoentjes of ballerinas. en een simpel wit of zwart hemdje
leuk of anita-achtig?
Ik vind hem niet echt heel mooi. Maar volgens mij kan je die ook wel ergens goedkoper vinden. Coolcat misschien,, of wil je persé dat merk. Ik zou dan met pumps doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
ik twijfel over deze broek. en dan niet met allstars maar met pumps of simpele veterschoentjes of ballerinas. en een simpel wit of zwart hemdje
leuk of anita-achtig?
Benieuwd naar de kleurquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yeah! Mijn groene broek past
Kan helaas geen foto maken....en ben benieuwd wat vriendlief vindHij is niet mint groen, zoals ik in gedachten had maar wel erg leuk en dat voor 15 euro
Oh nee.. ik vind het niks.. Niet alleen de print maar ook de fletse kleur spreekt me niet aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Ach joh gewoon doen en dan draag je em 2x en verdwijnt die in je kast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Ik zeg nee. Maar als jij hem wél tof vind moet je 'm uiteraard gewoon kopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Leuk!quote:
Bij mij doen ze nooit moeilijk. Bij retourzendingen wordt het geld ook altijd weer terug op je rekening gestort.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand die weet hoe streng zalando is, door omstandigheden nog niet aan toe gekomen om pakket te betalen. Dus word een halve week te laat, hoe moeilijk doen ze daar over?
Alles!quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
Van waar zijn die?quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
ik vind die bovenste twee echt vreselijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
Supertoffe kleur!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zou nog een foto showen van mijn groene broek....bij deze dus
Het is een beetje een lastige kleur om goed op de foto te krijgen, maar ik denk dat deze het meest overeen komt.
[ afbeelding ]
Zalando. Mint&Berry.quote:
+1quote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kleine ergernissen:
- spijkerbroeken die nooit passen
- pashokjes waarbij het gordijntje niet helemaal dicht wil
- webshops waarbij ze kleding niet bij een model aan hebben getrokken, zodat je minder goed kunt zien hoe het valt
Mooie broekquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het is een beetje een lastige kleur om goed op de foto te krijgen, maar ik denk dat deze het meest overeen komt.
[ afbeelding ]
ik heb volgens mij de grijze versie....vond de beige ook mooi, maar heb al 1 licht beige paar en 2 beige/bruine laarzen en moest zwart/grijze hakken hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mooie broekik houd van die kleur heb er ook 1 van zara
De van haren schoenen?die heb ik ook in "bruin" (al is het meer donkergrijs) en rood
en wil ze nog in grijs/beige/blauw
Volgens mij heb ik dezelfde als jou, maar op internet word er gezegd dat het bruin is maar dat zie je nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de grijze versie....vond de beige ook mooi, maar heb al 1 licht beige paar en 2 beige/bruine laarzen en moest zwart/grijze hakken hebben.
De blauwe en rode zijn ook erg leuk
ja er is een lichtgrijze, die donkergrijze dan (die bruin genoemd word) en zwart.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hmm dan heb ik de lichtgrijze mssn gemist. Loop je daar nu trouwens de hele dag op rond?gisteren met moeite een halve dag gered, toch een beetje hoog en dunne hak :p
(had je nu nog de fyb kunnen bemachtigd?)
Lijkt me ook een lastige kleur om mee te combineren. Al lukt het je goed met zwart!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ligt niet aan jou!quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de spijkerbroeken van de C&A altijd klein uit?
Zit er nou een vlek op de mouw van dat t-shirt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Crocodi1e het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest, creepers en een shirt van The Sex Pistols gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou!
Terwijl andere kleren vaak wel groot vallen!
Spijkerbroeken, broeken zijn sowieso vaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de spijkerbroeken van de C&A altijd klein uit?
Nee die groene vlek komt door de foto, die zit er in het echt niet op. Ik weet ook niet waarom die daar zitquote:Op zondag 15 april 2012 03:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zit er nou een vlek op de mouw van dat t-shirt?
[..]
Jup.
Ik had laatst een spijkerbroek in mijn eigen maat gepast. Ik kreeg 'm niet over m'n kont heen.![]()
Een maat groter gepakt. Kon hem niet dichtkrijgen.![]()
Spijkerbroeken daar zou ik dus gewoon 2 maten groter moeten nemen ...
En ik heb nog steeds dezelfde kledingmaat als een jaar geleden, anders had ik dat wel gemerkt aan mijn kleding.
Oké.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee die groene vlek komt door de foto, die zit er in het echt niet op. Ik weet ook niet waarom die daar zit
Ik vind het een leuke jas en zeker voor zo weinig geld.quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Hey medeFOK!kers,
hier is de FOK!guido.
Ik vroeg mij af wat jullie van deze jas vinden.
Twijfel nog een beetje namelijk.
Leuk eens iets anders dan capuchon vest etc.
[ afbeelding ]
Kost btw 25 euro.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Crocodi1e het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest, creepers en een shirt van The Sex Pistols gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwLquote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zoek al lang een doodnormale zwarte trenchcoat, maar ik kom nergens mooie tegen die een beetje betaalbaar zijn. Iemand tips?
Oh wat goed! Dankjequote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
Alleen is die op het moment uitverkocht.
http://www.otto.nl/produc(...)&shop=Mantel-melrose
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17&SM=0&AAPP=94
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
http://www.bonprix.nl/pro(...)k=829&sco=zwart&fb=0
Wel zijn veel maten uitverkocht.
op een radiator kan het geen kwaad, op een gaskachel is een ander verhaalquote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Bombshell het volgende:
Ik leg weleens kleding op de verwarming om te drogen. Nu lees ik dat dit brandgevaar kan opleveren?
Doen jullie dat wel gewoon?
Leek mij ook iddquote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een radiator kan het geen kwaad, op een gaskachel is een ander verhaal
Vroeger hadden we hier een straalverwarming op de badkamer hangen. En toen kwam ik eens op het briljante idee om mijn pyjama even snel op te warmen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Bombshell het volgende:
Ik leg weleens kleding op de verwarming om te drogen. Nu lees ik dat dit brandgevaar kan opleveren?
Doen jullie dat wel gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een radiator kan gewoon hoor
吴 曼 迪
Wat voor grijs? Heb je wellicht een foto?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
Ik zou dan kiezen voor een fellere kleur. Geel, oranje of roze bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
ik combineer mijn grijze skinny met van alles. okergeel, zwart, wit, blauw, roestbruin (dat zijn zo'n beetje de kleuren die ik het meeste draag), losse topjes, strakkere topjes, meerdere lagen over elkaar, allstars, hakken, korte leren laarzenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Broek is binnen! Vage werk/toiletfoto
[ afbeelding ]
Broek is veel meer groen; dan op de foto wordt getoond; maar dat had ik al gelezen op de siteSuper blij mee ! Al erg veel complimenten op gehad vandaag zelfs
Die schoenen van spijkerstof vind ik nog wel kunnen, maar zo'n overhemd van spijkerstof heeft inderdaad een hoog jaren 90 gehalte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste en de laatste zijn wel leuk.
Bij die spijkerdingen krijg ik een beetje een jaren-'90-gevoel ...
Thxquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenEen vraag die gekleurde broek, is dat aan leeftijd gebonden? Ik ben richting leeftjd 40 maat 38 van broek 42 top, ik heb nogal een boezem:)
Sand suede desert boots, altijd goed, die wil ik ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef xSanjay het volgende:
Mijn verlanglijstje op korte termijn:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja, dat wordt werken en sparen als een malle
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.quote:Op zondag 22 april 2012 11:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat zouden jullie voorstellen,behalve een strakker tshirt?
Heel veel strakker kan ik helaas ook niet hebben,dat tekend teveel zeg maar....
neequote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
Hahaha oke thanks...ik ben altijd heel erg van de printjes dus blanco tshirts heb ik bijna niet.maar ik snap je punt...:)quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
staat er online niet waar ze die heeft gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ziet er leuk uit hoor....maar het moet je natuurlijk wel staan. Zo'n kokerrok ziet er altijd heel chic uit maar volgens mij staat het mij helemaal niet.....
Ik was gisteren Shopping queens aan het kijken en diegene die aan de buurt was had wel een leuke broek aan....maar uiteraard kan ik hem weer nergens vinden![]()
[ afbeelding ]
Deze dus. Op internet staat dat hij van Supertrash is maar ook daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee waar ik zo'n soort broek kan vinden?
bedankt! dat had ik niet gezien....ik ga nog eens zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Bianca86 het volgende:
De broek uit ShoppingQueens is inderdaad van Supertrash, maar het is een jumpsuit, misschien dat je hem daarom niet kan vinden. Hij staat gewoon op de webshop!
ik doe denk ik met je mee hoor.....(behalve de haat aan spijkerbroeken) ik geef echt te veel geld uit....maar ik kan er niet mee zitten, ik heb gewoon niets leuks om aan te trekken en ik wil nieuw,nieuw en nog meer nieuw!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik koop ook veel te veel kleding en schoenen ... ik had net bijna een jumpsuit besteld, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mag uitgeven.![]()
Volgens mij ben ik shopverslaafd.![]()
Spijkerbroeken. Wat heb ik een hekel aan die dingen.
Of de taille is te laag waardoor je een bouwvakkersdecolleté krijgt als je gaat zitten, of de kleur is lelijk, of de pijpen zijn te wijd, of hij is gewoon te duur, of de pasvorm is vreemd, of het zijn van die 7/8 broeken waardoor het lijkt alsof de broek gewoon te kort is, ...
Het helpt ook niet echt dat mijn taillemaat haast 2 maten groter is dan mijn heupmaat.
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
De spijkerbroeken van h&m en jack en jones enzo vind ik niks. T-shirts ook niet. Pasvorm vind ik vaak niet mooi.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....
of zeg ik nu iets doms...
Ik ga passen ik wil een rode, want ik heb een tijdje geleden rode schoenen gekocht en die moeten ergens bij thanx:)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ThxNee tuurlijk niet ! Kan door alle leeftijden wel gedragen worden imo!
Als je sowieso al mee bent qua mode; dan kan het echt wel
Hij zit ook echt heel fijn. Heb hem ook in het felroze en krijg er alleen maar positief commentaar op
Bershka. New-Yorker misschien? En Levi winkels? Man at work?quote:
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzoquote:
cool ik dacht al dat ik het verkeerd geschreven hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzo
Had je ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef n8n het volgende:
[..]
cool ik dacht al dat ik het verkeerd geschreven had
Ik heb ook vaak moeite met spijkerbroeken vinden. vorig jaar ergens heb ik bij de C&A wel een hele goeie gevonden. voor 15 euro, zit echt helemaal perfect.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik koop ook veel te veel kleding en schoenen ... ik had net bijna een jumpsuit besteld, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mag uitgeven.![]()
Volgens mij ben ik shopverslaafd.![]()
Spijkerbroeken. Wat heb ik een hekel aan die dingen.
Of de taille is te laag waardoor je een bouwvakkersdecolleté krijgt als je gaat zitten, of de kleur is lelijk, of de pijpen zijn te wijd, of hij is gewoon te duur, of de pasvorm is vreemd, of het zijn van die 7/8 broeken waardoor het lijkt alsof de broek gewoon te kort is, ...
Het helpt ook niet echt dat mijn taillemaat haast 2 maten groter is dan mijn heupmaat.
Britain, zit op de Nieuwendijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
[ afbeelding ]
Met mintgroen kan het prima juist. Waar je mee uit moet kijken is combineren met rood, roze of oranje, niet doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames (en enkele heer) ik hen weer jullie hulp nodig.....
ik heb nu dus zalmroze pumps gekocht....(http://www.heels.com/womens-shoes/guadalupe-salmon.html)
maar wanneer trek ik ze aan? zouden jullie ze ook gewoon dragen als je bijv helemaal roze aan hebt en alleen blauw bijvoorbeeld? hen ook een mint groene broek, maar dat lijkt me geen goede combi of wel????
combineren is echt niet mijn sterkste punt.
ook geen roze als het bijna dezelfde kleur is en dan in de vorm van een blazer of jurkje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met mintgroen kan het prima juist. Waar je mee uit moet kijken is combineren met rood, roze of oranje, niet doen.
als de kleur goed lijkt kan het wel, maar andere roze-tinten zou ik niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ook geen roze als het bijna dezelfde kleur is en dan in de vorm van een blazer of jurkje?
Mintgroen vind ik er niet mooi bij staan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames (en enkele heer) ik hen weer jullie hulp nodig.....
ik heb nu dus zalmroze pumps gekocht....(http://www.heels.com/womens-shoes/guadalupe-salmon.html)
maar wanneer trek ik ze aan? zouden jullie ze ook gewoon dragen als je bijv helemaal roze aan hebt en alleen blauw bijvoorbeeld? hen ook een mint groene broek, maar dat lijkt me geen goede combi of wel????
combineren is echt niet mijn sterkste punt.
Waarom zijn ballerina's lomp? Ik draag ze zelf nooit, maar vind het bij anderen wel schattig staan. Anders kan je misschien voor een sandaaltje kiezen, ik heb zelf deze van Invito, die lopen lekker en kan je overal bij aan. Ik heb ze trouwens in het donkerbruin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Inderdaad! Hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maakte tot een aantal jaar geleden. Sinds een jaar of 3 helemaal niet meer. Gingers hebben nu eenmaal witte benen (en geen zielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Echt he! Ik heb behoorlijk witte benen dus ga 2 keer ofzo onder de zonnebank zodat ik in ieder geval geen licht meer geef en als ik daar geen tijd voor heb gehad dan is het jammer. Worden vanzelf wel een keertje wat bruiner!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Tja, altijd lastig he. Bij dit model staat hij duidelijk heel mooi, maar ik probeer daar altijd doorheen te kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
Ik weet niet of dit in het topic thuis hoort maargoed ik ben nieuw hier
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Als je gaat zwemmen, plakt hij sowieso wel aan je huid en dan staat een normaal model zogezegd toch leuker dan zo een denk ik.. Denk dat deze in heel rare plooien gaat zitten dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Hele leuke stijl!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt me eigenlijk weinig uit..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Maar wanneer zie je dat? Ze draagt waarschijnlijk geen bikini en verder dragen de meeste mensen tegenwoordig ook geen naveltruitje meer of wat dan ook. Dat is dus geen probleem denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Moooooi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een bestelling gedaan....:D
bij zalando:
[ afbeelding ]
nieuwe zomerjas, ben erg benieuwd hoe de kleur me gaat staan.
[ afbeelding ]
ja sorry...een fleecevest ja, voor op de scooter :p
en bij supertrash:
[ afbeelding ]
een soort jurkje/top die je op verschillende manieren kunt dragen
en nog een t-shirt en jumpsuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu afwachten wanneer het bezorgd wordt
Is zoiets misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon quasi skate stijlquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste vind ik niet mooi maar die daaronder is wel leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is zoiets misschien iets voor je?
[ afbeelding ]
Of zoiets?
[ afbeelding ]
http://www.truereligionbr(...)locator.aspx#resultsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Weet iemand waar er True Religion jeans worden verkocht in Utrect of Amsterdam?
Ja het moet wel de goeie kleur zijn van de rok danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
denk dat het wel leuk kan zijn....ligt er natuurlijk wel aan hoe oranje/roze de top uitvalt....
Supermooi jurkje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef Ladylicious het volgende:
Yeajj ik heb net mn eerste bestelling gedaan op Nelly! Hopelijk zit ie goed, dan kan de zomer beginnen
[ afbeelding ]
Idd, ik heb het net even opgezocht op de site en dat model is 1.79m en draagt xs. Alsof een Nederlandse dame (behalve Doutzen Kroes) daarin zou passen... jammerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nadeel van Nelly vind ik wel dat je echt een stickfigure moet zijn om er mee weg te komen. En ik vind het vaak een beetje ordinair
de link van de overview nemen --->quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef Ladylicious het volgende:
Afwachten, moet even kijken hoe het lijkt. En anders gewoon retour of doorverkopenDat plaatje is trouwens massive, hoe kan ik dat verkleinen?
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Tof of heul lelijk:
http://www.zalando.nl/min(...)e-m3221d01m-305.html
Op:
http://www.zalando.nl/mint-berry-rokken-beige-m3221b00n-917.html
(gejat van: http://www.mint-and-berry(...)mintberry-FS12-1.jpgMaar geel staat me niet dus ander kleur top
Ik twijfel alleen nogal)
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de link van de overview nemen --->
[ afbeelding ]
Heb het toch besteldquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.
[..]
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.
Dus in plaats van [ [url=link]afbeelding[/url] ] zet je dan bijv. [ [url=link]afbeelding[/url] ] neer. Het plaatje wordt dan 400 pixels breed. Het forum is ongeveer 640 pixels breed.
Ik heb leuke, platte laarzen gezien op www.intreza.nl en ik heb eigenlijk wel mooie, platte laarzen nodig.
Weet iemand of dat een betrouwbare site is?
Ja, maar dan laadt ie volgens mij wel alle kb'squote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.
[..]
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.
Dus in plaats van [ [url=link]afbeelding[/url] ] zet je dan bijv. [ [url=link]afbeelding[/url] ] neer. Het plaatje wordt dan 400 pixels breed. Het forum is ongeveer 640 pixels breed.
Ik heb leuke, platte laarzen gezien op www.intreza.nl en ik heb eigenlijk wel mooie, platte laarzen nodig.
Weet iemand of dat een betrouwbare site is?
Leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
En geleverdIk vind het erg tof
Mijn man is er niet kapot van; maar gelukkig moet hij het niet aan
[ afbeelding ]
Jaaaaa die heb ik alleen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Mylene het volgende:
Hartstikke leuk joh, pumps zouden ook leuk zijn in kleur topje.
Leuk gecombineerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Bijenkorf misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Guitar93 het volgende:
weet iemand weer ik van deze leren jas kan kopen? (of vergelijk bare modellen)
[ afbeelding ]
Kan het niet echt vinden. Ik weet ook niet welke winkel zulke jassen verkoopt.
Geen internet winkels voorschotelen, want ik wil het gewoon kunnen passen.
Heel mooi, complimenten:)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto van Halquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Toevallig, was de eerste on-foot foto die ik tegenkwamquote:
Broek was 35, eerst 80/85. Valt me wel steeds op dat de prijs van korte broeken ivm met lange broeken erg hoog ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.
Mijn laarsjes zijn binnen.![]()
Alleen één probleem: ze zitten nogal wijd bij de kuiten en daardoor loop ik er steeds bijna uit.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
haha geeft niet hoor. ;-) ieder z'n ding, vond ze eerst ook niet leuk, maar had ze leuk gecombineerd en toen maakte het 't wel erg mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh, die eerste paar hakken vind ik echt gruwelijk ordinair, sorry dat ik het zeggen moet.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2012066%2016%200404%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2010101%2008%200404%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1059_055R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2582]&set=key[height],value[3018]&set=key[x],value[700]&set=key[y],value[204]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En nog een horloge en armband, maar daar kan ik geen plaatjes van vinden.
Die heb je past gepost in lifestyle iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
Wat nieuwe dingen gekocht, kon alleen van deze een foto vinden:
[ afbeelding ]
Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:12 schreef kruidkoekje het volgende:
aparte broek, maar volgens mij wel een mooie kleur zo te zien. En het ligt er aan, als je de rest van je outfit gewoon rustig houd, kan het altijd, maar als je alles ordinair maakt ziet het er meestal niet mooi uit. (In ieder geval bij mij niet, ik houd de rest van mijn outfit rustig!)
gaten in broek is allang niet meer raar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijk![]()
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
gaten in broek is allang niet meer raar hoor
gewoon passend outfitje erbij en het ziet gewoon leuk uit
ja, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Het is in ieder geval niet ordinair.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het niet
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook een nieuwe broek die wel netjes is nieuw <3 en nog gekocht in het wit en donker beige.
en dat truitje ook nieuw en ondertruitje ook
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dun mijn haar lijkt
ooooooooooooooooooo je zei dunquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uit
helaas wel, en mijn tanden lijken kanarie geel maar is niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef ThaTim het volgende:
bolle wangetjes zijn wel weer zichtbaar trouwens
Thanks schatje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jaja, maar het ziet er wel goed uit
Oquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij me mocrobroeders zie ik er ook veel met gaten in de broek:)
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind ze erg leuk! Zijn dat de echte maddens of de madden girl? (ze zijn er volgens mij ook van madden girl)quote:
Oh... dat had ik helemaal niet van mint&berryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 05:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.![]()
Ik wil jouw haar.![]()
Op zalando.nl verkopen ze veel kleding van Mint&Berry. Het is allemaal zo mooi, maar het valt allemaal kleiner uit. Ik heb daar een jurk van in de grootste maat die ze verkopen: maat 42, en hij past echt nét, want in de praktijk is het eerder maat 38/40.
Ja maar door mijn haar juist geen volume vaakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik vind ze erg leuk! Zijn dat de echte maddens of de madden girl? (ze zijn er volgens mij ook van madden girl)
Hoe hoog zijn ze qua hak en heb je veel last van loslatende glitters?
Ik wil ze...alleen geen idee wanneer ik ze aan zou moeten doen :p
Ik heb trouwens laatst een jas gekocht van mint&berry en ik vind hem voor maat m erg ruim vallen...heb met jassen meestal toch eel een l nodig...maar wel vervelend als de maten niet overeen komen (en zeker als je 42 moet hebbe om er met 38 in te passen ...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |