Morten Olsen vervangen door Jan Wouters was ook een lekkerequote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij had wel z'n wijf verloren hoor. En hij gaf geld uit dat hij helemaal niet had.
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.quote:
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.
Nee, weet/wist het serieus niet. Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbalquote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...
Dit was bij Rutten niet het geval.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbal
Als er gesneden moet worden is die stiekem toch begrootquote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollenquote:
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)-geen-cl-speelt.html
We zijn wel hele lieve joodjes hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Opbokken danquote:Op zondag 25 maart 2012 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
De meeste PSV-ers die ik heb gesproken vonden de penalty wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
Oke, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Kopstoot het volgende:
Die foto valt vast ook in het ajax-topic te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |