Wat voor grijs? Heb je wellicht een foto?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
Ik zou dan kiezen voor een fellere kleur. Geel, oranje of roze bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
ik combineer mijn grijze skinny met van alles. okergeel, zwart, wit, blauw, roestbruin (dat zijn zo'n beetje de kleuren die ik het meeste draag), losse topjes, strakkere topjes, meerdere lagen over elkaar, allstars, hakken, korte leren laarzenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Broek is binnen! Vage werk/toiletfoto
[ afbeelding ]
Broek is veel meer groen; dan op de foto wordt getoond; maar dat had ik al gelezen op de siteSuper blij mee ! Al erg veel complimenten op gehad vandaag zelfs
Die schoenen van spijkerstof vind ik nog wel kunnen, maar zo'n overhemd van spijkerstof heeft inderdaad een hoog jaren 90 gehalte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste en de laatste zijn wel leuk.
Bij die spijkerdingen krijg ik een beetje een jaren-'90-gevoel ...
Thxquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenEen vraag die gekleurde broek, is dat aan leeftijd gebonden? Ik ben richting leeftjd 40 maat 38 van broek 42 top, ik heb nogal een boezem:)
Sand suede desert boots, altijd goed, die wil ik ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef xSanjay het volgende:
Mijn verlanglijstje op korte termijn:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja, dat wordt werken en sparen als een malle
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.quote:Op zondag 22 april 2012 11:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat zouden jullie voorstellen,behalve een strakker tshirt?
Heel veel strakker kan ik helaas ook niet hebben,dat tekend teveel zeg maar....
neequote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
Hahaha oke thanks...ik ben altijd heel erg van de printjes dus blanco tshirts heb ik bijna niet.maar ik snap je punt...:)quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
staat er online niet waar ze die heeft gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ziet er leuk uit hoor....maar het moet je natuurlijk wel staan. Zo'n kokerrok ziet er altijd heel chic uit maar volgens mij staat het mij helemaal niet.....
Ik was gisteren Shopping queens aan het kijken en diegene die aan de buurt was had wel een leuke broek aan....maar uiteraard kan ik hem weer nergens vinden![]()
[ afbeelding ]
Deze dus. Op internet staat dat hij van Supertrash is maar ook daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee waar ik zo'n soort broek kan vinden?
bedankt! dat had ik niet gezien....ik ga nog eens zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Bianca86 het volgende:
De broek uit ShoppingQueens is inderdaad van Supertrash, maar het is een jumpsuit, misschien dat je hem daarom niet kan vinden. Hij staat gewoon op de webshop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |