Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:12 schreef kruidkoekje het volgende:
aparte broek, maar volgens mij wel een mooie kleur zo te zien. En het ligt er aan, als je de rest van je outfit gewoon rustig houd, kan het altijd, maar als je alles ordinair maakt ziet het er meestal niet mooi uit. (In ieder geval bij mij niet, ik houd de rest van mijn outfit rustig!)
gaten in broek is allang niet meer raar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja de kleur is echt mooi vind ik, Ja de rest hou ik wel beetje basic dan. Nee bij mij ziet het dan ook erg kamperig uit, dit begrijpen veel mensen al niet die gaten in de broek, maar ik vind het wel vet eigenlijk![]()
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
gaten in broek is allang niet meer raar hoor
gewoon passend outfitje erbij en het ziet gewoon leuk uit
ja, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Het is in ieder geval niet ordinair.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is waaaar, maar echt heel netjes is het niet
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook een nieuwe broek die wel netjes is nieuw <3 en nog gekocht in het wit en donker beige.
en dat truitje ook nieuw en ondertruitje ook
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dun mijn haar lijkt
ooooooooooooooooooo je zei dunquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dun ja, maar kun je heerlijk met hand doorheen strelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
mss een beetje, maar je haar is ook wel beetje dun, maar het ziet er wel goed uit
helaas wel, en mijn tanden lijken kanarie geel maar is niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef ThaTim het volgende:
bolle wangetjes zijn wel weer zichtbaar trouwens
Thanks schatje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jaja, maar het ziet er wel goed uit
Oquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij me mocrobroeders zie ik er ook veel met gaten in de broek:)
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind ze erg leuk! Zijn dat de echte maddens of de madden girl? (ze zijn er volgens mij ook van madden girl)quote:
Oh... dat had ik helemaal niet van mint&berryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 05:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Valt reuze mee. 100x beter dan mijn haar: kroeshaar.![]()
Ik wil jouw haar.![]()
Op zalando.nl verkopen ze veel kleding van Mint&Berry. Het is allemaal zo mooi, maar het valt allemaal kleiner uit. Ik heb daar een jurk van in de grootste maat die ze verkopen: maat 42, en hij past echt nét, want in de praktijk is het eerder maat 38/40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |