Ja, maar dan laadt ie volgens mij wel alle kb'squote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie een beetje ouwelijk.
[..]
Of een cijfer in de IMG-tags plaatsen.
Dus in plaats van [ [url=link]afbeelding[/url] ] zet je dan bijv. [ [url=link]afbeelding[/url] ] neer. Het plaatje wordt dan 400 pixels breed. Het forum is ongeveer 640 pixels breed.
Ik heb leuke, platte laarzen gezien op www.intreza.nl en ik heb eigenlijk wel mooie, platte laarzen nodig.
Weet iemand of dat een betrouwbare site is?
Leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
En geleverdIk vind het erg tof
Mijn man is er niet kapot van; maar gelukkig moet hij het niet aan
[ afbeelding ]
Jaaaaa die heb ik alleen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Mylene het volgende:
Hartstikke leuk joh, pumps zouden ook leuk zijn in kleur topje.
Leuk gecombineerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Bijenkorf misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Guitar93 het volgende:
weet iemand weer ik van deze leren jas kan kopen? (of vergelijk bare modellen)
[ afbeelding ]
Kan het niet echt vinden. Ik weet ook niet welke winkel zulke jassen verkoopt.
Geen internet winkels voorschotelen, want ik wil het gewoon kunnen passen.
Heel mooi, complimenten:)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto van Halquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ](plaatje van internet)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer 2 maandsalarissen![]()
En nog vintage ray ban aviator
Toevallig, was de eerste on-foot foto die ik tegenkwamquote:
Broek was 35, eerst 80/85. Valt me wel steeds op dat de prijs van korte broeken ivm met lange broeken erg hoog ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe duur was die broek dan? Meer dan 30 euro moet je niet voor zo'n broek betalen.
Mijn laarsjes zijn binnen.![]()
Alleen één probleem: ze zitten nogal wijd bij de kuiten en daardoor loop ik er steeds bijna uit.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
haha geeft niet hoor. ;-) ieder z'n ding, vond ze eerst ook niet leuk, maar had ze leuk gecombineerd en toen maakte het 't wel erg mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh, die eerste paar hakken vind ik echt gruwelijk ordinair, sorry dat ik het zeggen moet.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2012066%2016%200404%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096747%2010101%2008%200404%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1059_055R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2582]&set=key[height],value[3018]&set=key[x],value[700]&set=key[y],value[204]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En nog een horloge en armband, maar daar kan ik geen plaatjes van vinden.
Die heb je past gepost in lifestyle iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
Wat nieuwe dingen gekocht, kon alleen van deze een foto vinden:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |