Ja maar ik was net klaar met werken, moest men bus halen anders moest ik lang wachten dus ik dacht koop ik hem nu en breng ik hem morgen in men pauze terug als ie niet pastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt er 1 in de winkel gekocht en die is te klein?
Ze hebben toch paskamers
ja maar ik weet het nooit het verschilt zo vaakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik geen tijd hebben om kleren te passen, neem ik bij kledingstukken waar weinig/geen elastisch materiaal in zit altijd een maat groter.
Beter iets te groot dan iets te klein.
Als dat jouw accessoires is van mij welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Mag dit ook:
zojuist besteld
[ afbeelding ]
Er kan 500ml in. Ik vertrouw de aluminimum bidons niet zo dus ik hoop dat dit een goed alternatief is voor de zomer.
Wat een leuke broek :d ga de zara zeker onthouden als alternatief als mijn broek niets blijkt te zijn.....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Als dat jouw accessoires is van mij welwaar is het van gemaakt?
[ afbeelding ] de broek
Dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat een leuke broek :d ga de zara zeker onthouden als alternatief als mijn broek niets blijkt te zijn.....
Ik heb vorig jaar een waterbobble gekocht....maar vind hem eigenlijk maar lastig.....dop gaat stroef, maakt veel geluid als je er uit drinkt en stinkt snel.....maar wel stevig
Oh hij is leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] de broek
Leuke schoenen ook!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] de broek
dankje, had ze eerder in hakken topic gezet toen vonden de meeste hem,wat netjes, vind t nu wel mee vallen. Nee deze zat perfect de andere ook van die serie volgens mij kreeg ik niet aan, ja Mn benenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuke schoenen ook!
Maar hoezo past de broek niet? Wel een gave kleur, ben alleen bang dat het mij niet zal staan zo'n pastel kleurtje.
Oh ja, herkenbaar! Ik heb ook hele moeilijke benen. Dikke en redelijk gespierde bovenbenen en brede heupen, daar zijn maar weinig broeken op gemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dankje, had ze eerder in hakken topic gezet toen vonden de meeste hem,wat netjes, vind t nu wel mee vallen. Nee deze zat perfect de andere ook van die serie volgens mij kreeg ik niet aan, ja Mn benen
Ja t is wel wennen hoor, vind t ook nog lastig :p
Das balen.. Ik zag inderdaad dat ik (volgens mij) de laatste paar 36 maatjes van deze broek had genomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek is te klein....en er is geen maat groter.....
Heb ook al gekeken voor die broek van de C&A maar die is uitverkocht in mijn maat.....het zit me echt niet mee....
Maar PriemGirl, ik vind hem echt leukook de hele combi en je figuur :$
Ooh wat een leuke dingen allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Leuk topic!![]()
Ik ga vrijdag ff langs de Bershka en River Island, heb al wat dingen op het oog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige heb ik alleen altijd met die jurkjes... Ik vind zulke jurkjes zooo mooi met hoge hakken, maar ik kan gewoon NIET op hakken lopenWeet dus nooit zo goed wat leuk staat onder jurkjes..
Ja, hinderlijk is datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
Ik was dit topic kwijt
[..]
Ooh wat een leuke dingen allemaalhier in Maastricht word ik helemaal gek in de Bershka, gangpaden waar je niet langs elkaar kan lopen, veel te weinig winkeloppervlak voor het aantal kledingstukken (vaak krijg je de kleding niet eens uit elkaar op het rek om te kijken wat er hangt
).
Wat een verademing was dat in Madrid
Ook een mooie kleur broek, fotoquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Broek is binnen! Vage werk/toiletfoto
[ afbeelding ]
Broek is veel meer groen; dan op de foto wordt getoond; maar dat had ik al gelezen op de siteSuper blij mee ! Al erg veel complimenten op gehad vandaag zelfs
Ik wist niet eens dat Mango een webshop had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef Sts het volgende:
Iemand ervaring met de Mango webshop? Is die een beetje snel?
Beetje neon of niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk een groene broek kunnen bestellen bij de wehkamp
[ afbeelding ]
Volgens mij niet dezelfde als priemgirl maar wel groen
Hehe nee niet dezelfde (deze bedoel je toch? http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=2&SM=0 maar hij lijkt er wel opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk een groene broek kunnen bestellen bij de wehkamp
[ afbeelding ]
Volgens mij niet dezelfde als priemgirl maar wel groen
Ja dat is um.....plaatje was iets kleiner dan ik gehoopt had. Ik heb hem maar direct in 2 maten besteld....dan moet er toch 1 passen zou je zeggen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe nee niet dezelfde (deze bedoel je toch? http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=2&SM=0 maar hij lijkt er wel op)
Hopelijk past ie
Haha mag wel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja dat is um.....plaatje was iets kleiner dan ik gehoopt had. Ik heb hem maar direct in 2 maten besteld....dan moet er toch 1 passen zou je zeggen....
Mag ik ook nog even vragen waar jij die blazer van hebt die je aanhebt op die mooie wcfoto
ik zal niet alles kopieren van je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |