SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV 1-3
08-04-2012 - PSV - Heracles 10-0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 9
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
U MAD?
quote:08-04-2012 - PSV - Heracles 10-0
Jullie spelen 'uit' dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:53 schreef FL_Freak het volgende:
WIj zitten met de groep op Vak Y onder bij de goal![]()
Hoe kun je dat zien? Op mijn omwisselbiljetten staat niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:53 schreef FL_Freak het volgende:
WIj zitten met de groep op Vak Y onder bij de goal![]()
Mijn maat had de kaarten al gehaald bij het stadion en die omgewisselde kaarten staan wel vak nummers op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien? Op mijn omwisselbiljetten staat niets.
Ah, vreemd. Vak Y (en die zijde) daar komt meestal de uitspelende ploeg dacht ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar nee PSV is de 'thuisspelende' ploeg.
Hmz ok. Ik ben bang dat ik straks ergens op de bovenste ring zit, aangezien ik met de bus ga...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn maat had de kaarten al gehaald bij het stadion en die omgewisselde kaarten staan wel vak nummers op.
Ja het is helaas niet anders met die rare regelingenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz ok. Ik ben bang dat ik straks ergens op de bovenste ring zit, aangezien ik met de bus ga...
Had het fijner gevonden als ze de vakken ook verdeelt hadden naar mate je uitwedstrijden bezoekt. Dus van 09:00 tot 11:00 het vak achter de goal uitverkopen en wanneer dat verkocht is de overige vakken. Beetje jammer.
Gewoon wisseltruc toepassen binnen, kan makkelijk. Wordt niet gewerkt met zelfscan oid.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz ok. Ik ben bang dat ik straks ergens op de bovenste ring zit, aangezien ik met de bus ga...
Had het fijner gevonden als ze de vakken ook verdeelt hadden naar mate je uitwedstrijden bezoekt. Dus van 09:00 tot 11:00 het vak achter de goal uitverkopen en wanneer dat verkocht is de overige vakken. Beetje jammer.
Denk dat je nu hetgeen bedoelt wat ik in Duitsland vaak doe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wisseltruc toepassen binnen, kan makkelijk. Wordt niet gewerkt met zelfscan oid.
Ik denk dat ze er wel op gaan letten heb ik het idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat je nu hetgeen bedoelt wat ik in Duitsland vaak doe.
Ik koop me kaartje voor het goedkoopste vak, ga er een helft zitten en wissel in de rust als er geen controle meer is van vak.
Kan dat in de Kuip ook ?
In de Kuip kom je eenmaal binnen op een grote omloop terecht, of hoe je het ook wilt noemen. Op die omloop kan je of de trappen op naar de tweede ring of gewoon doorlopen naar de eerste ring. Daar staan er alleen nog maar stewards die puur op vak controleren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat je nu hetgeen bedoelt wat ik in Duitsland vaak doe.
Ik koop me kaartje voor het goedkoopste vak, ga er een helft zitten en wissel in de rust als er geen controle meer is van vak.
Kan dat in de Kuip ook ?
Ik hoop juist niet dat mensen dit gaan doen want dan krijg je op een gegeven moment een TE overvol vak. Ik wil gewoon kunnen staan daar zonder problemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip kom je eenmaal binnen op een grote omloop terecht, of hoe je het ook wilt noemen. Op die omloop kan je of de trappen op naar de tweede ring of gewoon doorlopen naar de eerste ring. Daar staan er alleen nog maar stewards die puur op vak controleren.
Stel jij hebt kaarten voor JJ en je wilt op Y zitten en je kent bijvoorbeeld een groepje van 5 die op Y zit. Laat je die naar binnen lopen, komt één gast terug op de 'omloop' met 4 kaarten Y, geeft die aan jou en dan kan je ook doorlopen. Beetje wazig uitgelegd maar hoop dat je het begrijpt.
Och, dat zal wel los lopen. Bij Feyenoord zitten die vakken ook vaak te vol, zorgt juist wel voor een leuk sfeertje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop juist niet dat mensen dit gaan doen want dan krijg je op een gegeven moment een TE overvol vak. Ik wil gewoon kunnen staan daar zonder problemen.
Ik weet nog bij een Europese wedstrijd van PSV zat toen op oost en het was overvol. Op een gegeven moment was de 2-0 gemaakt en we hadden dat net nodig. Verdomme iedereen viel over elkaar heen van het juichenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, dat zal wel los lopen. Bij Feyenoord zitten die vakken ook vaak te vol, zorgt juist wel voor een leuk sfeertje.
In de trein krijg je de daadwerkelijke kaartjes ws. Je moet die wat je nu hebt inwisselen. Zullen ze vanzelf voor langs komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:47 schreef DuTank het volgende:
Ik heb kaartjes (met trein) voor de finale gekocht, maar geen aangewezen vak (kunnen kiezen). Hoe werkt dat dan?
En gaat op volgnummer schijnt, dus lage nummers krijgen 1e ring korte zijde, dan 1e ring lang. 2e kort, 2e lang.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de trein krijg je de daadwerkelijke kaartjes ws. Je moet die wat je nu hebt inwisselen. Zullen ze vanzelf voor langs komen.
Voor de bekerfinale? Ik heb het vermoeden van niet..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat er toevallig een bus of trein langs Den Bosch of Oss naar Rotterdam?
Beetje arrogant. Ajacieden komen met dat soort uitspraken, wij niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zo. Eerste prijs van het seizoen is binnen. Nu die landstitel nog.
Jawel hoor, sinds dit seizoen kom je dat soort uitspraken steeds vaker tegen hier. Waar het vandaan komt, geen idee. Er is al 4 jaar niks gewonnen en de kans dat we kampioen worden is ook miniem. En dit PSV zet ook niet zomaar Heracles aan de kant.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beetje arrogant. Ajacieden komen met dat soort uitspraken, wij niet.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:46 schreef Scarface88 het volgende:
PSV heeft 17.500 kaarten ingekocht en er zijn er al 7500 afgenomen.
Zo das veel. De meeste kunnen nog niet bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:46 schreef Scarface88 het volgende:
Raakt ook wel uitverkocht denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo das veel. De meeste kunnen nog niet bestellen.
Speelden allebei in beide wedstrijden tegen Heerenveen sterk en goed jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer had liever Labyad op de bank gezien. Wel terecht dat Hutch en Lenssie blijven staan.
Terecht denk ik. Wijnaldum is de laatste weken in minder goede doen. Kan me voorstellen dat je dan op de bank geplaatst wordt. Labyad speelt best aardig dus krijgt het vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:31 schreef Lemming22 het volgende:
For what it's worth: het ED denkt dat Wijnaldum op de bank zit zondag, Lens rechtsbuiten en Labyad centraal. En Hutchinson uiteraard rechtsback. Lijkt mij een prima strijdplan.
En Bouma legt uit dat het verdedigend een paar meter dichter op de eigen 16 staat. Lijkt me ook prima gezien (het gebrek aan) de snelheid van de verdedigers.
Vi denkt dat ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:31 schreef Lemming22 het volgende:
For what it's worth: het ED denkt dat Wijnaldum op de bank zit zondag, Lens rechtsbuiten en Labyad centraal. En Hutchinson uiteraard rechtsback. Lijkt mij een prima strijdplan.
Mooi, mooi! Volle bak hopelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:46 schreef Scarface88 het volgende:
Wijngum banken, goede zaak, werd een keer tijd. Die mag best een keer geprikkeld worden. Vind dat Cocu dat goed doet, spelers die niet voldoende presteren gewoon eens op de bank zetten. Zo hoort het ook bij een topclub.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:31 schreef Lemming22 het volgende:
En Bouma legt uit dat het verdedigend een paar meter dichter op de eigen 16 staat. Lijkt me ook prima gezien (het gebrek aan) de snelheid van de verdedigers.
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
KUT Johan.
Mensen moeten nu al bus aanhouden denk ik.
Doen alsof wij jullie grote rivaal zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
PSV wint met 1-2. Handsgoal van Toivonen in blessuretijd. Wat zou dat gruwelijk gaaf zijn.
Tegen Ajax is onverdiend winnen eigenlijk nog mooier dan verdiend winnen.
Dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Doen alsof wij jullie grote rivaal zijn![]()
PSV
Waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Doen alsof wij jullie grote rivaal zijn![]()
PSV
Hmm nee hoor, zo denkt bijna heel Nederland.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat kun je opmaken uit de post van hoppahoppa.
Doen we blijkbaar toch iets goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee hoor, zo denkt bijna heel Nederland.
Ik troll hier zelden. Jullie zijn concurrenten, dus is het logisch dat ik blij ben als jullie punten verspelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer ben je dan echte rivalen?Altijd met dat nep sfeer, nep dit nep dat nep rivaal.. maar wel elke week hier komen trollen als PSV punten verspeelt, dan houdt het je toch genoeg bezig..
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
Is het trouwens al iemand opgevallen hoe hysterisch Tyton schreeuwt wanneer hij coacht?
Aangeven bij het meldpunt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jadacht al dat ik de enige was.
Klinkt een beetje als een speenvarken. [ afbeelding ]
Ze zijn zo hypocriet dat ze het zelf niet door hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer ben je dan echte rivalen?Altijd met dat nep sfeer, nep dit nep dat nep rivaal.. maar wel elke week hier komen trollen als PSV punten verspeelt, dan houdt het je toch genoeg bezig..
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Gemaakte rivaliteit omdat je historisch gezien geen rivalen hebt
arrogantie is denk ik ook de grootste reden waarom er zoveel haat isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
Kampioenschap afgepakt, 30 keerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dan grondige haat? Wat heeft Ajax jouw ooit aangedaan? (Persoonlijk)
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dan grondige haat? Wat heeft Ajax jouw ooit aangedaan? (Persoonlijk)
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
Wat zeg je? Jij denkt dat niemand hier de eeuwige rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord begrijpt? Als jij dat denkt moet je dat zelf weten, maar hier zitten niet alleen maar achterlijkequote:
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
Lijkt me een goede zet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laat
Was ook niet zo heel serieus, hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laat
Was niet serieus manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.
Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel serieus, hehe
Je mag best in elkaars topic komen, maar laat elkaar gewoon in de waarde
Doel hiermee niet persé op jou trouwens
Kritiek leveren en trollen zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.
de betweter uithangen wel dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.
Dat hoeft van mij inderdaad ook niet zo nodig. We weten dat jullie Wijnaldum niet zo lief vinden en dat zal vast ook niet meer veranderenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
Cocu houdt vast aan zijn lijntwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 18:56:10#PSV gaat wederom niet op trainingskamp, zoals onder #Rutten gebruikelijk was. Morgenmiddag verzamelen op #Herdgang en busje in #nieuwewind reageer retweet
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.
Waar de f*ck bemoei jij je mee man, zielepietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.
Werd er dan ook getraind of alleen overnacht? Het woord 'trainingskamp' zegt het misschien al wel, maar misschien is dat een fout van zijn kant.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Cocu houdt vast aan zijn lijntwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 18:56:10#PSV gaat wederom niet op trainingskamp, zoals onder #Rutten gebruikelijk was. Morgenmiddag verzamelen op #Herdgang en busje in #nieuwewind reageer retweet
Inderdaad. En waar basseren die mensen zich op die dat niet vinden. leg mij dat eens uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord geen rivaliteit vinden hebben. Dan mag je je als voetbalvolger wel diep schamen
Tsja, ik vraag me af hoe deze discussie tot stand kwamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Buitendam het volgende:
PSV topic, he.
Heel dat gezwam over Feyenoord, Ajax en hun rivaliteit is me toch een partij offtopic en saai.
Heuj, ik stelde een ontopic vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Buitendam het volgende:
PSV topic, he.
Heel dat gezwam over Feyenoord, Ajax en hun rivaliteit is me toch een partij offtopic en saai.
5 posts boven je.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de vraag niet vinden. Wat was 't?
En ik maar terugzoeken op pagina 2quote:
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. En waar basseren die mensen zich op die dat niet vinden. leg mij dat eens uit
Lol.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.
Het is niet alleen uitgerangeerd, maar gewoonweg cheesy. Net als in die oude Chinese films: "you are a worthy adversary". En dat op basis van kansloos gedrag. Want die spelers geven er al jaren geen flikker meer om. Misschien door het vijandige publiek, maar niet tussen de spelers, aangezien die elkaar voor een groot deel al kennen van andere elftallen en competities. Wat dat betreft hebben we met zo out of the top of my head met vuistslag van Vertonghen tegen Marcelo, de vampieractie (Bakkal) en snuifgebaren-actie van Suarez (Reis) wel een harder verleden in recente tijden. Verder de historie in? Dat terwijl jullie Ono en Lobont liggen te bekken, en Van Persie en De Jong gewoon budbuddies zijn sinds ze samen in Jong Oranje en jeugdcategorieën daarvoor spelen. Je weet wel, waar Huntelaar (destijds jeugdspeler PSV) Sno (destijds jeugdspeler Ajax of Feyenoord (is tussentijds overgestapt) een stomp op zijn gezicht gaf tijdens een training als reactie op een te harde sliding. En wat te denken van de splitsing tussen de PSV-spelers aan de ene kant en de Ajax+Feyenoord-spelers aan de andere kant in de jaren '70?
Kortom, het idee over dat het gewoon een spel in kansloos gedrag is tussen de dokwerkers en 020....Holds more than some merit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex neemt epische proporties aan.
Ho ho niet alle lemmings over één kam scheren!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
...knip...
Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt.
als als als....... het is Twente. Wacht maar tot het afgelopen is.....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef Kenju het volgende:
Twente staat overigens achter tegen ADO... Mochten ze het verliezen, dan kan PSV nu eens wèl profiteren...
En je denkt niet dat het te maken heeft met het feit dat Amsterdam en Rotterdam van oudsher al een rivaliteit hebben op elk gebied. Als dan de grootste clubs van de steden elkaar treffen dan heb je natuurlijk een rivaliteit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. ...
Kortom, het idee over dat het gewoon een spel in kansloos gedrag is tussen de dokwerkers en 020....Holds more than some merit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is er toch met Ajax en Feyennoord in een PSV topic???![]()
Go PSV Go.
Wat doe jij in een psv topic jonguh. Ga lekker kaas knabbelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar de f*ck bemoei jij je mee man, zielepiet
Dat was dan ook meteen Twente's beste wedstrijd van het seizoen. Daarna dus de grote vormdip.quote:
Precies. En al die Ajax-helden die het verschrikkelijk vonden dat het zo slecht ging met Feyenoord een paar jaar terug. Het is geen echte concurrentie, het is een flauw spel, alleen om wat glans te geven aan een bepaalde wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.
Het is niet alleen uitgerangeerd, maar gewoonweg cheesy. Net als in die oude Chinese films: "you are a worthy adversary". En dat op basis van kansloos gedrag. Want die spelers geven er al jaren geen flikker meer om. Misschien door het vijandige publiek, maar niet tussen de spelers, aangezien die elkaar voor een groot deel al kennen van andere elftallen en competities. Wat dat betreft hebben we met zo out of the top of my head met vuistslag van Vertonghen tegen Marcelo, de vampieractie (Bakkal) en snuifgebaren-actie van Suarez (Reis) wel een harder verleden in recente tijden. Verder de historie in? Dat terwijl jullie Ono en Lobont liggen te bekken, en Van Persie en De Jong gewoon budbuddies zijn sinds ze samen in Jong Oranje en jeugdcategorieën daarvoor spelen. Je weet wel, waar Huntelaar (destijds jeugdspeler PSV) Sno (destijds jeugdspeler Ajax of Feyenoord (is tussentijds overgestapt) een stomp op zijn gezicht gaf tijdens een training als reactie op een te harde sliding. En wat te denken van de splitsing tussen de PSV-spelers aan de ene kant en de Ajax+Feyenoord-spelers aan de andere kant in de jaren '70?
Verrassend, Lens op de bank, Wijnaldum rechtsbuiten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-03-2012 om 14:07:37De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens reageer retweet
Inderdaad, duurt nog veul te langquote:
inderdaad, had Lens wel verwachtquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verrassend, Lens op de bank, Wijnaldum rechtsbuiten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-03-2012 om 14:07:37De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens reageer retweet
Lens deed het juist erg goed de laatste tijd vind ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind dat Wijnaldum zich daar ook wel mag bewijzenLens is toch niet je van het is gebleken, maar als invaller kan hij vaak wel veel forceren.
Jammer, had die twee jeugdspelers op de backposities wel willen zien tegen een echte buitenspeler zoals Lens. Maar Cocu kiest blijkbaar voor meer zekerheid op het middenveld met Wijnaldum.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het ook wat behoudend, al valt het te billijken wanneer je Lens er rond minuut 60 inbrengt tegen vermoeide back.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer, had die twee jeugdspelers op de backposities wel willen zien tegen een echte buitenspeler zoals Lens. Maar Cocu kiest blijkbaar voor meer zekerheid op het middenveld met Wijnaldum.
Nou ja, het is natuurlijk wel Ajax-uit. Het zal me een zorg zijn, 0-0 tot de blessuretijd en dan in de laatste minuut een handsgoal van Toivonen. 0-1, en lekker met 3 punten naar huis.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Slappe hap. Zo'n muur hebben ze normaal alleen in China staan. Geen minuut het gevoel dat ze naar voren willen ballen.
Dan moeten er wel kansen gecreëerd worden. Dat lukt nog niet bijna tot nu toe. Slechte pot tot nu toe van PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel Ajax-uit. Het zal me een zorg zijn, 0-0 tot de blessuretijd en dan in de laatste minuut een handsgoal van Toivonen. 0-1, en lekker met 3 punten naar huis.
Doet Wijnaldum mee danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Tijd voor Lens... Labyad eruit en Wijnaldum naar middenveld zou ik zeggen in deze frommelwedstrijd. Wijnaldum is een prima frommelaar.
Aanvallend is het 0, verdedigend staat het wel prima.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan moeten er wel kansen gecreëerd worden. Dat lukt nog niet bijna tot nu toe. Slechte pot tot nu toe van PSV.
Ja ik zag hem al aan de zijkant van het veld frommelenquote:
Verdediging krijgt wel een plusje tot nu toe inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aanvallend is het 0, verdedigend staat het wel prima.
[onzinstand]quote:
Helaas wel. Jammer dat het ook Ajax' eerste fatsoenlijke kans was.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef vivelafete het volgende:
We zijn niet aan het voetballen, enkel achteruit lopen. Dan valt zo'n bal er een keer in.
Natuurlijk, maar als je zelf niet voetbalt dan vraag je hier gewoon om.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helaas wel. Jammer dat het ook Ajax' eerste fatsoenlijke kans was.
Aisatti maakte de eerste overtreding.. Maar goed, hij kan gegeven wordenquote:
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aisatti maakte de eerste overtreding.. Maar goed, hij kan gegeven worden
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een aanfluiting ditNiet kunnen winnen van Ajax dat niet eens op volle sterkte speelt en de wissels van Cocu zijn nou ook niet bepaald scherp te noemen. PSV zal weer 3e/4e worden
Je kan het Cocu niet kwalijk nemen, PSV nam een groot risico om hem aan te stellen. Ik vind het nogsteeds dom dat ze Rutten niet gewoon hebben laten zitten voor die laatste 9 duelsquote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een aanfluiting ditNiet kunnen winnen van Ajax dat niet eens op volle sterkte speelt en de wissels van Cocu zijn nou ook niet bepaald scherp te noemen. PSV zal weer 3e/4e worden
Word van tevoren wel een overtreding gemaakt, maar Marcelo maakt er toch ook 1quote:
Die penalty vond ik niet echt een lucky goal?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
Dode wedstrijd. Saai. Vervelend. Redelijk lucky goals. Nog verloren ook. Aanvallend was PSV ontzettend slecht. Aardige mood killer.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
Dode wedstrijd. Saai. Vervelend. Redelijk lucky goals. Nog verloren ook. Aanvallend was PSV ontzettend slecht. Aardige mood killer.
Blijkbaar is een rake penal tegenwoordig ook luckyquote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die penalty vond ik niet echt een lucky goal?
Vind ik niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV speelde echt verschrikkelijk slecht. Het tweede van Ajax hoor je gewoon op te rollen.
Maar alle 'topspelers' lieten het weer afweten. Strootman, wijnaldum, Matavz, toivonen, Mertens waren allemaal slechter dan een willekeurige A1 speler van ajax.
Al blijft het flauw dat je verliest door een verdwaalde voorzet en een onterechte penal.
Nee, want eerst maakt Aisatti een overtreding.quote:
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar vond je de overwinning van Ajax terecht?
Nee hoor. Aissati deed niks verkeerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, want eerst maakt Aisatti een overtreding.
Aisatti deed niets manquote:Op zondag 25 maart 2012 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, want eerst maakt Aisatti een overtreding.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiend verloren, laffe instelling. Typische Ruttenwedstrijd.
Blijkt dus dat het niet de schuld van Rutten was. Instelling van 'jullie' topspelers is gewoon bad.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar laten we niet doen alsof ajax goed speelde. Als ze die shirts niet aanhadden had dit zich zo in de Jupiler league kunnen afspelen.quote:
Ajax bakte er heeeelemaal niks van. Maar zo raar is dat niet met 5 blessures.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maar laten we niet doen alsof ajax goed speelde. Als ze die shirts niet aanhadden had dit zich zo in de Jupiler league kunnen afspelen.
Of dat Cocu ze dezelfde instructies meegeeft als Fred. Keuze Wijnaldum - Lens was al 'angstige' keuze. Bij de backs viel Ajax pijn te doen, maar daar werd met Wijnaldum voor 'zekerheid' gekozen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijkt dus dat het niet de schuld van Rutten was. Instelling van 'jullie' topspelers is gewoon bad.
Denk dat de keuzes niet zo raar zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of dat Cocu ze dezelfde instructies meegeeft als Fred. Keuze Wijnaldum - Lens was al 'angstige' keuze. Bij de backs viel Ajax pijn te doen, maar daar werd met Wijnaldum voor 'zekerheid' gekozen.
van Rhijn had mertens anders in zijn zak hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of dat Cocu ze dezelfde instructies meegeeft als Fred. Keuze Wijnaldum - Lens was al 'angstige' keuze. Bij de backs viel Ajax pijn te doen, maar daar werd met Wijnaldum voor 'zekerheid' gekozen.
denk dat het meer met de persoonlijkheid van sommige spelers te maken heeft...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Zorro het volgende:
Was ook beter als Faber gewoon hoofdtrainer was gemaakt.
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:47 schreef Caland het volgende:
Cocu hing dus duidelijk dezelfde lijn als Rutten aan, hoezo een trainerswissel zonder impact.
Maar hij had wel z'n wijf verloren hoor. En hij gaf geld uit dat hij helemaal niet had.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.
Morten Olsen vervangen door Jan Wouters was ook een lekkerequote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij had wel z'n wijf verloren hoor. En hij gaf geld uit dat hij helemaal niet had.
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.quote:
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.
Nee, weet/wist het serieus niet. Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbalquote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...
Dit was bij Rutten niet het geval.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbal
Als er gesneden moet worden is die stiekem toch begrootquote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollenquote:
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)-geen-cl-speelt.html
We zijn wel hele lieve joodjes hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Opbokken danquote:Op zondag 25 maart 2012 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
De meeste PSV-ers die ik heb gesproken vonden de penalty wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
Oke, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Kopstoot het volgende:
Die foto valt vast ook in het ajax-topic te bewonderen.
Eindelijk iemand die ons begrijptquote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenquote:
Iemand met echt Ajax hart en lef doet het zonder berouw.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Het vervelende is nog wel dat dit Tyton vaker kan overkomen, gezien hij redelijk vaak net te ver voor z'n doel staat. Tegen Heerenveen ging dat met die kans vlak voor rust nog net goed, nu dus niet.quote:
Ik ben net terug van een ban van een paar maanden, daarvoor had ik een ban van 9 maanden dus ik ben niet echt veilig. Ik wilde alleen weten of ik gebanned kon worden. Blijkbaar kon het dus deed ik het niet. Logisch toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Hutch speelde weer goed ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax gewonnen op instelling van de spelers. PSV spelers verloren teveel duels en maakten teveel overtredingen. Verder is Wijnaldum daar niet op zijn plaats.
Enige pluspuntje Hutchinson.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef J2T het volgende:
Niet verwacht dit. Ik was met een gelijkspel al tevreden geweest. Heerlukkk!!!
Niks is nog beslist. Programma van jullie is zo makkelijk he. Gaat spannend worden.
Ja.. op papier kun je nog kampioen wordenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfoeh. dat viel niet mee. Ik dacht eerst nog dat dat het aanvalsplan zou zijn. Beetje afwachten en dan toeslaan. Helaas. Wel respect voor Ajax. Waren gewoon beter en hebben terecht gewonnen. Baal hier wel verschrikkelijk van, maar denk dat we evengoed nog Kampioen kunnen worden. Ajax was namelijk ook niet goed.
True.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Een wedstrijd die voor PSV of Ajax "makkelijk" hoort te zijn is dat allang niet meer afgelopen jaren.
Hele volksstammen. Enige realiteitszin is de meeste voetbalsupporters vreemd....quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Je kan toch niet serieus menen dat er iemand verrast is door de uitslag?
Ik had wel verwacht dat Ajax zou winnen, maar vond dit toch wel erg makkelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Je kan toch niet serieus menen dat er iemand verrast is door de uitslag?
quote:Beste dames en heren,
Bij mij is de galbak vol. Ik had vooraf al kunnen voorspellen dat PSV in de Arena ging verliezen. Niet alleen doordat het een off-day was, maar daarnaast ook vanwege de intimiderende sfeer. Een opsomming waardoor onze jongens mogelijk geintimideerd waren:
- Het irritante vuurwerk wat knalhard is en het creëren van een Hamas-achtige sfeer
- Supporters van Ajax die voor de wedstrijd flink wat coke hebben gesnoven en weed hebben geroken en daardoor agressief gedrag vertonen ( Dat kan je zo zien bij ongeveer de helft van de jochies)
- Het intimiderende spandoek dat verwijst naar darmen in het net
- De hetze tegen Toivonen die door de media is ingezet en als NSB'er is weggezet. Kan ik u dames en heren nog herinneren dat de meest geloofde verdediger in Nederland toevallig haat zaaiende teksten schreeuwde zoals de heer Goebbels ook dat soort teksten goed kon verkondigen in Nazi Duitsland?
Dat blijkbaar aan het opruien van de harde kern van Ajax veel minder waarde wordt gehecht dan aan een paar vieze overtredingen op het veld slaat ten eerste rationeel al nergens op. Dat Toivonen daarnaast NSB'er wordt genoemd is al helemaal schandalig. Daarom vraag ik de heren van de media en bij deze Johan Derksen dus: Wat is erger? Joseph Goebbels achtige toespraken of het gedrag van een simpele collaborateur? (Er van uitgaande dat schwalbes en naaiende gedrag van Toivonen slechts simpel is bij het racistische en bijgrage gedrag van hoofdcollaborateur NSB'er Suarez. Van bijten kan je immers ook HIV krijgen, van alleen naaien en schwalbe's maken niet).
Vanwege deze geconstateerde feiten heb ik dan ook de neiging om AZ aan te moedigen om in Eindhoven te winnen. Ik vind daarnaast ook dat PSV opzettelijk moet verliezen als dat ervoor zorgt dat Ajax niet kampioen maakt. En daarmee vindt ik eigenlijk dat PSV hiermee ook een uitstekend gebaar kan maken tegen de hetze die weer op gang komt tegen onze club. Een scenario die ik AZ dan toewens is hetzelfde als Sevilla die een statement maakte tegen Real Betis door opzettelijk op 30 april 2000 van Real Oviedo met 2-3 thuis te verliezen, waardoor Betis in dat seizoen daardoor degradeerde.
De ham vraag is dan ook wat jullie van zo'n statement vinden? Vinden jullie de hetze nog te zwak om daar werk van te maken of hebben jullie er genoeg van? En wanneer jullie er genoeg van hebben, denken jullie dat dit een geschikte manier is?
Ik moet heel eerlijk dat ik nu vrij emotioneel ben en normaliter temperamentvol, maar het ratio van mij zegt mij ook dat we dit niet meer kunnen accepteren en een statement moeten maken als club, supporters en als gemoedelijk volk wat wij Brabanders zijn.
En hiermee kunnen wij mijn inziens ook afrekenen met het verleden waarin we vaak met ons hebben laten sollen door niet voetbal gerelateerde invloeden. Ik noem de casussen van Beveren & van der Kuylen, waarmee Nederland op het WK in 74 kampioen mee zou zijn geworden. Hiermee bedoel ik ook de hetze over het verdedigende voetbal, waar we in het seizoen 04/05 en 06/07 ook vaak genoeg prachtig voetbal hebben vertoond. Door de casussen van Beveren en van der Kuylen heb ik als PSV'er nooit Oranje aangemoedigd, maar juist de anti heldenploegen van het Nederlands Elftal, zoals Duitsland en de squadra Azzuri. Daarnaast supporter ik ook graag anti Cruyff ploegen en spelers, zoals Cristiano Ronaldo die de haantjes in dit Ajax minnend land meteen op zijn kop laat zetten. Ik vind dan ook de combinatievoorkeur PSV- de Mannschaft en Real Madrid de basisvoorkeur clubcombinatie voor de PSV supporter moet zijn.
Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Wacht, ik ga ook even een topic openen op ajax.netwerk.to.
Kunnen jullie dat ook hier posten.
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Geld? Wat bedoel je...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Mertens afstoppen en je hebt de angel er al uit. En dat lukte vrij aardig moet ik zeggen.
Precies, van Rhijn zorgde voor Mertens.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.
En dat lukte met Anita en Enoh.
Dat weet je vast wel.quote:
Los zand weer inderdaad, geen leider die opstaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Dit inderdaad. Flets, geen passie, inzet en strijd. Gelukkig keek in de kroeg dus viel de financiële schade mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting van de dag;
De zon was lekker.
Ajax was kut, PSV nog 30 x kutter. Al met al weer een euro of 60 lichter om die lamzakken te zien spelen.
Half B elftal, langs Verthongen en Alderweireld kom je tegenwoordig niet zo maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Buitendam het volgende:
B-elftal van Ajax wat met 0-3 opgedroogd had moeten worden. PSV zo zenuwachtig, zo bang dus verlies. Het is geen wiskunde, maar toch behoorlijk onbegrijpelijk.
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
Toch denk ik dat we nog een kans hebben. AZ-thuis heb ik wel vertrouwen in. Alleen Roda-uit kan een lastig potje worden, tegen VVV, NEC, ADO, RKC en Excelsior zie ik PSV geen punten verspelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.
Ajax is kampioen van de armoede.. volgens mij is dat alsnog leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Tja, Ajax heeft bijvoorbeeld dit seizoen ook nog maar 1 topper gewonnen en dat was vandaag tegen PSV. Diegene die de meeste punten pakt is gewoon terecht kampioen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Er zijn ook nog andere ploegen dan alleen PSV.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.
Ajax: Twente, Heerenveen, Vitesse-uit
AZ: PSV, Vitesse, Feyenoord, NEC-uit
Twente: AZ-uit, Heerenveen, Ajax-thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |