Loikquote:
Oh ! Hij staat je wel goedquote:
Ik vind 'm mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
http://shop.circleoftrust.eu/en/160-lodi-leopard-red-.html
ik twijfel over deze broek. en dan niet met allstars maar met pumps of simpele veterschoentjes of ballerinas. en een simpel wit of zwart hemdje
leuk of anita-achtig?
Ik vind hem niet echt heel mooi. Maar volgens mij kan je die ook wel ergens goedkoper vinden. Coolcat misschien,, of wil je persé dat merk. Ik zou dan met pumps doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
ik twijfel over deze broek. en dan niet met allstars maar met pumps of simpele veterschoentjes of ballerinas. en een simpel wit of zwart hemdje
leuk of anita-achtig?
Benieuwd naar de kleurquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yeah! Mijn groene broek past
Kan helaas geen foto maken....en ben benieuwd wat vriendlief vindHij is niet mint groen, zoals ik in gedachten had maar wel erg leuk en dat voor 15 euro
Oh nee.. ik vind het niks.. Niet alleen de print maar ook de fletse kleur spreekt me niet aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Ach joh gewoon doen en dan draag je em 2x en verdwijnt die in je kast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Ik zeg nee. Maar als jij hem wél tof vind moet je 'm uiteraard gewoon kopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef electronique het volgende:
leuk of anita-achtig?
Leuk!quote:
Bij mij doen ze nooit moeilijk. Bij retourzendingen wordt het geld ook altijd weer terug op je rekening gestort.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand die weet hoe streng zalando is, door omstandigheden nog niet aan toe gekomen om pakket te betalen. Dus word een halve week te laat, hoe moeilijk doen ze daar over?
Alles!quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
Van waar zijn die?quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
ik vind die bovenste twee echt vreselijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
Supertoffe kleur!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zou nog een foto showen van mijn groene broek....bij deze dus
Het is een beetje een lastige kleur om goed op de foto te krijgen, maar ik denk dat deze het meest overeen komt.
[ afbeelding ]
Zalando. Mint&Berry.quote:
+1quote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kleine ergernissen:
- spijkerbroeken die nooit passen
- pashokjes waarbij het gordijntje niet helemaal dicht wil
- webshops waarbij ze kleding niet bij een model aan hebben getrokken, zodat je minder goed kunt zien hoe het valt
Mooie broekquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het is een beetje een lastige kleur om goed op de foto te krijgen, maar ik denk dat deze het meest overeen komt.
[ afbeelding ]
ik heb volgens mij de grijze versie....vond de beige ook mooi, maar heb al 1 licht beige paar en 2 beige/bruine laarzen en moest zwart/grijze hakken hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mooie broekik houd van die kleur heb er ook 1 van zara
De van haren schoenen?die heb ik ook in "bruin" (al is het meer donkergrijs) en rood
en wil ze nog in grijs/beige/blauw
Volgens mij heb ik dezelfde als jou, maar op internet word er gezegd dat het bruin is maar dat zie je nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de grijze versie....vond de beige ook mooi, maar heb al 1 licht beige paar en 2 beige/bruine laarzen en moest zwart/grijze hakken hebben.
De blauwe en rode zijn ook erg leuk
ja er is een lichtgrijze, die donkergrijze dan (die bruin genoemd word) en zwart.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hmm dan heb ik de lichtgrijze mssn gemist. Loop je daar nu trouwens de hele dag op rond?gisteren met moeite een halve dag gered, toch een beetje hoog en dunne hak :p
(had je nu nog de fyb kunnen bemachtigd?)
Lijkt me ook een lastige kleur om mee te combineren. Al lukt het je goed met zwart!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ligt niet aan jou!quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de spijkerbroeken van de C&A altijd klein uit?
Zit er nou een vlek op de mouw van dat t-shirt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Crocodi1e het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest, creepers en een shirt van The Sex Pistols gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou!
Terwijl andere kleren vaak wel groot vallen!
Spijkerbroeken, broeken zijn sowieso vaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de spijkerbroeken van de C&A altijd klein uit?
Nee die groene vlek komt door de foto, die zit er in het echt niet op. Ik weet ook niet waarom die daar zitquote:Op zondag 15 april 2012 03:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zit er nou een vlek op de mouw van dat t-shirt?
[..]
Jup.
Ik had laatst een spijkerbroek in mijn eigen maat gepast. Ik kreeg 'm niet over m'n kont heen.![]()
Een maat groter gepakt. Kon hem niet dichtkrijgen.![]()
Spijkerbroeken daar zou ik dus gewoon 2 maten groter moeten nemen ...
En ik heb nog steeds dezelfde kledingmaat als een jaar geleden, anders had ik dat wel gemerkt aan mijn kleding.
Oké.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee die groene vlek komt door de foto, die zit er in het echt niet op. Ik weet ook niet waarom die daar zit
Ik vind het een leuke jas en zeker voor zo weinig geld.quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Hey medeFOK!kers,
hier is de FOK!guido.
Ik vroeg mij af wat jullie van deze jas vinden.
Twijfel nog een beetje namelijk.
Leuk eens iets anders dan capuchon vest etc.
[ afbeelding ]
Kost btw 25 euro.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Crocodi1e het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest, creepers en een shirt van The Sex Pistols gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwLquote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zoek al lang een doodnormale zwarte trenchcoat, maar ik kom nergens mooie tegen die een beetje betaalbaar zijn. Iemand tips?
Oh wat goed! Dankjequote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
Alleen is die op het moment uitverkocht.
http://www.otto.nl/produc(...)&shop=Mantel-melrose
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17&SM=0&AAPP=94
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
http://www.bonprix.nl/pro(...)k=829&sco=zwart&fb=0
Wel zijn veel maten uitverkocht.
op een radiator kan het geen kwaad, op een gaskachel is een ander verhaalquote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Bombshell het volgende:
Ik leg weleens kleding op de verwarming om te drogen. Nu lees ik dat dit brandgevaar kan opleveren?
Doen jullie dat wel gewoon?
Leek mij ook iddquote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een radiator kan het geen kwaad, op een gaskachel is een ander verhaal
Vroeger hadden we hier een straalverwarming op de badkamer hangen. En toen kwam ik eens op het briljante idee om mijn pyjama even snel op te warmen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Bombshell het volgende:
Ik leg weleens kleding op de verwarming om te drogen. Nu lees ik dat dit brandgevaar kan opleveren?
Doen jullie dat wel gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een radiator kan gewoon hoor
吴 曼 迪
Wat voor grijs? Heb je wellicht een foto?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
Ik zou dan kiezen voor een fellere kleur. Geel, oranje of roze bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames (en een enkele heer) ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een grijze skinny maar kan ik die mee combineren?kheb er vanalles bij aan gehad maar vindt niets leuk of het wordt al snel een zwerverlook....(groot gebreid vest erbij enzo,wat nu wel erg warm is)
ik combineer mijn grijze skinny met van alles. okergeel, zwart, wit, blauw, roestbruin (dat zijn zo'n beetje de kleuren die ik het meeste draag), losse topjes, strakkere topjes, meerdere lagen over elkaar, allstars, hakken, korte leren laarzenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Broek is binnen! Vage werk/toiletfoto
[ afbeelding ]
Broek is veel meer groen; dan op de foto wordt getoond; maar dat had ik al gelezen op de siteSuper blij mee ! Al erg veel complimenten op gehad vandaag zelfs
Die schoenen van spijkerstof vind ik nog wel kunnen, maar zo'n overhemd van spijkerstof heeft inderdaad een hoog jaren 90 gehalte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste en de laatste zijn wel leuk.
Bij die spijkerdingen krijg ik een beetje een jaren-'90-gevoel ...
Thxquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooie broek, en complimenten voor je schoenenEen vraag die gekleurde broek, is dat aan leeftijd gebonden? Ik ben richting leeftjd 40 maat 38 van broek 42 top, ik heb nogal een boezem:)
Sand suede desert boots, altijd goed, die wil ik ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef xSanjay het volgende:
Mijn verlanglijstje op korte termijn:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja, dat wordt werken en sparen als een malle
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.quote:Op zondag 22 april 2012 11:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat zouden jullie voorstellen,behalve een strakker tshirt?
Heel veel strakker kan ik helaas ook niet hebben,dat tekend teveel zeg maar....
neequote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
Hahaha oke thanks...ik ben altijd heel erg van de printjes dus blanco tshirts heb ik bijna niet.maar ik snap je punt...:)quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eén kleurig shirt. Anders geeft het zo'n kinderlook. Net zoals van die vrouwen die van die jurken dragen die tot hun knieen lopen en er vervolgens een witte legging onder dragen. Echt zo'n typische Nederlandse look en het doet mij altijd denken aan een vrouw in kinderkleding.
Ik ben vast niet de enige die dit denkt toch?
staat er online niet waar ze die heeft gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ziet er leuk uit hoor....maar het moet je natuurlijk wel staan. Zo'n kokerrok ziet er altijd heel chic uit maar volgens mij staat het mij helemaal niet.....
Ik was gisteren Shopping queens aan het kijken en diegene die aan de buurt was had wel een leuke broek aan....maar uiteraard kan ik hem weer nergens vinden![]()
[ afbeelding ]
Deze dus. Op internet staat dat hij van Supertrash is maar ook daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee waar ik zo'n soort broek kan vinden?
bedankt! dat had ik niet gezien....ik ga nog eens zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Bianca86 het volgende:
De broek uit ShoppingQueens is inderdaad van Supertrash, maar het is een jumpsuit, misschien dat je hem daarom niet kan vinden. Hij staat gewoon op de webshop!
ik doe denk ik met je mee hoor.....(behalve de haat aan spijkerbroeken) ik geef echt te veel geld uit....maar ik kan er niet mee zitten, ik heb gewoon niets leuks om aan te trekken en ik wil nieuw,nieuw en nog meer nieuw!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik koop ook veel te veel kleding en schoenen ... ik had net bijna een jumpsuit besteld, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mag uitgeven.![]()
Volgens mij ben ik shopverslaafd.![]()
Spijkerbroeken. Wat heb ik een hekel aan die dingen.
Of de taille is te laag waardoor je een bouwvakkersdecolleté krijgt als je gaat zitten, of de kleur is lelijk, of de pijpen zijn te wijd, of hij is gewoon te duur, of de pasvorm is vreemd, of het zijn van die 7/8 broeken waardoor het lijkt alsof de broek gewoon te kort is, ...
Het helpt ook niet echt dat mijn taillemaat haast 2 maten groter is dan mijn heupmaat.
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, maar aangezien ik er nooit kom weet ik niet precies waar alle leuke winkels zitten. Kalverstraat enzo ken ik wel, maar daar zitten alleen winkels die in Utrecht ook al zitten.
Om mijn kledingsstyle een beetje te laten zien:
[ afbeelding ]
De spijkerbroeken van h&m en jack en jones enzo vind ik niks. T-shirts ook niet. Pasvorm vind ik vaak niet mooi.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet bekend in amsterdam.....mare spijkerbroeken en t-shirts zijn toch overal te krijgen???? van mijn part bij de h&m, sting, score, jack&jones.....
of zeg ik nu iets doms...
Ik ga passen ik wil een rode, want ik heb een tijdje geleden rode schoenen gekocht en die moeten ergens bij thanx:)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ThxNee tuurlijk niet ! Kan door alle leeftijden wel gedragen worden imo!
Als je sowieso al mee bent qua mode; dan kan het echt wel
Hij zit ook echt heel fijn. Heb hem ook in het felroze en krijg er alleen maar positief commentaar op
Bershka. New-Yorker misschien? En Levi winkels? Man at work?quote:
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzoquote:
cool ik dacht al dat ik het verkeerd geschreven hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben geen taal-nazi ofzo hoor, maar heb zelf wel eens gehad dat iemand mij een naam gaf die net niet helemaal klopte en ik me rot zocht naar die winkel. En het dan bleek dat er 2 letters anders waren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |