Leuk outfit ook!!quote:
http://score.nl/jassen/su(...)-7111814003-n81.htmlquote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Akilla het volgende:
Iemand enig idee waar ik een spijkerjack, maar met van dat sweater spul mouwen en capuchon kan vinden?,een "zachte" leren jas met zo'n sweater spul capuchon kan vinden?? Of een gstar baseball jack donker blauw met witte leren mouwen? Zag deze gister bij de Bijenkorf maar kan hem verder nergens (online) vinden..
Zeker mooie jassen allen de superdry gaat me iets te ver:p die 2de vind ik wel echt mooi, maar ik zie niet zo goed of t spijkerstoff is? Kan ook aan mij liggen(iPhone in de zon:p)quote:Op maandag 26 maart 2012 17:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://score.nl/jassen/su(...)-7111814003-n81.html
http://www.zalando.nl/voi(...)t-vj122j004-802.html
http://www.zalando.nl/g-s(...)w-gs122g008-503.html
misschien een optie?
Wehkampquote:Op maandag 26 maart 2012 17:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ik heb tussen de middag ook een mint groene broek bij vero moda besteld....kwam er alleen achter dat er bij de beschrijving staat dat het een jegging is ipv een broeken hij lijkt wat door te schijnen....maar we wachten af.
Iemand trouwens nog suggesties voor leuke all stars? Ben aant twijfelen of ik gewoon standaard kleur (zwart ofzo) zal pakken of een leuk fleurig kleurtje.....
Ja, nou wordt ik op zich nog best wel redelijk bruin in de zomer dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Alleen vind ik dat ik nogal knokkige knieen hebquote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef kruidkoekje het volgende:
wauw die eerste is gaaf, mijn probleem is ik vind blote benen nooit mooi onder een jurkje en vind het met hakken dus ook niet mooi
terwijl ik er dan wel redelijk op kan lopen
zelfs bij bruine benen vind ik het niet mooi.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, nou wordt ik op zich nog best wel redelijk bruin in de zomer dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Alleen vind ik dat ik nogal knokkige knieen hebMaar dit draag ik anders ook gewoon met een panty, tenzij het echt heel warm is, dan heb ik er schijt aan.
Maar wat voor schoenen zou jij onder dit soort jurkjes dragen als je hakken er niet mooi bij vind dan?
Maar je vind dus blote benen sowieso niet mooi onder een jurk?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
zelfs bij bruine benen vind ik het niet mooi.ja die knieen is ook zon punt
nou dan droeg ik altijd slippers maar wil mezelf nu wel dwingen tot men hakken en niet alleen onder broeken en leggings/pantys ze te dragen alleen die stap is moeilijk
Daar zou ik inderdaad wel naar kunnen kijken ja, maar dan gewoon simpele basic ballerina's zwart of wit, of echt met wat poespas enzo eraan?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou voor ballerina's kiezen als ik niet op hakken kon lopen.
ik vind ballerina's zo lompquote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou voor ballerina's kiezen als ik niet op hakken kon lopen.
Nee ik vind blote benen onder geen elk kleding stuk mooi, ja een bikini of ondergoed maar onder kleding vind ik het lelijk. Nee in de zomer ga ik ook gewoon met blote benen maar vind het gewoon niet mooi dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je vind dus blote benen sowieso niet mooi onder een jurk?Wat dan wel, een panty of legging ofzo dan alleen? Jup ik kies dus ook praktisch altijd voor slippers.. Maar ja, ik wil ook niet altijd op slippers lopen, zeker als ik ergens lang moet lopen gaan me voeten met slippers ook al snel zeer doen ( lastige voeten
)
En ja, hakken zou ik zoo graag willen dragen maar dat heb ik allang opgegeven..
Gewoon verschillende kleuren.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad wel naar kunnen kijken ja, maar dan gewoon simpele basic ballerina's zwart of wit, of echt met wat poespas enzo eraan?
Het is geen kwestie van oefenen.. Ik heb zo'n stomme afwijking, hallux valgus ofzo heet het.. Dus als ik op hakken ga lopen gaat alle druk op die knokkels staan waardoor ik heel snel behoorlijke pijn krijg. Is dus gewoon niet vol te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik vind ballerina's zo lomp
[..]
Nee ik vind blote benen onder geen elk kleding stuk mooi, ja een bikini of ondergoed maar onder kleding vind ik het lelijk. Nee in de zomer ga ik ook gewoon met blote benen maar vind het gewoon niet mooi dan.eeuw dat is wel lastig ja
lang geoefend?
Mja, moet maar eens schoenen gaan shoppen wanneer ik zo'n jurkje aan heb, dan kan ik gelijk zien wat er nou écht leuk onder staat.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
dan zou ik eerder voor mooie sandaalslippers kijken
Die vind ik juist weer lomp.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef kruidkoekje het volgende:
dan zou ik eerder voor mooie sandaalslippers kijken
ah apart. Ik had dat vroeger ook met platte schoenen kon nooit langer dan uur staan, nu ik op hakken ben gaan lopen kan ik ook gewoon de hele dag op platte schoenen/voeten staan. Heel raarquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van oefenen.. Ik heb zo'n stomme afwijking, hallux valgus ofzo heet het.. Dus als ik op hakken ga lopen gaat alle druk op die knokkels staan waardoor ik heel snel behoorlijke pijn krijg. Is dus gewoon niet vol te houden.
ja dat had ik ook vaakquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, moet maar eens schoenen gaan shoppen wanneer ik zo'n jurkje aan heb, dan kan ik gelijk zien wat er nou écht leuk onder staat.
Soms kocht ik schoenen waarvan ik dacht ''Oh, dat zal wel leuk staan onder die en die''. En dan kwam ik ermee thuis en zag het er samen niet uit
ja ieder zn smaak natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |