Denk dat de keuzes niet zo raar zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of dat Cocu ze dezelfde instructies meegeeft als Fred. Keuze Wijnaldum - Lens was al 'angstige' keuze. Bij de backs viel Ajax pijn te doen, maar daar werd met Wijnaldum voor 'zekerheid' gekozen.
van Rhijn had mertens anders in zijn zak hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of dat Cocu ze dezelfde instructies meegeeft als Fred. Keuze Wijnaldum - Lens was al 'angstige' keuze. Bij de backs viel Ajax pijn te doen, maar daar werd met Wijnaldum voor 'zekerheid' gekozen.
denk dat het meer met de persoonlijkheid van sommige spelers te maken heeft...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Zorro het volgende:
Was ook beter als Faber gewoon hoofdtrainer was gemaakt.
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:47 schreef Caland het volgende:
Cocu hing dus duidelijk dezelfde lijn als Rutten aan, hoezo een trainerswissel zonder impact.
Maar hij had wel z'n wijf verloren hoor. En hij gaf geld uit dat hij helemaal niet had.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n domme trainerswissel gezien.
Morten Olsen vervangen door Jan Wouters was ook een lekkerequote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij had wel z'n wijf verloren hoor. En hij gaf geld uit dat hij helemaal niet had.
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.quote:
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het blijft een gok. De Boer had toen hij voor de broer van Cock in de plaats kwam ook kunnen falen, captain hindsight.
Nee, weet/wist het serieus niet. Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbalquote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jol deed heel veel dingen fout, aankopen, wissels, reacties na wedstrijden ...
Dit was bij Rutten niet het geval.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat meer verstand had van voetbal
Als er gesneden moet worden is die stiekem toch begrootquote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ga je nu expres vissen naar zaken die je reeds lang kent? Nee die is niet begroot. Desalniettemin zal er bij het missen van de champions league wel wat, begroot, gesneden moeten worden. En geen ruimte voor investeringen.
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollenquote:
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)-geen-cl-speelt.html
We zijn wel hele lieve joodjes hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom iedereen elke keer zegt dat de joodjes hier trollen
Opbokken danquote:Op zondag 25 maart 2012 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot eens op man. Ik ga niet alles volgen wat er bij PSV gebeurt.
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
De meeste PSV-ers die ik heb gesproken vonden de penalty wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
Gewoon even een vraag, omdat ik er niet eerlijk kan over oordelen omdat ik Ajacied ben. Maar vonden jullie het een terechte penalty?
Oke, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, lees maar terug.
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Kopstoot het volgende:
Die foto valt vast ook in het ajax-topic te bewonderen.
Eindelijk iemand die ons begrijptquote:Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenquote:
Iemand met echt Ajax hart en lef doet het zonder berouw.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Het vervelende is nog wel dat dit Tyton vaker kan overkomen, gezien hij redelijk vaak net te ver voor z'n doel staat. Tegen Heerenveen ging dat met die kans vlak voor rust nog net goed, nu dus niet.quote:
Ik ben net terug van een ban van een paar maanden, daarvoor had ik een ban van 9 maanden dus ik ben niet echt veilig. Ik wilde alleen weten of ik gebanned kon worden. Blijkbaar kon het dus deed ik het niet. Logisch toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunenEn toen het tegen viel poste je het maar niet.
Hutch speelde weer goed ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax gewonnen op instelling van de spelers. PSV spelers verloren teveel duels en maakten teveel overtredingen. Verder is Wijnaldum daar niet op zijn plaats.
Enige pluspuntje Hutchinson.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef J2T het volgende:
Niet verwacht dit. Ik was met een gelijkspel al tevreden geweest. Heerlukkk!!!
Niks is nog beslist. Programma van jullie is zo makkelijk he. Gaat spannend worden.
Ja.. op papier kun je nog kampioen wordenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfoeh. dat viel niet mee. Ik dacht eerst nog dat dat het aanvalsplan zou zijn. Beetje afwachten en dan toeslaan. Helaas. Wel respect voor Ajax. Waren gewoon beter en hebben terecht gewonnen. Baal hier wel verschrikkelijk van, maar denk dat we evengoed nog Kampioen kunnen worden. Ajax was namelijk ook niet goed.
True.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Een wedstrijd die voor PSV of Ajax "makkelijk" hoort te zijn is dat allang niet meer afgelopen jaren.
Hele volksstammen. Enige realiteitszin is de meeste voetbalsupporters vreemd....quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Je kan toch niet serieus menen dat er iemand verrast is door de uitslag?
Ik had wel verwacht dat Ajax zou winnen, maar vond dit toch wel erg makkelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Je kan toch niet serieus menen dat er iemand verrast is door de uitslag?
quote:Beste dames en heren,
Bij mij is de galbak vol. Ik had vooraf al kunnen voorspellen dat PSV in de Arena ging verliezen. Niet alleen doordat het een off-day was, maar daarnaast ook vanwege de intimiderende sfeer. Een opsomming waardoor onze jongens mogelijk geintimideerd waren:
- Het irritante vuurwerk wat knalhard is en het creëren van een Hamas-achtige sfeer
- Supporters van Ajax die voor de wedstrijd flink wat coke hebben gesnoven en weed hebben geroken en daardoor agressief gedrag vertonen ( Dat kan je zo zien bij ongeveer de helft van de jochies)
- Het intimiderende spandoek dat verwijst naar darmen in het net
- De hetze tegen Toivonen die door de media is ingezet en als NSB'er is weggezet. Kan ik u dames en heren nog herinneren dat de meest geloofde verdediger in Nederland toevallig haat zaaiende teksten schreeuwde zoals de heer Goebbels ook dat soort teksten goed kon verkondigen in Nazi Duitsland?
Dat blijkbaar aan het opruien van de harde kern van Ajax veel minder waarde wordt gehecht dan aan een paar vieze overtredingen op het veld slaat ten eerste rationeel al nergens op. Dat Toivonen daarnaast NSB'er wordt genoemd is al helemaal schandalig. Daarom vraag ik de heren van de media en bij deze Johan Derksen dus: Wat is erger? Joseph Goebbels achtige toespraken of het gedrag van een simpele collaborateur? (Er van uitgaande dat schwalbes en naaiende gedrag van Toivonen slechts simpel is bij het racistische en bijgrage gedrag van hoofdcollaborateur NSB'er Suarez. Van bijten kan je immers ook HIV krijgen, van alleen naaien en schwalbe's maken niet).
Vanwege deze geconstateerde feiten heb ik dan ook de neiging om AZ aan te moedigen om in Eindhoven te winnen. Ik vind daarnaast ook dat PSV opzettelijk moet verliezen als dat ervoor zorgt dat Ajax niet kampioen maakt. En daarmee vindt ik eigenlijk dat PSV hiermee ook een uitstekend gebaar kan maken tegen de hetze die weer op gang komt tegen onze club. Een scenario die ik AZ dan toewens is hetzelfde als Sevilla die een statement maakte tegen Real Betis door opzettelijk op 30 april 2000 van Real Oviedo met 2-3 thuis te verliezen, waardoor Betis in dat seizoen daardoor degradeerde.
De ham vraag is dan ook wat jullie van zo'n statement vinden? Vinden jullie de hetze nog te zwak om daar werk van te maken of hebben jullie er genoeg van? En wanneer jullie er genoeg van hebben, denken jullie dat dit een geschikte manier is?
Ik moet heel eerlijk dat ik nu vrij emotioneel ben en normaliter temperamentvol, maar het ratio van mij zegt mij ook dat we dit niet meer kunnen accepteren en een statement moeten maken als club, supporters en als gemoedelijk volk wat wij Brabanders zijn.
En hiermee kunnen wij mijn inziens ook afrekenen met het verleden waarin we vaak met ons hebben laten sollen door niet voetbal gerelateerde invloeden. Ik noem de casussen van Beveren & van der Kuylen, waarmee Nederland op het WK in 74 kampioen mee zou zijn geworden. Hiermee bedoel ik ook de hetze over het verdedigende voetbal, waar we in het seizoen 04/05 en 06/07 ook vaak genoeg prachtig voetbal hebben vertoond. Door de casussen van Beveren en van der Kuylen heb ik als PSV'er nooit Oranje aangemoedigd, maar juist de anti heldenploegen van het Nederlands Elftal, zoals Duitsland en de squadra Azzuri. Daarnaast supporter ik ook graag anti Cruyff ploegen en spelers, zoals Cristiano Ronaldo die de haantjes in dit Ajax minnend land meteen op zijn kop laat zetten. Ik vind dan ook de combinatievoorkeur PSV- de Mannschaft en Real Madrid de basisvoorkeur clubcombinatie voor de PSV supporter moet zijn.
Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Wacht, ik ga ook even een topic openen op ajax.netwerk.to.
Kunnen jullie dat ook hier posten.
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Geld? Wat bedoel je...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Mertens afstoppen en je hebt de angel er al uit. En dat lukte vrij aardig moet ik zeggen.
Precies, van Rhijn zorgde voor Mertens.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.
En dat lukte met Anita en Enoh.
Dat weet je vast wel.quote:
Los zand weer inderdaad, geen leider die opstaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiend verloren, laffe instelling. Typische Ruttenwedstrijd.
Dit inderdaad. Flets, geen passie, inzet en strijd. Gelukkig keek in de kroeg dus viel de financiële schade mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting van de dag;
De zon was lekker.
Ajax was kut, PSV nog 30 x kutter. Al met al weer een euro of 60 lichter om die lamzakken te zien spelen.
Half B elftal, langs Verthongen en Alderweireld kom je tegenwoordig niet zo maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Buitendam het volgende:
B-elftal van Ajax wat met 0-3 opgedroogd had moeten worden. PSV zo zenuwachtig, zo bang dus verlies. Het is geen wiskunde, maar toch behoorlijk onbegrijpelijk.
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
Toch denk ik dat we nog een kans hebben. AZ-thuis heb ik wel vertrouwen in. Alleen Roda-uit kan een lastig potje worden, tegen VVV, NEC, ADO, RKC en Excelsior zie ik PSV geen punten verspelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.
Ajax is kampioen van de armoede.. volgens mij is dat alsnog leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Tja, Ajax heeft bijvoorbeeld dit seizoen ook nog maar 1 topper gewonnen en dat was vandaag tegen PSV. Diegene die de meeste punten pakt is gewoon terecht kampioen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Er zijn ook nog andere ploegen dan alleen PSV.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.
Ajax: Twente, Heerenveen, Vitesse-uit
AZ: PSV, Vitesse, Feyenoord, NEC-uit
Twente: AZ-uit, Heerenveen, Ajax-thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |