Dan moeten er wel kansen gecreëerd worden. Dat lukt nog niet bijna tot nu toe. Slechte pot tot nu toe van PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel Ajax-uit. Het zal me een zorg zijn, 0-0 tot de blessuretijd en dan in de laatste minuut een handsgoal van Toivonen. 0-1, en lekker met 3 punten naar huis.
Doet Wijnaldum mee danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Tijd voor Lens... Labyad eruit en Wijnaldum naar middenveld zou ik zeggen in deze frommelwedstrijd. Wijnaldum is een prima frommelaar.
Aanvallend is het 0, verdedigend staat het wel prima.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan moeten er wel kansen gecreëerd worden. Dat lukt nog niet bijna tot nu toe. Slechte pot tot nu toe van PSV.
Ja ik zag hem al aan de zijkant van het veld frommelenquote:
Verdediging krijgt wel een plusje tot nu toe inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aanvallend is het 0, verdedigend staat het wel prima.
[onzinstand]quote:
Helaas wel. Jammer dat het ook Ajax' eerste fatsoenlijke kans was.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef vivelafete het volgende:
We zijn niet aan het voetballen, enkel achteruit lopen. Dan valt zo'n bal er een keer in.
Natuurlijk, maar als je zelf niet voetbalt dan vraag je hier gewoon om.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helaas wel. Jammer dat het ook Ajax' eerste fatsoenlijke kans was.
Aisatti maakte de eerste overtreding.. Maar goed, hij kan gegeven wordenquote:
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aisatti maakte de eerste overtreding.. Maar goed, hij kan gegeven worden
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een aanfluiting ditNiet kunnen winnen van Ajax dat niet eens op volle sterkte speelt en de wissels van Cocu zijn nou ook niet bepaald scherp te noemen. PSV zal weer 3e/4e worden
Je kan het Cocu niet kwalijk nemen, PSV nam een groot risico om hem aan te stellen. Ik vind het nogsteeds dom dat ze Rutten niet gewoon hebben laten zitten voor die laatste 9 duelsquote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een aanfluiting ditNiet kunnen winnen van Ajax dat niet eens op volle sterkte speelt en de wissels van Cocu zijn nou ook niet bepaald scherp te noemen. PSV zal weer 3e/4e worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |