Geld? Wat bedoel je...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Mertens afstoppen en je hebt de angel er al uit. En dat lukte vrij aardig moet ik zeggen.
Precies, van Rhijn zorgde voor Mertens.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze niet verder dan het middenveld komen.
En dat lukte met Anita en Enoh.
Dat weet je vast wel.quote:
Los zand weer inderdaad, geen leider die opstaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiend verloren, laffe instelling. Typische Ruttenwedstrijd.
Dit inderdaad. Flets, geen passie, inzet en strijd. Gelukkig keek in de kroeg dus viel de financiėle schade mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting van de dag;
De zon was lekker.
Ajax was kut, PSV nog 30 x kutter. Al met al weer een euro of 60 lichter om die lamzakken te zien spelen.
Half B elftal, langs Verthongen en Alderweireld kom je tegenwoordig niet zo maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Buitendam het volgende:
B-elftal van Ajax wat met 0-3 opgedroogd had moeten worden. PSV zo zenuwachtig, zo bang dus verlies. Het is geen wiskunde, maar toch behoorlijk onbegrijpelijk.
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
Toch denk ik dat we nog een kans hebben. AZ-thuis heb ik wel vertrouwen in. Alleen Roda-uit kan een lastig potje worden, tegen VVV, NEC, ADO, RKC en Excelsior zie ik PSV geen punten verspelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke week na een nederlaag ongeacht welke club zie je deze reactie weer voorbij komen.
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 7 wedstrijden 21 punten pakken (dat is zeker mogelijk als je naar de tegenstanders kijkt) en we worden kampioen.
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit het hoofd: 72 punten? Vergeet het dan maar. Gaat niet lukken.
Ajax is kampioen van de armoede.. volgens mij is dat alsnog leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Tja, Ajax heeft bijvoorbeeld dit seizoen ook nog maar 1 topper gewonnen en dat was vandaag tegen PSV. Diegene die de meeste punten pakt is gewoon terecht kampioen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In hoeverre mag je jezelf dan waardig kampioen noemen? Een echte kampioen wint in mijn ogen individueel van de directe concurrenten. PSV heeft dit seizoen van elke directe titelkandidaat verloren, dus je kunt je afvragen wat zo'n kampioenschap dan nog waard is.
Er zijn ook nog andere ploegen dan alleen PSV.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, als PSV vanaf nu alles wint ben je kampioen. Daar ben ik van overtuigd.
Ajax: Twente, Heerenveen, Vitesse-uit
AZ: PSV, Vitesse, Feyenoord, NEC-uit
Twente: AZ-uit, Heerenveen, Ajax-thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |