Hebben we het al over gehad, lees maar terug.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
De meeste PSV-ers die ik heb gesproken vonden de penalty wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
Oke, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Kopstoot het volgende:
Die foto valt vast ook in het ajax-topic te bewonderen.
Eindelijk iemand die ons begrijptquote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenquote:
Iemand met echt Ajax hart en lef doet het zonder berouw.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Het vervelende is nog wel dat dit Tyton vaker kan overkomen, gezien hij redelijk vaak net te ver voor z'n doel staat. Tegen Heerenveen ging dat met die kans vlak voor rust nog net goed, nu dus niet.quote:
Ik ben net terug van een ban van een paar maanden, daarvoor had ik een ban van 9 maanden dus ik ben niet echt veilig. Ik wilde alleen weten of ik gebanned kon worden. Blijkbaar kon het dus deed ik het niet. Logisch toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Hutch speelde weer goed ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax gewonnen op instelling van de spelers. PSV spelers verloren teveel duels en maakten teveel overtredingen. Verder is Wijnaldum daar niet op zijn plaats.
Enige pluspuntje Hutchinson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |