Had je ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef n8n het volgende:
[..]
cool ik dacht al dat ik het verkeerd geschreven had
Ik heb ook vaak moeite met spijkerbroeken vinden. vorig jaar ergens heb ik bij de C&A wel een hele goeie gevonden. voor 15 euro, zit echt helemaal perfect.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik koop ook veel te veel kleding en schoenen ... ik had net bijna een jumpsuit besteld, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mag uitgeven.![]()
Volgens mij ben ik shopverslaafd.![]()
Spijkerbroeken. Wat heb ik een hekel aan die dingen.
Of de taille is te laag waardoor je een bouwvakkersdecolleté krijgt als je gaat zitten, of de kleur is lelijk, of de pijpen zijn te wijd, of hij is gewoon te duur, of de pasvorm is vreemd, of het zijn van die 7/8 broeken waardoor het lijkt alsof de broek gewoon te kort is, ...
Het helpt ook niet echt dat mijn taillemaat haast 2 maten groter is dan mijn heupmaat.
Britain, zit op de Nieuwendijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
Met mintgroen kan het prima juist. Waar je mee uit moet kijken is combineren met rood, roze of oranje, niet doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames (en enkele heer) ik hen weer jullie hulp nodig.....
ik heb nu dus zalmroze pumps gekocht....(http://www.heels.com/womens-shoes/guadalupe-salmon.html)
maar wanneer trek ik ze aan? zouden jullie ze ook gewoon dragen als je bijv helemaal roze aan hebt en alleen blauw bijvoorbeeld? hen ook een mint groene broek, maar dat lijkt me geen goede combi of wel????
combineren is echt niet mijn sterkste punt.
ook geen roze als het bijna dezelfde kleur is en dan in de vorm van een blazer of jurkje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met mintgroen kan het prima juist. Waar je mee uit moet kijken is combineren met rood, roze of oranje, niet doen.
als de kleur goed lijkt kan het wel, maar andere roze-tinten zou ik niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ook geen roze als het bijna dezelfde kleur is en dan in de vorm van een blazer of jurkje?
Mintgroen vind ik er niet mooi bij staan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames (en enkele heer) ik hen weer jullie hulp nodig.....
ik heb nu dus zalmroze pumps gekocht....(http://www.heels.com/womens-shoes/guadalupe-salmon.html)
maar wanneer trek ik ze aan? zouden jullie ze ook gewoon dragen als je bijv helemaal roze aan hebt en alleen blauw bijvoorbeeld? hen ook een mint groene broek, maar dat lijkt me geen goede combi of wel????
combineren is echt niet mijn sterkste punt.
Waarom zijn ballerina's lomp? Ik draag ze zelf nooit, maar vind het bij anderen wel schattig staan. Anders kan je misschien voor een sandaaltje kiezen, ik heb zelf deze van Invito, die lopen lekker en kan je overal bij aan. Ik heb ze trouwens in het donkerbruin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Inderdaad! Hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maakte tot een aantal jaar geleden. Sinds een jaar of 3 helemaal niet meer. Gingers hebben nu eenmaal witte benen (en geen zielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Echt he! Ik heb behoorlijk witte benen dus ga 2 keer ofzo onder de zonnebank zodat ik in ieder geval geen licht meer geef en als ik daar geen tijd voor heb gehad dan is het jammer. Worden vanzelf wel een keertje wat bruiner!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Tja, altijd lastig he. Bij dit model staat hij duidelijk heel mooi, maar ik probeer daar altijd doorheen te kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
Ik weet niet of dit in het topic thuis hoort maargoed ik ben nieuw hier
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Als je gaat zwemmen, plakt hij sowieso wel aan je huid en dan staat een normaal model zogezegd toch leuker dan zo een denk ik.. Denk dat deze in heel rare plooien gaat zitten dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Hele leuke stijl!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt me eigenlijk weinig uit..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Maar wanneer zie je dat? Ze draagt waarschijnlijk geen bikini en verder dragen de meeste mensen tegenwoordig ook geen naveltruitje meer of wat dan ook. Dat is dus geen probleem denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Moooooi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een bestelling gedaan....:D
bij zalando:
[ afbeelding ]
nieuwe zomerjas, ben erg benieuwd hoe de kleur me gaat staan.
[ afbeelding ]
ja sorry...een fleecevest ja, voor op de scooter :p
en bij supertrash:
[ afbeelding ]
een soort jurkje/top die je op verschillende manieren kunt dragen
en nog een t-shirt en jumpsuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu afwachten wanneer het bezorgd wordt
Is zoiets misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon quasi skate stijlquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
De bovenste vind ik niet mooi maar die daaronder is wel leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is zoiets misschien iets voor je?
[ afbeelding ]
Of zoiets?
[ afbeelding ]
http://www.truereligionbr(...)locator.aspx#resultsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Weet iemand waar er True Religion jeans worden verkocht in Utrect of Amsterdam?
Ja het moet wel de goeie kleur zijn van de rok danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
denk dat het wel leuk kan zijn....ligt er natuurlijk wel aan hoe oranje/roze de top uitvalt....
Supermooi jurkje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef Ladylicious het volgende:
Yeajj ik heb net mn eerste bestelling gedaan op Nelly! Hopelijk zit ie goed, dan kan de zomer beginnen
[ afbeelding ]
Idd, ik heb het net even opgezocht op de site en dat model is 1.79m en draagt xs. Alsof een Nederlandse dame (behalve Doutzen Kroes) daarin zou passen... jammerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nadeel van Nelly vind ik wel dat je echt een stickfigure moet zijn om er mee weg te komen. En ik vind het vaak een beetje ordinair
de link van de overview nemen --->quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef Ladylicious het volgende:
Afwachten, moet even kijken hoe het lijkt. En anders gewoon retour of doorverkopenDat plaatje is trouwens massive, hoe kan ik dat verkleinen?
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Tof of heul lelijk:
http://www.zalando.nl/min(...)e-m3221d01m-305.html
Op:
http://www.zalando.nl/mint-berry-rokken-beige-m3221b00n-917.html
(gejat van: http://www.mint-and-berry(...)mintberry-FS12-1.jpgMaar geel staat me niet dus ander kleur top
Ik twijfel alleen nogal)
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de link van de overview nemen --->
[ afbeelding ]
Heb het toch besteldquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.
[..]
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.
Dus in plaats van [ [url=link]afbeelding[/url] ] zet je dan bijv. [ [url=link]afbeelding[/url] ] neer. Het plaatje wordt dan 400 pixels breed. Het forum is ongeveer 640 pixels breed.
Ik heb leuke, platte laarzen gezien op www.intreza.nl en ik heb eigenlijk wel mooie, platte laarzen nodig.
Weet iemand of dat een betrouwbare site is?
Ja, maar dan laadt ie volgens mij wel alle kb'squote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.
[..]
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.
Dus in plaats van [ [url=link]afbeelding[/url] ] zet je dan bijv. [ [url=link]afbeelding[/url] ] neer. Het plaatje wordt dan 400 pixels breed. Het forum is ongeveer 640 pixels breed.
Ik heb leuke, platte laarzen gezien op www.intreza.nl en ik heb eigenlijk wel mooie, platte laarzen nodig.
Weet iemand of dat een betrouwbare site is?
Leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
En geleverdIk vind het erg tof
Mijn man is er niet kapot van; maar gelukkig moet hij het niet aan
[ afbeelding ]
Jaaaaa die heb ik alleen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Mylene het volgende:
Hartstikke leuk joh, pumps zouden ook leuk zijn in kleur topje.
Leuk gecombineerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Bijenkorf misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Guitar93 het volgende:
weet iemand weer ik van deze leren jas kan kopen? (of vergelijk bare modellen)
[ afbeelding ]
Kan het niet echt vinden. Ik weet ook niet welke winkel zulke jassen verkoopt.
Geen internet winkels voorschotelen, want ik wil het gewoon kunnen passen.
Heel mooi, complimenten:)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto van Halquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Toevallig, was de eerste on-foot foto die ik tegenkwamquote:
Broek was 35, eerst 80/85. Valt me wel steeds op dat de prijs van korte broeken ivm met lange broeken erg hoog ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.
Mijn laarsjes zijn binnen.![]()
Alleen één probleem: ze zitten nogal wijd bij de kuiten en daardoor loop ik er steeds bijna uit.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
haha geeft niet hoor. ;-) ieder z'n ding, vond ze eerst ook niet leuk, maar had ze leuk gecombineerd en toen maakte het 't wel erg mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh, die eerste paar hakken vind ik echt gruwelijk ordinair, sorry dat ik het zeggen moet.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2012066%2016%200404%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2010101%2008%200404%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1059_055R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2582]&set=key[height],value[3018]&set=key[x],value[700]&set=key[y],value[204]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En nog een horloge en armband, maar daar kan ik geen plaatjes van vinden.
Die heb je past gepost in lifestyle iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
Wat nieuwe dingen gekocht, kon alleen van deze een foto vinden:
[ afbeelding ]
Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:12 schreef kruidkoekje het volgende:
aparte broek, maar volgens mij wel een mooie kleur zo te zien. En het ligt er aan, als je de rest van je outfit gewoon rustig houd, kan het altijd, maar als je alles ordinair maakt ziet het er meestal niet mooi uit. (In ieder geval bij mij niet, ik houd de rest van mijn outfit rustig!)
gaten in broek is allang niet meer raar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijk![]()
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
gaten in broek is allang niet meer raar hoor
gewoon passend outfitje erbij en het ziet gewoon leuk uit
ja, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Het is in ieder geval niet ordinair.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het niet
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook een nieuwe broek die wel netjes is nieuw <3 en nog gekocht in het wit en donker beige.
en dat truitje ook nieuw en ondertruitje ook
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dun mijn haar lijkt
ooooooooooooooooooo je zei dunquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uit
helaas wel, en mijn tanden lijken kanarie geel maar is niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef ThaTim het volgende:
bolle wangetjes zijn wel weer zichtbaar trouwens
Thanks schatje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jaja, maar het ziet er wel goed uit
Oquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij me mocrobroeders zie ik er ook veel met gaten in de broek:)
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind ze erg leuk! Zijn dat de echte maddens of de madden girl? (ze zijn er volgens mij ook van madden girl)quote:
Oh... dat had ik helemaal niet van mint&berryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 05:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.![]()
Ik wil jouw haar.![]()
Op zalando.nl verkopen ze veel kleding van Mint&Berry. Het is allemaal zo mooi, maar het valt allemaal kleiner uit. Ik heb daar een jurk van in de grootste maat die ze verkopen: maat 42, en hij past echt nét, want in de praktijk is het eerder maat 38/40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |