als de kleur goed lijkt kan het wel, maar andere roze-tinten zou ik niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ook geen roze als het bijna dezelfde kleur is en dan in de vorm van een blazer of jurkje?
Mintgroen vind ik er niet mooi bij staan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames (en enkele heer) ik hen weer jullie hulp nodig.....
ik heb nu dus zalmroze pumps gekocht....(http://www.heels.com/womens-shoes/guadalupe-salmon.html)
maar wanneer trek ik ze aan? zouden jullie ze ook gewoon dragen als je bijv helemaal roze aan hebt en alleen blauw bijvoorbeeld? hen ook een mint groene broek, maar dat lijkt me geen goede combi of wel????
combineren is echt niet mijn sterkste punt.
Waarom zijn ballerina's lomp? Ik draag ze zelf nooit, maar vind het bij anderen wel schattig staan. Anders kan je misschien voor een sandaaltje kiezen, ik heb zelf deze van Invito, die lopen lekker en kan je overal bij aan. Ik heb ze trouwens in het donkerbruin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Inderdaad! Hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maakte tot een aantal jaar geleden. Sinds een jaar of 3 helemaal niet meer. Gingers hebben nu eenmaal witte benen (en geen zielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Echt he! Ik heb behoorlijk witte benen dus ga 2 keer ofzo onder de zonnebank zodat ik in ieder geval geen licht meer geef en als ik daar geen tijd voor heb gehad dan is het jammer. Worden vanzelf wel een keertje wat bruiner!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben veel dames toch een blote benen fobie! Zonde, nergens voor nodig!
Tja, altijd lastig he. Bij dit model staat hij duidelijk heel mooi, maar ik probeer daar altijd doorheen te kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
Ik weet niet of dit in het topic thuis hoort maargoed ik ben nieuw hier
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Als je gaat zwemmen, plakt hij sowieso wel aan je huid en dan staat een normaal model zogezegd toch leuker dan zo een denk ik.. Denk dat deze in heel rare plooien gaat zitten dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel heel erg over deze tankini.. Aan de ene kant vind ik hem wel mooi, maar hij lijkt? ook wat ouwelijk (ben zelf 20).. Ik ga liever niet in bikini of badpak, en een tankini zit vaak strak bij mijn buik enz., dit is enigszins nog een tankini wat losjes valt. Ik ben wel benieuwd naar een aantal meningen
Hele leuke stijl!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef Jula123 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1435_777R_1.jpg]&set=key[rotate],value[2.8]&set=key[width],value[2719]&set=key[height],value[3179]&set=key[x],value[828]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2000115%2009090%2067%202305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Een vraag: ik draag nooit jurken in de zomer, omdat ik niet van blote benen hou. Nu heb ik bovenstaande jurken gekocht, en die wil ik natuurlijk wel dragen.
Ik heb verschillende pumps, maar zijn er ook platte schoentjes die er leuk bij zouden staan?
Zwarte ballerina's lijken me te lomp? Iemand een idee/tip?
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt me eigenlijk weinig uit..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Maar wanneer zie je dat? Ze draagt waarschijnlijk geen bikini en verder dragen de meeste mensen tegenwoordig ook geen naveltruitje meer of wat dan ook. Dat is dus geen probleem denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat zal een mooi resultaat hebben als je hele lichaam gekleurd is, behalve je buik & rug
Moooooi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een bestelling gedaan....:D
bij zalando:
[ afbeelding ]
nieuwe zomerjas, ben erg benieuwd hoe de kleur me gaat staan.
[ afbeelding ]
ja sorry...een fleecevest ja, voor op de scooter :p
en bij supertrash:
[ afbeelding ]
een soort jurkje/top die je op verschillende manieren kunt dragen
en nog een t-shirt en jumpsuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu afwachten wanneer het bezorgd wordt
Is zoiets misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Poium het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon quasi skate stijlquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
De bovenste vind ik niet mooi maar die daaronder is wel leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is zoiets misschien iets voor je?
[ afbeelding ]
Of zoiets?
[ afbeelding ]
http://www.truereligionbr(...)locator.aspx#resultsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Weet iemand waar er True Religion jeans worden verkocht in Utrect of Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |