abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109501385
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja maar het is oh zo leuk om reacties uit te lokken.
Eindelijk iemand die ons begrijpt O+
pi_109501435
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die ons begrijpt O+
Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunen :') En toen het tegen viel poste je het maar niet.
  zondag 25 maart 2012 @ 19:39:34 #243
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_109501597
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hou jij helemaal je mond dicht want je ging eerst als een little bitch kijken hoeveel van je ajax mattie je zouden steunen :') En toen het tegen viel poste je het maar niet.
Iemand met echt Ajax hart en lef doet het zonder berouw. O+

En ja ik voelde me geroepen
pi_109501785
quote:
99s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Het vervelende is nog wel dat dit Tyton vaker kan overkomen, gezien hij redelijk vaak net te ver voor z'n doel staat. Tegen Heerenveen ging dat met die kans vlak voor rust nog net goed, nu dus niet.
pi_109501989
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik ben net terug van een ban van een paar maanden, daarvoor had ik een ban van 9 maanden dus ik ben niet echt veilig. Ik wilde alleen weten of ik gebanned kon worden. Blijkbaar kon het dus deed ik het niet. Logisch toch?
pi_109502256
Ajax gewonnen op instelling van de spelers. PSV spelers verloren teveel duels en maakten teveel overtredingen. Verder is Wijnaldum daar niet op zijn plaats.

Enige pluspuntje Hutchinson.
pi_109502429
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax gewonnen op instelling van de spelers. PSV spelers verloren teveel duels en maakten teveel overtredingen. Verder is Wijnaldum daar niet op zijn plaats.

Enige pluspuntje Hutchinson.
Hutch speelde weer goed ja.

Matavs verloor ELK duel, Wijnaldum verloor ook de meeste :')
PSV speelt gewoon met 10 man omdat Matavs niks kan/doet.. hij jaagt en bal af, that's it. Gebruikt zijn lichaam niet, wint amper kopduels.. :N
pi_109502665
Ik had het fout beste supporters van de Philips Sport Vereniging. Ik had verwacht dat ze over dit manke Ajax heen zouden lopen. Mijn voorspelling was echter fout, een beetje a la Derksen. Hierbij mijn welgemeende excuses. _O_
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 25 maart 2012 @ 20:20:04 #249
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_109503193
Niet verwacht dit. Ik was met een gelijkspel al tevreden geweest. Heerlukkk!!!

Niks is nog beslist. Programma van jullie is zo makkelijk he. Gaat spannend worden.
pi_109503203
Pfoeh. dat viel niet mee. Ik dacht eerst nog dat dat het aanvalsplan zou zijn. Beetje afwachten en dan toeslaan. Helaas. Wel respect voor Ajax. Waren gewoon beter en hebben terecht gewonnen. Baal hier wel verschrikkelijk van, maar denk dat we evengoed nog Kampioen kunnen worden. Ajax was namelijk ook niet goed.
pi_109503212
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef J2T het volgende:
Niet verwacht dit. Ik was met een gelijkspel al tevreden geweest. Heerlukkk!!!

Niks is nog beslist. Programma van jullie is zo makkelijk he. Gaat spannend worden.
Verkeerde topic?
pi_109503370
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
Programma van jullie..

Lijkt erop dat hij goed zat :P
pi_109503441
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfoeh. dat viel niet mee. Ik dacht eerst nog dat dat het aanvalsplan zou zijn. Beetje afwachten en dan toeslaan. Helaas. Wel respect voor Ajax. Waren gewoon beter en hebben terecht gewonnen. Baal hier wel verschrikkelijk van, maar denk dat we evengoed nog Kampioen kunnen worden. Ajax was namelijk ook niet goed.
Ja.. op papier kun je nog kampioen worden :')
Maar dit is toch weer een klap, een test/examen die je gewoon kei hard gezakt bent..
Je krijgt nog AZ thuis, de rest is makkelijk.. maar zie maar eens alles te winnen.

Ik zeg gewoon 3e.. + hopelijk de beker.
pi_109503492
Een wedstrijd die voor PSV of Ajax "makkelijk" hoort te zijn is dat allang niet meer afgelopen jaren.
pi_109503573
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Een wedstrijd die voor PSV of Ajax "makkelijk" hoort te zijn is dat allang niet meer afgelopen jaren.
True.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:32:28 #256
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_109503881
Cocu kan ze ook al niet motiveren.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:39:49 #257
11102 knep
Mountainfreak
pi_109504376
Lamme kutspelers zijn het :r.
pi_109504562
Niet zo negatief he, jullie speelden wel tegen _O_ Ajax _O_
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 25 maart 2012 @ 20:46:06 #259
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_109504765
Toch altijd weer jammer, al die neusjes die hier hun neus moeten laten zien.
Om het ff lekker in te wrijven denken ze. Gtfo.
Ik had weer een beetje hoop na 2x Heereveen en ...mwah min of meer Valencia, maar nu.
Misschien was dit de genadeklap, misschien ook niet.
Een echte lijn kan je op geen enkele ploeg trekken.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_109504940
En ome Grrrrrrrr heeft weer eens gelijk gehad, ik wilde dat ik eens wat minder gelijk kreeg als het om PSV gaat :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 25 maart 2012 @ 21:06:39 #261
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_109506039
Je kan toch niet serieus menen dat er iemand verrast is door de uitslag?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_109507714
Zo lijkt de KNVB beker ineens toch een mooie troostprijs. Deze spelers kunnen totaal niet met druk om gaan dat is nu al regelmatig gebleken. Als het er op aan komt en de prijzen worden verdeeld vallen ze stuk voor stuk door de mand.
Land of the free. Home of the brave.
pi_109507887
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Hele volksstammen. Enige realiteitszin is de meeste voetbalsupporters vreemd....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109507965
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef VeX- het volgende:
Ik had wel verwacht dat Ajax zou winnen, maar vond dit toch wel erg makkelijk. :@ PSV begon weer een beetje vertrouwen te krijgen na Heerenveen.
★★★
pi_109508071
'Newcastle United toont interesse in Wijnaldum'
Door Huib Oversloot | 25 Mar 2012 om 20:50
Newcastle United zou interesse hebben getoond in PSV-middenvelder Georginio Wijnaldum. Dit meldt het Engelse tabloid The Daily Star. De huidige middenvelders Cheick Tioté en Yohan Cabaye werden de afgelopen weken immers veelvuldig in verband gebracht met verscheidene Engelse topclubs.

The Magpies staan momenteel op een zesde plaats in de Engelse Premier League. Eerder dit seizoen versloeg de ploeg van onder meer doelman Tim Krul Manchester United met 3-0. Er werd gelijkgespeeld tegen Arsenal (0-0) en Tottenham Hotspur (2-2).

Wijnaldum komt sinds de afgelopen zomer uit voor PSV. Daarvoor speelde hij vier jaar in de hoofdmacht van Feyenoord. Tot op heden kwam Gini twee keer uit voor het Nederlands elftal. Tijdens het met 11-0 gewonnen duel met San Marino wist de 21-jarige speler één keer tot scoren te komen.
pi_109508425
quote:
Beste dames en heren,

Bij mij is de galbak vol. Ik had vooraf al kunnen voorspellen dat PSV in de Arena ging verliezen. Niet alleen doordat het een off-day was, maar daarnaast ook vanwege de intimiderende sfeer. Een opsomming waardoor onze jongens mogelijk geintimideerd waren:

- Het irritante vuurwerk wat knalhard is en het creëren van een Hamas-achtige sfeer
- Supporters van Ajax die voor de wedstrijd flink wat coke hebben gesnoven en weed hebben geroken en daardoor agressief gedrag vertonen ( Dat kan je zo zien bij ongeveer de helft van de jochies)
- Het intimiderende spandoek dat verwijst naar darmen in het net
- De hetze tegen Toivonen die door de media is ingezet en als NSB'er is weggezet. Kan ik u dames en heren nog herinneren dat de meest geloofde verdediger in Nederland toevallig haat zaaiende teksten schreeuwde zoals de heer Goebbels ook dat soort teksten goed kon verkondigen in Nazi Duitsland?

Dat blijkbaar aan het opruien van de harde kern van Ajax veel minder waarde wordt gehecht dan aan een paar vieze overtredingen op het veld slaat ten eerste rationeel al nergens op. Dat Toivonen daarnaast NSB'er wordt genoemd is al helemaal schandalig. Daarom vraag ik de heren van de media en bij deze Johan Derksen dus: Wat is erger? Joseph Goebbels achtige toespraken of het gedrag van een simpele collaborateur? (Er van uitgaande dat schwalbes en naaiende gedrag van Toivonen slechts simpel is bij het racistische en bijgrage gedrag van hoofdcollaborateur NSB'er Suarez. Van bijten kan je immers ook HIV krijgen, van alleen naaien en schwalbe's maken niet).

Vanwege deze geconstateerde feiten heb ik dan ook de neiging om AZ aan te moedigen om in Eindhoven te winnen. Ik vind daarnaast ook dat PSV opzettelijk moet verliezen als dat ervoor zorgt dat Ajax niet kampioen maakt. En daarmee vindt ik eigenlijk dat PSV hiermee ook een uitstekend gebaar kan maken tegen de hetze die weer op gang komt tegen onze club. Een scenario die ik AZ dan toewens is hetzelfde als Sevilla die een statement maakte tegen Real Betis door opzettelijk op 30 april 2000 van Real Oviedo met 2-3 thuis te verliezen, waardoor Betis in dat seizoen daardoor degradeerde.

De ham vraag is dan ook wat jullie van zo'n statement vinden? Vinden jullie de hetze nog te zwak om daar werk van te maken of hebben jullie er genoeg van? En wanneer jullie er genoeg van hebben, denken jullie dat dit een geschikte manier is?

Ik moet heel eerlijk dat ik nu vrij emotioneel ben en normaliter temperamentvol, maar het ratio van mij zegt mij ook dat we dit niet meer kunnen accepteren en een statement moeten maken als club, supporters en als gemoedelijk volk wat wij Brabanders zijn.

En hiermee kunnen wij mijn inziens ook afrekenen met het verleden waarin we vaak met ons hebben laten sollen door niet voetbal gerelateerde invloeden. Ik noem de casussen van Beveren & van der Kuylen, waarmee Nederland op het WK in 74 kampioen mee zou zijn geworden. Hiermee bedoel ik ook de hetze over het verdedigende voetbal, waar we in het seizoen 04/05 en 06/07 ook vaak genoeg prachtig voetbal hebben vertoond. Door de casussen van Beveren en van der Kuylen heb ik als PSV'er nooit Oranje aangemoedigd, maar juist de anti heldenploegen van het Nederlands Elftal, zoals Duitsland en de squadra Azzuri. Daarnaast supporter ik ook graag anti Cruyff ploegen en spelers, zoals Cristiano Ronaldo die de haantjes in dit Ajax minnend land meteen op zijn kop laat zetten. Ik vind dan ook de combinatievoorkeur PSV- de Mannschaft en Real Madrid de basisvoorkeur clubcombinatie voor de PSV supporter moet zijn.
:D
★★★
  zondag 25 maart 2012 @ 21:39:30 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109508485
Wacht, ik ga ook even een topic openen op ajax.netwerk.to.
Kunnen jullie dat ook hier posten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109508567
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Wacht, ik ga ook even een topic openen op ajax.netwerk.to.
Kunnen jullie dat ook hier posten.
Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doen :D
★★★
pi_109508743
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als we er om kunnen lachen mag je het van mij doen :D
Is trouwens het geld al op? Kunnen het anders wel goed gebruiken..
  zondag 25 maart 2012 @ 21:54:05 #270
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_109509375
Onthutsend om te zien hoe labiel PSV reageert als ze opgejaagd worden.

Als Ajaxsupporter vind ik dat ze het veredelde jeugdploegje van Ajax gewoon even 20 minuten stoom af hadden moeten laten blazen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')