staat er online niet waar ze die heeft gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ziet er leuk uit hoor....maar het moet je natuurlijk wel staan. Zo'n kokerrok ziet er altijd heel chic uit maar volgens mij staat het mij helemaal niet.....
Ik was gisteren Shopping queens aan het kijken en diegene die aan de buurt was had wel een leuke broek aan....maar uiteraard kan ik hem weer nergens vinden![]()
[ afbeelding ]
Deze dus. Op internet staat dat hij van Supertrash is maar ook daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee waar ik zo'n soort broek kan vinden?
bedankt! dat had ik niet gezien....ik ga nog eens zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Bianca86 het volgende:
De broek uit ShoppingQueens is inderdaad van Supertrash, maar het is een jumpsuit, misschien dat je hem daarom niet kan vinden. Hij staat gewoon op de webshop!
ik doe denk ik met je mee hoor.....(behalve de haat aan spijkerbroeken) ik geef echt te veel geld uit....maar ik kan er niet mee zitten, ik heb gewoon niets leuks om aan te trekken en ik wil nieuw,nieuw en nog meer nieuw!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik koop ook veel te veel kleding en schoenen ... ik had net bijna een jumpsuit besteld, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mag uitgeven.![]()
Volgens mij ben ik shopverslaafd.![]()
Spijkerbroeken. Wat heb ik een hekel aan die dingen.
Of de taille is te laag waardoor je een bouwvakkersdecolleté krijgt als je gaat zitten, of de kleur is lelijk, of de pijpen zijn te wijd, of hij is gewoon te duur, of de pasvorm is vreemd, of het zijn van die 7/8 broeken waardoor het lijkt alsof de broek gewoon te kort is, ...
Het helpt ook niet echt dat mijn taillemaat haast 2 maten groter is dan mijn heupmaat.
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
De spijkerbroeken van h&m en jack en jones enzo vind ik niks. T-shirts ook niet. Pasvorm vind ik vaak niet mooi.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....
of zeg ik nu iets doms...
Ik ga passen ik wil een rode, want ik heb een tijdje geleden rode schoenen gekocht en die moeten ergens bij thanx:)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ThxNee tuurlijk niet ! Kan door alle leeftijden wel gedragen worden imo!
Als je sowieso al mee bent qua mode; dan kan het echt wel
Hij zit ook echt heel fijn. Heb hem ook in het felroze en krijg er alleen maar positief commentaar op
Bershka. New-Yorker misschien? En Levi winkels? Man at work?quote:
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzoquote:
cool ik dacht al dat ik het verkeerd geschreven hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |